Uitgerekend 1april 2015 -15 april 2015

28-07-2014 06:15 1174 berichten
Ben jij ook uitgerekend tussen 1 april 2015 en 15 april 2015?

Kom dan hier gezellig kletsen over alles wat je bezighoudt tijdens je zwangerschap!



Je kan jezelf toevoegen aan de tabel of wijzigen doorvoeren door in te loggen onder de gebruikersnaam bevallenapril2015. Het wachtwoord hiervan is april2015. Lukt het je niet, zet dan je gegevens even dikgedrukt neer, zodat iemand ander je gegevens kan toevoegen/aanpassen.



NaamLeeftijden # Ronde # Kindje Uitgerekend: Bijz.heden ababy - 1 4e 4 april 2015 14 nov. GUO (20wk echo) Apatura - 0 1e 13 april 2015 9-9 hartje gezien 22-09 afspraak vk +echo

Caroline-max30/34 0 1e 10 april 2015 - cleoleo 35/34 0 2e 5 apr - Fenna8925/30 3 1e 14 april 2015 4-9 intake, 19-9 echo Lely89 24/27 1 2e 12 april 2015 - Libby198529/28 3 1e 11 april 2015 3-10 Gehoord

8-10 controle afspraak Lilly89 25/26 2 1e 31 maart 2015 07/11 20-weken echo lisha 32 1 2e 15 april 2015 30 september NPM lotte_joy28/36 7 1e 9 april 2015 - julia_isa 27/30 2 2e 8 april 2015 18/11 20-weken echo mamadees 23/32 3 1e 9 april 2015 - zomer2013 25/29 5 2e 12 april 2015 -
Ik heb van het weekend positief getest. Wel een heel licht streepje, maar een streep is een streep. Vanmorgen nog een keer getest en ja hoor! Het streepje wordt duidelijker!

Zo spannend allemaal!



Volgens mijn berekeningen ben ik uitgerekend op 6 april.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
you will be beautiful
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!



Ik zit nu 4 dagen voor m'n NOD.. Hoop met je te kunnen meeschrijven! Zit nu in ronde 6 dus heb niet meer zulke hoge verwachtingen ;)



Maar welke symptomen heb je allemaal?! En welke had jij een week voor NOD?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa!! Ik heb gister positief getest! Weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend omdat mijn cyclus heel onregelmatig is, maar ik denk ergens begin april.
Alle reacties Link kopieren
Zus1987, gefeliciteerd!



Ik herken je nog van het januari 2012 topic en was al benieuwd hoe het met je ging. En nu zwanger dus! Leuk!
@koemelk, dank je wel



@doortjee, zou leuk zijn als je je over een paar dagen als zwangere komt melden! Ik duim voor je. Ik heb niet zo heel veel kwaaltjes. Af en toe een steekje in mijn lies of onderbuik, af en toe een vlaag misselijkheid. Ik ben wel echt ontzettend emotioneel.

Ik zit ook middenin een stressvolle periode, dus ik was er ook niet zo mee bezig eigenlijk.



@catooo, gefeliciteerd!



@babsje, wat leuk dat je reageert! Hoe is het met jou? Spreek je de overige dames nog wel eens?

Veel gebeurt waardoor we telkens de kinderwens moesten uitstellen en nu is het de 2e ronde al raak! Erg spannend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
We zitten met een aantal overgeblevenen op Facebook. Inmiddels ook een aantal tweede kindjes geboren en nog een aantal onderweg :-)



Je bent toen inderdaad gestopt omdat de omstandigheden niet goed waren om verder te gaan. Des te leuker dat nu, nu de omstandigheden beter zijn (toch?), dat het zo snel al raak is!



Geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren of vandaag zou ik ongesteld moeten worden....tot nu toe niets...spannend! Durf nog niet te testen, ik voel me alsof ik ongesteld moet worden....

@alle zwangeren, gefeliciteerd!
@lin02, spannend! Ik had wel een drukkend gevoel/menstruatie-achtige krampen.



Vanmorgen een clearblue test gedaan en die was hartstikke positief.

Nu begint man het ook een beetje te geloven.



@babs, jeetje, al 2e baby's! Wat leuk zeg. Ik denk nog weleens aan jullie terug. Leuke club was het. Doe ze de groetjes!

Wij gaan er zeker van genieten.
Alle reacties Link kopieren
@zusje1987 heel herkenbaar, mijn man gelooft het ook (nog) niet. Hij denkt dat ik ieder moment nog ongesteld kan worden, ook al heeft hij een positieve test gezien zondag



Ik twijfel over de ha bellen of meteen een verloskundige (en welke dan, hoe kies je die). Iemand tips? Wat doen jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal!



Afgelopen zaterdag een test gedaan en die was positief!!! De uitgerekende datum staat nu op 02-04-2015, maar we moeten nog naar de verloskundige.



Wel spannend hoor deze tijd! We probeerde al 1,5 zwanger te worden en nu eindelijk geluk!
Alle reacties Link kopieren
@zus1987, nog steeds niet ongesteld....ik heb ook buikkrampen, maar ook wat moe en hoofdpijn. Tja, normaal als ik deze klachten heb, ben ik al ongesteld, dus niet voor de tijd...hm...

Zou het, of toch niet. Tja, de enige manier is een test , maar durf het nog niet te geloven.
Alle reacties Link kopieren
@ pinkie, al 1,5 jaar bedoel je? Wat fijn dat het nu gelukt is, spannend he?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, ook ik heb positief getest! Alle anderen ook gefeliciteerd, zo leuk!!

Ik zal zo rond 6 april uitgerekend zijn, het wordt ons eerste kindje. @Catooo, volgens mij hoef je niet per se de huisarts te bellen, maar gewoon een verloskundige in de buurt zoeken (google) en daar een afspraak maken.
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!



Ik reageer morgen even uitgebreid, want ben erg moe nu en duik lekker het bedje in.



Het topic heb ik aanmaakt met een algemeen account. Als we dan een tabel doen kunnen we hem allemaal bewerken



Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Hm, getest, niet zwanger. Voel me ook niet anders dan anders meer, dus ik ben ook niet echt verbaasd. Maar...ook nog niet ongesteld terwijl ik dat zondag of maandag zou moeten worden...afwachtend de ongesteldheid snel komt of anders volgende week maar weer eens testen...?
Alle reacties Link kopieren
Jammer lin02, maar even afwachten en als je volgende week nog niet ongesteld bent zou ik weer opnieuw testen inderdaad... Ik duim voor je!

@zus1987, lijkt me leuk, een tabel!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Mag ik ook meeschrijven?

Vandaag een positieve test in handen gehad. Was wel een beetje verbouwereerd omdat het onze eerste ronde was. Ik houd nog wel een slag om de arm want mijn NOD ligt ergens tussen zaterdag en maandag ;) (had een wisselende cyclus afgelopen maanden) Heb dus een aantal dagen voor mijn NOD getest maar de test was wel knalpositief!!!

Ik wist al wel dat ik zwanger was want herken alle kwaaltjes van mijn vorige zwangerschap. slapeloosheid, buikpijn, prikkelbaar (arme man), moe, en iets vollere en iets gevoelige borsten.



Is het voor jullie allemaal een 1e kindje??

verder ben ik 24 (manlief 27) en hebben we al een kindje van net 1
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren positief getest! We waren al een tijdje bezig met proberen maar deze maand voor het eerst een ovulatietest gebruikt. En die heeft gewerkt was er trouwens van overtuigd dat ik ongesteld moest worden, alle gewone symptomen waren daar. Nu heb ik hele gevoelige borsten... Vrijdag gaan we het mijn ouders vertellen. Verheug me erop! Het is onze eerste.
Alle reacties Link kopieren
@noaa, dankjewel,lief!

@ vriesje en Nina, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Jaaaaa ik kan me hier ook aanmelden :-)



Ten eerste van harte Gefeliciteeeeeeeeeeerd allemaal!



Dinsdag een streepje na afleestijd

Woensdag een streepje na 3 min ( licht)

Donderdag ( vandaag) een streepje binnen 1 minuut



Dit was mijn 2e ronde en dit wordt mijn 2e wondertje, ik heb thuis een geweldig zoontje van ( je kunt het al raden) 2! Op 11 april zou nu mijn uitgerekende datum zijn.



Ik heb niet echt veel klachten beetje steekjes en krampjes af en toe onderin, soms vlaag van misselijkheid, weinig eetlust heel veel behoefte aan lipton ice thea ( had ik bij mn vorige zw ook).
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen, gefeliciteerd met de positieve tests!



Hier 1 dag na NOD en ik heb de afgelopen 3 dagen positief getest. Ik zou nu 4+1 zijn en uitgerekend rond 9 april. Net als julia_isa heb ik af en toe wat steekjes en krampjes en vlagen van misselijkheid. Ook had ik het gisteravond in bed erg koud terwijl het 26gr in huis was! Herkend iemand dat? Het is trouwens de twee ronde en mijn eerste zwangerschap.



Hoe gaan jullie om met de onzekerheid of alles wel goed is? Bij onze VK krijg je de eerst echo met 9 weken maar dat is dus nog gewoon 5weken afwachten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd en welkom vriesje, nina, julia_isa en vlinder!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen twee nachten veel wakker gelegen omdat ik last van mijn buik had. Heb ook overdag veel last van mijn darmen. Ik Google me momenteel helemaal suf om informatie te zoeken en word af en toe een beetje gek van mezelf. Ik heb ook gegoogled om ervaringen met verloskundigen in de buurt te vinden zodat ik er een uit kan kiezen. Maar het eerste bezoek duurt idd nog zo lang!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven