uitgerekend in november

03-03-2014 16:46 1092 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Afgelopen week heb ik positief getest en zoals ik het zelf heb berekend ben ik begin november uitgerekend.

Voor mijn man en mij wordt dit ons eerste kindje en we vinden het erg spannend.



Het lijkt mij leuk om met anderen te schrijven die ook in november uitgerekend zijn.



Voor actieve meeschrijvers is er nog ruimte in de tabel.



Naam Leeftijd Kindje # Verwacht... Het wordt... Geboren Bijzonderh.Roosjeddd31126-10Een jongen!Mirps27123-10Een meisje!Viooltje36229-10Een jongen! Koetje1985292-11Een meisje!Maartje13014-11Verrassing!Jeejeindelijk3115-11Siem & Luuk8-10 zazoethom26-11Verrassing!muca813216-11 Sophia13-10 meis293017-11Verrassing!okt&jan nu Sjalalaan1..-11Een jongen! -LuxePaard-2818-11 een meisje! bij 10.2 Downunder1424111-11Surprise!Sophie_8726112-11Een jongen! MeelezerLola8924119-11Een meisje! bij 14w Klavertje ellen29127-11Een meisje! bij 9 wk



Diana_78 en mamainnovember ...



Meelezend, maar niet zo actief meeschrijvend : Lil_okie, Baklava, Nalala, KaatjeDonkey, Bosnimfje, Byrd, Mama-moje, Sjorss
Alle reacties Link kopieren
Ik zou allebei doen, ik heb een wiegje voor de eerste weken/maanden totdat hij niet meer om de 3 uur gevoed hoeft te worden. Zo'n heel ledikant naast je bed is wel erg groot vind ik. En ze zeggen dat beebjes het ook fijn vinden de eerste tijd wat beschutter te liggen, dus in een kleiner bedje. Idd wat je zegt met bv is dat ontzettend handig, dan pluk je hem/haar zo uit zn bedje, aan de borst en hup weer terug in zn bedje. M sliep gelukkig met 4 weken door, eigenlijk vanaf de dag dat we hem op zn eigen kamer hebben laten slapen. Ik weet nog dat ik me een rotje schrok 's ochtends, dacht dat hij niet meer leefde! Maar ik ga er maar vanuit dat dat bij deze anders zal zijn en dat ik niet na 4 weken mn nachten weer terugheb...
Alle reacties Link kopieren
@sjalalaan; wat een opluchting moet dat zijn voor jullie. Snap dat de onzekerheden nog niet helemaal weg zijn maar fijn dat het een stuk positiever is dan dat het in het begin leek. Dat moet weer moed geven! Ik blijf voor jullie duimen!



@klavertje; wat lief van je vriend, dan zou ik ook echt even smelten!



@mirps; echt respect voor jou dat je de 4daagse hebt uitgelopen en dat dan ook nog zwanger en met hoge temperaturen. Erg knap!



@muca; inmiddels al verdiept in zwangerschapscursussen? Ik doe zwanger & fit en moet zeggen dat me dat goed bevalt.

Wat betreft het bedje. Wij hebben voor de eerste periode een wiegje en daarna een ledikantje.



@luxepaard; hoe is het nu met je? Nog altijd zo moe?



@viool; bij de 2e kom je sowieso sneller aan toch? Ik ben nu 4 kilo aangekomen maar eet ook echt de hele dag. Heb ook echt honger in zowel gezonde als ongezonde dingen. Ik probeer er wel op te letten, maar soms voelt het als een drang haha



Hier gaat het verder goed. Zoals je in mijn reactie naar viool kunt lezen veel honger en mijn buik groeit gestaag. Verder merk ik dat ik wat sneller moe en stijf begin te worden. Maar goed ....als dat alles is.....



Ben trouwens benieuwd hoe jullie over aerosleep denken....ik zit zo te twijfelen...lees heel verschillende dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden! Ik ben een beetje laat om nog mee te lezen/schrijven, maar zou het toch heel leuk vinden! Ik woon aan de andere kant van de wereld (letterlijk, in Nieuw-Zeeland) en heb hier nog weinig andere zwangeren in mijn omgeving. Ook (bijna) al mijn vriendinnen in Nederland zijn nog kinderloos. Ik ben 24 jaar, uitgerekend op 11/11/14 en J/M is nog een verrassing Zou 't superleuk vinden om een beetje ervaringen enzo te delen!
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them <3
Alle reacties Link kopieren
Hi Downunder, hartstikke gezellig als je ook mee komt schrijven! Hoe kom jij zover van NL verzeilt? Backpackend en een kiwi tegengekomen? Als je het leuk vindt, kan je jezelf in de tabel zetten. Ga je het geslacht een verrassing houden?



Meis, ik heb zelf geen aerosleep. Ik heb daar bij M erg over getwijfeld maar (mag ik niet zeggen ) ik vind het geldklopperij en ook bangmakerij. Beebje slaapt de eerste tijd toch op rug en zodra hij kan draaien is zijn hoofdje ook echt wel sterk genoeg om op te tillen en te draaien. Maar dat is mijn visie hoor. De hele dag eten en nog maar 4 kg aan komen, ik ben jaloers hahahaha!



Ik was vrijdag bij de vlk, alles was goed! Moet nu iedere 3 weken komen en nog 2 x naar vlk en dan ga ik over naar de gyn. M is geboren via ks dus dan moet je automatisch naar gyn/zkh.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de info meiden!

Welkom downunder, ww is gelijk aan inlog als je in de tabel wilt.

Viool, waarom had je bij M een keizersnede en wil je nu natuurlijk bevallen of weer via ks?
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden! Lekker van het weekend genoten?



@Muca, leuk hè, dat je buik beweegt als ze schopt! Ik lig soms 's avonds in bed gewoon even een tijdje naar m'n buik te kijken. Mooi dat je weekendje leuk was, ondanks dat er dit jaar niet werd geskinnydipt. Is het helemaal gelukt met de kinderkamer afmaken? Bedje gevonden?



@Klavertje, wat een lieve actie van je vriend!



@Viool, fijn dat alles weer goed was vrijdag! Ik mag zo om 10 uur weer naar de verloskundige. Ik moest sinds deze keer ook na 3 weken alweer. En dat wordt straks steeds minder. Kun je deze keer wel natuurlijk bevallen? Of moet je sowieso weer een keizersnede als je dat al een keer hebt gehad? Ik dacht dat ik daar een keer iets over had gelezen, maar weet natuurlijk niet meer hoe het precies zit.



@Sjalalaan, wat ontzettend fijn dat het er nu toch allemaal redelijk goed uitziet. Ik hoop dat je lekker van het zwanger zijn kunt genieten nu, ondanks de onzekerheden die er toch nog zijn.



@Meis, aerosleep wilde ik eigenlijk heel graag, leek me wel veilig, maar ik hoor nu inderdaad ook verhalen dat het onzin is. Dus ik ben er nog niet helemaal uit...



@Downunder, welkom, gezellig dat je mee komt schrijven!



Wij hebben een ledikantje die bij de babykamer past en een wiegje die al ongeveer 50 jaar in de familie is. Dus het wiegje gaan we de eerste tijd gebruiken en dan later het ledikantje.



Zwangerschapsmasker ben ik ook niet meer zo bang voor. Heb tijdens de vierdaagse vrij veel in de zon gelopen (wel steeds ingesmeerd), maar anders had ik het al wel gehad denk ik...



Het vocht in mijn voeten is gelukkig weer weggetrokken. Heb een paar nachten met mijn voeten op een kussen geslapen. Denk dat het een combinatie was van de belasting tijdens de vierdaagse en het warme weer daarna. Pfieuw!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ks gehad na een bevalling van 30 uur. Ik heb alles meegemaakt en gedaan maar puntje bij paaltje kreeg ik meneer er niet uit want hij lag verkeerd!! Als een sterrenkijker... weten jullie wat dat is? Normaal gesproken komt een kindje ter wereld kijkend naar het matras maar M lag dus andersom, kijkend naar de sterren... Dan kan hij de draai dus veel moeilijker/niet maken. Daar kwamen ze dus achter toen ik eindelijk 10 cm had en ze hem ook met de vacuümpomp er niet uitkregen... You guys want more details? Hahahhahahaha. Dus... Ik moet nu in het zkh bevallen maar mag het wel gewoon op de natuurlijke manier proberen. Maar als ik aanstuur op een ks denk ik dat ze dat ook ok vinden. Ik ga denk ik gewoon weer voor de natuurlijke manier en zie het wel. Ik ben nu beter voorbereid en zal eerder ingrijpen. 30 uur lang, heftige weeën om de 3 minuten wil ik nu graag voorkomen!
Alle reacties Link kopieren
Mirps, was alles goed? Fijn dat je het vocht weer kwijt bent!
Alle reacties Link kopieren
Mijn boobs joh... die groeien nog steeds. Heb vandaag een minimizer gekocht, beter! Niks mis met een mooi decolleté maar vind het nu wel welletjes... Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik droeg altijd al minimizers... dus ik kan niet zeggen dat ik qua bh veel verschil merk! Al ben ik voordat ik zwanger werd 20 kilo afgevallen en de maat bh's die ik toen droeg paste ik nog steeds en nu nog!
Alle reacties Link kopieren
Haha Viool, zo tegen eind november kan ik het misschien wel aan om meer details van je bevalling te horen. Ik hoop dat je bevalling deze keer soepeler verloopt.

Mijn borsten zijn vooral aan het begin enorm gegroeid, van 70C naar 70F. Ik draag geen minimizers, maar vind ze eigenlijk ook wel groot zat zo. Hoop dat ze een beetje zo blijven.



@Klavertje, wat goed dat je zoveel was afgevallen! Maar je borsten bleven steeds hetzelfde? Bij mij gaat dat er geloof ik het eerste af als ik afval.



Alles zag er goed uit bij de controle. Ze ging gister ook voor het eerst mijn buik opmeten (van bovenkant baarmoeder tot schaambeen?). Dat was 27 centimeter en lag blijkbaar mooi op het schema voor 27/28 weken. Verder het hartje weer gehoord, blijft toch altijd een fijne bevestiging. En ik moest dit keer weer bloedprikken, omdat mijn Rhesus C negatief is en ze dat in de gaten willen houden.



Gistermiddag heb ik een gesprek gehad voor een eventuele functie op ongeveer 13 km van mijn woonplaats! Ik hoop dat dat wat gaat worden, want intern zitten wil ik sowieso niet meer als ik straks een kleine thuis heb zitten. Dat lijkt me niks hoor, je kindje van een paar weken oud meteen de hele week moeten missen.
Alle reacties Link kopieren
Even weer een vraagje......



Ik wil eigenlijk een dekentje of iets dergelijks wat ik zowel in de maxicosi, reiswieg van de wandelwagen en in het begin in het wiegje kan gebruiken. Wat raden jullie aan? Lees verschillende meningen over bijv. wikkeldeken/cape, gewoon wiegdekentje...of hebben jullie nog andere tips?
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Even reageren op wat ik onthouden heb:



@aerosleep: doen we hier niet. Teveel verhalen over dat het geldklopperij is en juist weer andere risico's heeft. Hier wordt het dus een gewoon matrasje.



@borsten: hier zijn ze helemaal niet zoveel gegroeid Bij mij had het juist wel gemogen, heb kleine boobs van mezelf en had het wel leuk gevonden om te weten hoe het voelt met grotere boobs.

Wie weet komt het nog, het scheelt nu maar een kleine cupmaat...



@bevalling Viool: brrrrr dat zijn geen fijne verhalen! Meer details hoeft nu nog niet haha!



@tips dekentje: ik heb geen idee! Moet me daar allemaal nog in gaan verdiepen, nog niks van dat soort dingen gekocht (alleen paar kleertjes en kleine sneakertjes!)



@Hier: sinds een paar dagen veel last van mijn bekken nadat ik een stukje gelopen heb... Au au au! Het lijkt op mijn si-gewricht. Morgen weer naar de gyn voor echo en controle, dus dan zal ik het wel even aangeven. Misschien dat er wat tips of oefeningen zijn. Anders toch maar naar de bekkenfysio...
Alle reacties Link kopieren
@Mirps haha ja ik had denk ik genoeg vet op andere plekken waar het beter vanaf kon ;) Ik ben ook Rhesus C negatief! Kan jij er ook zo weinig informatie over vinden?



Voor mij is het mijn eerste kindje dus van het dekentje weet ik ook niet. Weet wel dat een vriendin van mij gewoon zo'n dekentje zoals in de wieg gebruikte! En zit er ook niet zo'n voetenzak in een wieg?
Alle reacties Link kopieren
Aaah Sjalalaan, ik duim voor je dat er nog een cupmaat bij komt. En dan voor de andere meiden dat het juist zo blijft. Haha.

Vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. Ik hoop dat je tips of oefeningen kunt krijgen. Gister toevallig iemand gesproken die steeds last had van de spier aan één kant van haar heup (als ik het goed heb onthouden). Die moest wel naar de fysio, maar die oefeningen hielpen ongeveer totdat ze de deur uitliep. Hoop dat het bij jou beter op te lossen is!



@Klavertje, ja inderdaad weinig te vinden over Rhesus C negatief. Wel dat er volgens mij vrij weinig aan te doen is, behalve goed in de gaten houden? Als je bij Rhesus D antistoffen aanmaakt tegen je kindje, kunnen ze je een spuit geven, maar tegen Rhesus C is geloof ik niet zoveel te doen. Was ook al een zoektocht gestart naar informatie.



@Dekentje, hier ook nog helemaal niet verdiept in dekentjes e.d. Hebben tot nu toe eigenlijk alleen de standaard dingen aangeschaft (bedje, commode, kinderwagen, e.d.). Ook alleen nog maar kleertjes gekregen eigenlijk. Ik krijg mijn vriend niet meer mee naar de babywinkels, totdat ik gericht kan shoppen in plaats van vertederd rondlopen.
Alle reacties Link kopieren
Viooltje, heftige bevalling zeg, hopen op een vlotte voorspoedige dit keer en inderdaad wel goed om het via de natuurlijke weg te proberen, anders mag je 6 weken niet tillen he en dat is natuurlijk niet handig als je al een kleine hebt rondlopen.



@ boobs, hier van 75b naar 75c gegaan, valt nog mee, heb ook het idee dat ze in het begin wat harder waren, nu zijn ze weer relaxed en niet pijnlijk. Wel heb ik doordat ik door de zwangerschap opeens na 10 jaar weer last van hooikoorts en eczeem heb ook opeens af en toe eczeem op mijn tepels, waar ik dan niet zo happy mee ben, want het jeukt zo verschrikkelijk. In overleg met huisarts gebruik ik wel een beetje zalf en ik slik ook af en toe en half of kwart pilletje tegen de hooikoorts, vorige week hele week ontstoken ogen.



@ nog meer kwaaltjes... Nu voor de derde keer gisteravond na een etentje buiten de deur kotsmisselijk en daarna niet overgeven (wel bijna) maar diarree. Zelf kook ik niet al te vet en zwaar, maar als je ergens anders eet, heb je dat toch niet echt in de hand en eet je ook al gauw net iets teveel.. hebben jullie nu ook sneller last van maag/darmen? Ik moet eerlijkheidshalve ook bekennen dat ik gister een serieuze vreetdag had. Heb vijf minidonuts opgegeten.. Het was sterker dan mijzelf



@ dekentje, gisteren een superschattig wiegje (met gewoon matrasje) gekocht voor de eerste maanden. met kleine wieltjes, dus die trek ik dan gewoon het hele huis door, hoef ik ook geen box, toch heel klein huisje.. Kan dus nu ook gerichter op zoek naar aankleding van de babykamer. Denk dat ik toch een koeka waskussenhoes en dekentje ga aanschaffen, moet alleen even kijken hoe groot ze zijn of je ze dan in de wieg en later in het bedje kan gebruiken. Bij onze wagen zit inderdaad een voetenzak, denk dat je die ook eerst in het wieggedeelte van de wagen kan gebruiken? Anders misschien een fleecedekentje, het is toch wel serieus winter als onze kleintjes voor het eerst buiten komen straks... Heb ook al kleine wantjes gekocht, het is zo erg dat kleine spul allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Gaaf! Ik zal zo eens kijken of het lukt om toe te voegen in de tabel



@Viooltje; Goeie vraag, soms vraag ik dat mezelf ook nog wel eens af, haha! Ik ben hier met mijn NLse man, hebben ruim 3 jaar geleden een reis om de wereld gemaakt (oa. NZ), bij thuiskomst was het een en ander veranderd qua situatie (werk ed) en hebben we na heel lang twijfelen besloten om de stap te wagen. We zitten hier inmiddels bijna 9 maanden. Supergaaf land, maar mis mijn familie en vrienden wel, zeker nu er een kleintje op komst is, zijn (o)pa's en (o)ma's wel heel verweg!

En geslacht blijft indd een verrassing, man wilde t absoluut niet weten (is toch veel specialer bij de bevalling!?) en mijn enige argument was dat ik heel graag wilde shoppen hahaha, dus heb de discussie verloren. Inmiddels vind ik het eigenlijk ook wel gaaf zo, al ben ik wel enorm nieuwsgierig! Nog 14,5 week wachten!!



@meis; Er bestaan speciale dekentjes met gaten erin waardoor je de riempjes van de maxicosi/reiswieg kunt halen, nadeel is wel dat die afgewikkeld moet worden als je t kindje weer uit de maxicosi wilt halen. Zal wel eens ff zoeken waar ik dat gezien heb.
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them <3
Alle reacties Link kopieren
Wauw, deze computerkneus heeft het zowaar voorelkaar gekregen!
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them <3
Alle reacties Link kopieren
Er is een hele mooie van Koeka! (wikkeldekentje met gaten) Die kan je in de MC doen. Heel vaak heb je die mss niet nodig maar ik wil hem hebben! In de reiswieg kan je die ook gebruiken, het is meer een soort wikkeldoek. Bij M had ik gewoon een dekentje, dat kan natuurlijk ook.



http://www.koeka.com/nl-n ... wafel-flanel-antwerp.aspx



Miprs, ik had 80E maar zit nu ook op F. Echt van die memmen, bah. Maar goed, als ze netjes in de bh zitten valt het mee maar als ik mezelf naakt zie, ben ik er echt niet blij mee. Maar goed, die worden hopelijk straks vanzelf weer kleiner.



Gaan jullie bv geven eigenlijk?



Muca, he wat vervelend! Gaat het nu weer? Ik heb daar persoonlijk geen last van. Dekentjes van de wieg kan je niet gebruiken voor ledikant normaliter, is echt een andere maat. In het wieggedeelte doe je volgens mij geen voetenzak, voetenzak is echt voor als ze ouder zijn. Maar pin me er niet op vast...



Downunder, ik begrijp wat je bedoelt, het is natuurlijk supergaaf maar het is wel echt een eindje weg... En om elkaar te zien kost heel veel geld en lange reis. Ik heb zelf ook 3 jaar in het buitenland gewoond. Maar toen was ik nog jong en onbezonnen haha. En ik heb geen goede familiebanden, dat scheelt ook. Ik zou morgen gaan, zeg ik altijd tegen vriend. Maar die wil niet... Alles heeft zn voor en nadelen helaas. Waar woon je precies? Ik zeg eerste VIVA date bij jou? Haha je vriend heeft daar wel een punt. En wat is nou 14 weken op een mensenleven.... Aaaarrggghhhh, zeg ik, die bij 18 weken al aan de vlk vroeg, zie je al wat, zie je al wat?
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met jullie buikjes? M heeft vanmorgen de baby voor het eerst gevoeld, hij straalde helemaal! Echt een mooi momentje! Mijn buikje is echt al groot... mensen schrikken als ik zeg dat ik nog 3 maanden moet. Ik heb er zelf nog niet heel veel last van. Ik ben alleen allejezus moe 's avonds. Irritant is dat!
Alle reacties Link kopieren
Wow wat is er weer veel geschreven zeg! Ik denk dat het een te lange post gaat worden om overal op te reageren zeg. Maar goed te lezen dat het met iedereen nog steeds goed gaat.



Maar Sjalalaan wat fijn dat jullie toch nog enigszins goed nieuws hebben gekregen al blijft het spannend tot je de kleine in je armen hebt en zeker weet dat alles goed is.



Borsten: Van A naar C!! Omdat ik van mezelf vrij klein en slank ben is dit echt enorm! En man kijkt nu ook even zn ogen uit haha! Ik hoop wel borstvoeding te kunnen geven en dat het daarna in ieder geval nog wel een beetje in vorm mag blijven.



Aangekomen, nu pas bijna 1,5 kilo.... Erg weinig voor een tweeling, maar gelukkig doen de mannetjes het nog steeds erg goed en ik hoefde me volgens de gyn echt geen zorgen te maken.

Mn buik is al wel echt enorm, krijg dagelijks de vraag of het ieder moment kan gebeuren... Nou hopelijk nog niet, ze mogen nog even lekker bij mama in dr buik blijven zitten hoor. Ik moest ook wel lachen om de post van de teennagels lakken.... Zo herkenbaar!! s morgens vroeg lukt het me nog net, maar ik denk dat gisteren echt de laatste keer was dat het me zelf is gelukt om erbij te komen.. ;( .



Hier is deze week alles geleverd (kamertje, box, maxicosi's en kinderwagen).. Zo leuk, dit weekend het kamertje in elkaar zetten... Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden, heb me afgelopen wekend laten gaan en een veel te dure, maar zo leuke lamp gekocht van Little Tulip.... Dus het is dit weekend ook echt helemaal af, alleen nog maar wassen en dan kunnen de kleertjes de kast in, bijna alles is al in huis...

Ook de geboortekaartjes zijn we al helemaal over uit... Heerlijk gevoel om te weten dat er niet veel meer hoeft te gebeuren, zeker ook omdat ik (nog steeds...) zo verschrikkelijk moe ben.. Ik werk nu nog maar 50% en mag evt met 28 weken met verlof... Dat is nog maar 2 weken werken.... Wat gaat het allemaal snel zeg!!



@viooltje, hier ook een koeka slaapzakje voor in de maxicosi en reiswiegje http://www.koeka.com/nl-n ... zak-wafel-teddy-oslo.aspx voelt echt heerlijk warm aan dus moet helemaal goedkomen.



Sorry het is echt weer een veel te lange post geworden he? Ik moet echt vaker reageren....
Alle reacties Link kopieren
Mijn buik begint ook eindelijk n klein beetje zichtbaar te worden voor mensen die goed kijken... Ik vind het ZO jammer dat je het bij dikke mensen pas laat ziet! Maar mijn schoonouders zijn 3 maanden op vakantie geweest en die zeiden meteen wow je buik groeit aardig he! dus dat was wel fijn om te horen!



Mijn vriend heeft zondagnacht voor het eerst de kleine voelen schoppen en dat is inderdaad een speciaal moment! Ik maakte me de hele dag wat zorgen omdat ik haar al n tijd niet had gevoeld. Ik was druk geweest het weekend en de kleine daardoor heel rustig! Ik kon dus niet slapen omdat ik graag nog even wilde dat ze schopte, dus dan maakt manlief zich natuurlijk ook automatisch zorgen! Wij muziekje spelen enzo en toen eindelijk werd ze om 12 uur ofzo wakker en begon te schoppen en toen heb k zijn hand gepakt en hem op mijn buik gelegd!
Alle reacties Link kopieren
Zo net weer bij het ziekenhuis geweest voor controle en alles was weer goed! De baby zat tegen de onderkant van de doptone aan te schoppen dus dat was grappig! we zijn alweer aanbeland bij de tijd dat je nu om de 3 weken op controle moet ipv om de 4! het komt steeds dichterbij!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa Klavertje, idd! Het begint ook echt al op te schieten hoor, we zijn echt al ver over de helft! Raar idee, heb het idee dat ik alles nog moet doen namelijk... Vandaag gaan we op zoek naar een inbouwkast en behang heb ik ook al uitgezocht dus kwestie van bestellen. En dan is het de kamer leegtrekken... Gordijnen bestellen, beetje aankleden. Op zich valt het allemaal wel mee maar we zijn niet zo snel En dan nog geboortekaartjes, moet ik ook echt eens naar gaan kijken!



Jeej, serieus anderhalve kg!! Hoe fijn haha! Heerlijk dat alles geleverd is, nu lekker in elkaar zetten en gezellig maken. Trek je het nog goed? Word je eerder ingeleid? Is toch vaak zo bij een tweeling?
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een nacht heb ik achter de rug! Ik had vannacht volgens mij last van harde buiken! En dat is echt geen prettig gevoel! Maar ik snap ook niet zo goed hoe het komt, want je hebt toch juist last van harde buiken als je teveel inspant? Ik heb gisteren de hele dag achter de pc of op de bank gelegen en ik ben 's avonds nog heerlijk in bad geweest, dus nix inspannends gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven