Ik wil zwanger worden praatgroepje |||

25-05-2014 13:16 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, echte frisse topic. Iedereen is welkom om mee te schrijven. Gegevens graag dik gedrukt. Willen de meiden die in de tabel staan met ontbrekende gegevens, die doorgeven? Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Rieke 1e 28-10 : spruit 21, p 231e jan 14 24-12-14 Myrna150422, p23 1e sept 13 bloempje 25, p30 1e sep 13 8-1-2015Jasmijn83 31, p 351e maart-april 16-11 Mies8330, p331e dec 13 27-7 Lilapie 28, p30 1ejuli 14 start december Evii21, p25 1e Feb 14 27-7 9-8 Missdanii 22, 28 1e Maart 14 25-59-6 Wiennie 23, 24 1e dec 13 29-10 11-11 Dance 26 1e Februari 14 - - laury89 24, p23 1e mei 14 10-11 2x vrg mk valerie 29, p30 1e juni 14 10-8 Lieffies 29, p30 1e dec 13 27-10 Bankie30 33, p33 1e jan 14 15-8 knuffeltijg 29, p 36 1e sept 14

een dikke knuffel voor lion en boederijgeit



update door: wiennie 2-11
@valerie om de dag is beter voor kwaliteit van het sperma

En 1 x kan genoeg zijn ! Met testen krijg je wel veel inzicht! Snap dat je baalt, had dit vorige maand ook manlief was toen.precies weg :(
Welkom lieffies ik duim voor je !
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen nog een digital clearblue test gedaan: zwanger!



sooooo happy



@valerie balen dat het in de vruchtbare periode valt, als hij thuis is ook aan de klus je weet maar nooit meid!



@lieffies succes!



@laury en ferrari jullie nod komt er aan, spannend!
@mies83 ahhh wat fijn ! Gefeliciteerd !! Had je last van kwaaltjes dat je dacht ik zal toch eens testen ?



@nod ik hoop dat als hij doorzet het wel gewoon 1 augustus is haha en niet later dankzij mn late ei we wachten af, geen alcohol etc voor mij iig .. vrienden zeiden gisteren al, goh jij aan de ice tea haha
Alle reacties Link kopieren
@ mies proficiat,



@ hier nog steeds geen eisprong nu al dag 18 nog steeds geen gevonden. pfff
@wiennie ik zat op dag 19 dus er is hoop op welke dag zit je normaal ?
Alle reacties Link kopieren
@laury nee geen kwaaltjes deze keer, andere rondes wel. Ik dacht ineens misschien ben ik zwanger ik ga gewoon testen, en toe was daar het lang gekoesterde tweede streepje



@wiennie. Dankjewel . Is er een kans dat het deze maand later zal zijn? Omdat hcg eerst weg moest? Duim voor je meid!
@mies83 ik denk ook dat het zo'n oergevoel is dat weet dat je zwanger bent..

mijn schoonmoeder zei ook, als je het bent, dan weet je het wel



hier 1 en ander besproken, ,manlief gaat switchen van baan.. dit wisten we al maar de meeloop week komt steeds dichterbij.. als dit bevalt moet hij 16 weken naar noorwegen voor de opleiding (Professioneel duiker).. Oeps

opleiding start in maart, of in september.. als ik nu zwanger raak kan hij nooit in maart, dan ben ik bijna uitgerekend haha.. als het niet is dan kan hij wel in maart maar moeten we het wel op zn beloop laten..



We hebben het hier al de hele week over en merk dat er meer rust is in mn lichaam nu.. is het zo, dan gaat hij eind volgend jaar, mocht het niet zo zijn dan zetten we het op een laag pitje



Heel verhaal, maar moest het even delene!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eens dag 20 gehad ook maar ben bang dat het later zou zijn. Ik slaap namelijk woensdag op donderdag noet thuis en als het dan men eisprong zou zijn. Als ik donderdag naar het dierenpark ging zag ik enkel nog babys en buggys en kleine kinderen. En wat voelde ik me rot dat het bij ons nog niet zo is.

@ laury wat vervelend dat je vriend 16 weken weg moet. En dat je dan hier alleen bent. Aleen al om je te steunen en alle mooie echos zou missen. Zou het niet willen dat mijn vriend ook maar 1 week voor zen werk weg moet.
@wiennie hoop dat je ei snel komt en je er weer tegenaan kunt!

Vind het ook echt verschrikkelijk hoor ben zo'n bangerd alleen thuis !
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Wij willen ook graag een kindje en ik zou het leuk vinden om me hier aan te sluiten als jullie dat goed vinden



In april ben ik gestopt met de pil, ik had een lichte pil met natuurlijke hormonen. Geen last gehad van ontpillen en meteen regelmatige cyclus van 28 dagen.

Nu voor het eerst plotseling ongesteld geworden na 21 dagen. Had eerst de hoop dat het een innestelingsbloeding zou zijn, maar na wat googelen lijkt het toch een gewone menstruatie.

Het lijkt me fijn om de spannende momenten samen te delen!



Fijne avond allemaal!
@Laury: Bedoel je nu dat als je niet zwanger bent, dat jullie het zwanger worden dan op een laag pitje zetten? Lijkt me moeilijk om te doen als je er al zo mee in je hoofd hebt gezeten, maar misschien begrijp ik het verkeerd?



@Jasmijn83: Leuk dat je mee schrijft!



@Wiennie: Het is ook maar wat je gewend bent, wij zijn allebei wel regelmatig weg naar het buitenland voor werk, maar dat is al zo vanaf het begin van onze relatie, dus voor ons is het normaal. We hebben wel afgesproken dat hij ruim voor en na de bevalling niet meer ver weg gaat (en ik ook niet).



...en voor de rest: ik had ook gelezen dat om de dag beter zou zijn voor het sperma, maar ik vertelde het aan mijn man en die vond het maar onzin, haha! Het zorgt trouwens wel voor een opleving in ons seksleven, ik vind het wel bijzonder op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
@wiennie waarschijnlijk is je cyclus deze maand van slag door de mk, zal bij mij ook wel zo zijn maar ik gebruik geen ovulatietesten, hopelijk snel een positieve ovulatietest voor jou!
@valerie nee dat is helaas wel wat ik bedoel :( het erge is dat we nu gewoon niet weten wanneer hij die opleiding mag gaan doen, als we dat wisten konden we beter plannen haha..
Alle reacties Link kopieren
@valderievaldera, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
@laury, vervelend om de keus zo te moeten maken. zwangerschap kan je helaas niet plannen
Alles komt goed
Ja hebben nu ook gewoon afgesproken dat we het straks gewoon aankijken en rustig aan doen en pas echt concreet kijken als hij meer weet anders maak ik mezelf helemaal gek haha
Alle reacties Link kopieren
whohoo mies gefeliciteerd!!



@ laury: wat moeilijk lijkt me dit, maakt plannen maken inderdaad erg moeilijk, maar wel fijn dat jouw vriend deze kans krijgt?



@ hier, wachten, wachten, wachten. Vrijdag nod en hoewel we nu wel zoiets hebben van 'we zien het wel, als het komt is het welkom, en dus ook niet meer echt de dagen bijhouden wb eisprong enzo, is het toch weer spannend. Ben erg moe de laatste dagen maar heb ook stress op het werk en dan nog dit weer, zal daar wel door komen
@lottejoy ja is ook een mooie kans idd



Wij zitten op hetzelfde wachtbankje, ik vrijdag ook mn nod en hier wel op de exacte dagen seks gehad dus zal me benieuwen

Wel gevoelige vorsten maargoed niet vreemd aangezien vrijdag mn nod is, ben er bang voor
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog paar daagjes tot nod ..woensdag (kleine kans donderdag) spannend dus.

Verder geen gevoelige borsten alleen beetje apart gevoel in onderbuik maarja...... lijken wel een soort kriebels.. en kleine steekjes af en toe en na het eten een erg vol gevoel. Maar of dat iets zou kunnen betekenen ..geen idee. We wachten af en anders op naar ronde 3
Alle reacties Link kopieren
Laury wat zal deze beslissing dubbel voor jullie zijn. Hoop dat je deze ronde geluk hebt!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Ja voelt idd wel raar wil ook het liefst gewoon fanatiek doorgaan haha maar goed even afwachten



Ben net ineens enorm misselijk geworden en heb het idee dat ik moet spugen steeds bah zal denk ik wel aan het weer liggen , of aan het feit dat ik direct na het eten mn keuken ben gaan poetsen haha

zometeen even lekker in bad relaxen , merk wel dat ik deze keer rustiger ben Gelukkig en manlief vind dat ook wel fijner haha
Kon me niet inhouden, toch getest met clear blue digital en die gaf aan : niet zwanger..

maaarrr, ik heb het met normale urine gedaan en zit 4 dagen van mn Nod af? Had 45 minuten ervoor nog geplast

toen ik het stripje eruit haalde zag ik een uiterst vaag streepje links van het andere streepje maar ik las ergens al dat je daar bij een clear blue test niet naar mag kijken omdat het alleen het meten van je waarden is?

Ach, nu zijn mn testen op en moet ik wel afwachten he haha

stom eigenlijk, nu hij niet zwanger aangeeft ben ik er niet zo zeker van als andere keren..
Alle reacties Link kopieren
@mies whaaaa gefeliciteerd! Super! Hihi leuk.



@laury ik had laatste cyclus ook dat ik misselijk was voor nod. Geen idee waarom, maar hoeft dus niks te betekenen :( hoop het wel! Ook lastig dat je vriend straks misschien weg moet. 16 week wauwie. Lijkt me echt lastig.



@hoe is het met de andere dames?



@wiennie hoe is het met jou?



@hier niks bijzonders te zeggen. Druk om de dag bezig hihi, maar heb nog geen gevoel van mijn eisprong, wat ik normaal wel heb.



@zwangere meiden. Ik wil even wat kwijt. Ik ben super blij voor jullie. Maar vind het echt jammer dat eigenlijk alleen spruit en bloempje reageren .. Van sommige hebben ik echt het gevoel of ze ons laten stikken hier, na veel steunen. Sorry ..
a smile is the prettiest thing you can wear.
@evii vind ook wel dat er weinig geschreven word hoor ! Denk ook dat ik mezelf gek maak, het ging goed, tot ik kots misselijk werd vanavond haha . Had ons lijf menstruatie symptomen en zwangerschapssymptomen niet gewoon totaal anders kunnen maken ? Was handiger geweest haha

Hoop ook gewoon dat hij wel vrijdag er is dan, als het toch zo moet zijn. Volgende week zaterdag uitje met vrienden op het water, prettig als menstruatie dan weg is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven