Gezondheid alle pijlers

Ziek en lamlendig na die hittegolf.

27-07-2014 13:27 110 berichten
Hallo ladies,



Het heerst! Rare kwaaltjes en ziek zijn.

Zelf ben ik zo moe dat ik al twee keer heb geslapen vandaag. Gisteravond om kwart over 9 stortte ik volledig in.



Ik stond gister even te praten met een buuv, heer zoon komt aanlopen en die loopt te klappertanden van de kou.



Mijn zoon is verkouden en heeft keelontsteking en ik hoor, zelfs verhalen over griep.



Is iedereen nog volop happy en gezond of zijn jullie ook aan het kwakkelen met kleinigheidjes?
Alle reacties Link kopieren
Btw hoe krijgen jullie een foto plaatje op jullie profiel?
Ga naar mijn viva, dat staat bovenin de pagina en dan profiel wijzigen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 28 juli 2014 @ 10:24:

[...]



Het leek misschien alsof ik je persoonlijk aansprak, maar her was in het algemeen bedoeld.



Snap ik.



Toch wilde ik dat van dat ORS wel even vermelden. Als het 30 graden is, dan redt je het niet alleen met water.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 28 juli 2014 @ 11:43:

[...]





Snap ik.



Toch wilde ik dat van dat ORS wel even vermelden. Als het 30 graden is, dan redt je het niet alleen met water.Wat is ORS?
Hier een vent die verkouden is door dat rare weer en die dus de hele nacht ligt te hoesten en....... ik slaap daardoor dus niet en hang brak op de bank;)

En ook hier regent het de hele dag!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt profiel foto gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog droog en bewolkt in het zuiden
Alle reacties Link kopieren
ORS is een zout oplossing tegen uitdrogen en wordt ook gebruikt bij acute diaree
Ik ben dus niet de enige met vage klachten. Ik kan al een week of twee mijn eten niet wegkrijgen. Als ik een kleinigheid gegeten heb dan krijg ik een raar misselijk gevoel en krijg ik kokhalsneigingen. Nu het iets koeler is gaat het wel iets beter maar nog steeds is het niet zoals het zijn moet. En moe... kan de hele dag wel slapen.

Mijn val op de trap zaterdag heeft ook niet echt bijgedragen, vannacht dacht ik zelfs verhoging te hebben. Geen thermometer dus ik kon het niet checken.



Beterschap aan alle kwakkelenden onder ons...
Alle reacties Link kopieren
Sinds vandaag hier opeens zooooooo ontzettend moe.. Ben net een kwartiertje wakker. Heb ook geen afspraken vandaag dus het kan ook maar ik was liever wat actiever geweest. Heb het gevoelalsof de dag al bij a om is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven