Meiden Den Haag, Rotterdam e.o. (ben zelf 36)

25-07-2014 23:17 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha allemaal,



Ik ben op zoek naar meiden om leuke of sportieve dingen mee te doen. Helaas zijn veel van mijn oude vriendschappen, door verschillende levensfasen. Erg jammer, want ik mis de gezelligheid!



Over het algemeen ben ik voor veel dingen in. Het maakt me dus niet veel uit wat de activiteiten gaan worden (tennis, fietsen, eetclubje, filmclubje etc etc).



Ik woon zelf in de buurt van Delft en mijn vriend woont in Den Haag. Dus ik ben niet erg locatiegebonden. Verder ben ik 36 jaar, geen kinderen (min of meer redelijk bewust), gek op katten en op mijn werk.



Wie lijkt het leuk om iets te gaan doen of clubje op te zetten?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo moestuintje,



Mij lijkt het leuk om iets te gaan doen en nieuwe mensen te leren kennen.



Ik ben 33 getrouwd en woon in Voorburg.



Geen kinderen, heb tennisles en ben in voor nieuwe dingen.



Groetjes,



Tiny
Alle reacties Link kopieren
Ha Tiny,



Lijkt me leuk! Voorburg is leuke stad, zwager woont er en ik heb er zelf ook gekeken.



Hoelang tennis je al? Ik ben redelijk fanatiek :-))



Maar iets anders kan zeker ook, kop koffie etc?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Ik tennis vooral recreatief momenteel, heb 1x per week les. Its anders kan ook, terrasje, strandtent, film, winkelen, ben in voor vanalles.



In een priveberichtje heb ik je mijn mailadres gestuurd, dan kun je eventueel mailen.



Groetjes,



Tiny
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moestuintje!

Leuk berichtje heb je geplaatst. Lijkt mij leuk om aan te sluiten, ben dol op leuke/sportieve dingen doen en het is mij net iets te vaak dat ik weg wil en niemand heeft tijd. Ieder geval mijn interesses zijn erg breed, van musea tot concerten en van skeeleren naar wandelen en tennis, ook al ben ik daar even mee gestopt ivm rug issues, maar ga t zeker weer oppakken en alles wat daar tussenin zit.



Ik hoor van je,

Groet,
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Leuk berichtje ! Ik ben begin 40, maar ik voel me 21 hoor Ik woon in Den Haag en ik lat (vriendlief woont in Voorburg).



Ook mijn interesses zijn breed, bios, theater, terrasje, sporten...Delft ken ik redelijk goed dus ik ga met liefde die kant op, ook vanwege de leuke kroegjes als dit je aanspreekt kun je me mailen op lifeiswhatyoumakeofit@hotmail.nl.....Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen! Ik heb ook wel interesse! Ik woon officieel nu een jaar in den haag met mijn vriend. Ik vind het moeilijk om vriendschappen op te bouwen omdat ik het de afgelopen jaren druk had met studie en full time werken.. Ik zoek ook vriendinnen waar ik eens mee kan stappen, biosje, terrasje, tennis.. Dus laat maar weten wat jullie daarvan vinden.. Ik ben trouwens 31 jaar.
Hi,



Ik ben 5 jaar weggeweest uit Den Haag en woon

er nu weer een maandje.Heb interesse om met een groepje gezellige dingen te ondernemen.....stappen dansen strand kroeg terras ..Ik heb wel kinderen, maar die zijn ook wel ns een weekend bij hun vader.

Ik werk in het onderwijs.....en rijd paard.



Groetjes,



Nicole
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iemand met interesse! 40 jaar, woonachtig omgeving Delft en brede interesses :-)

Ik ben te bereiken op dikkiedappie1@gmail.com



Ik hoop van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik sluit ook graag aan. Ben 35, single en woon sinds een jaar (weer) in Den Haag en wil mijn sociale contacten uitbreiden. Ik houd van borrelen, uit eten gaan, stappen, strand, shoppen, theater etc..Ik werk als jurist bij de overheid.



ivr1979@gmail.com



Groetjes, Iris
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik ook aan willen sluiten. Ik ben 39 jaar, en ik woon in Leiden.



Voor mij is het geen probleem om naar Den Haag/Delft te komen.
'Moeten' we dan ms een dinerdate oid gaan plannen?

Lijkt mij in ieder geval leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
Is een groep op Facebook een idee? Wil Ik best opzetten. Moestuintje?
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik sluit me graag aan. Woon tussen delft en den haag en ben net een maand 40. Zit net even te vaak alleen thuis als dochter (9) bij papa is. Vriendinnen kunnen nooit dus ik heb zeker interesse. Stuur me anders even een prive berichtje? Komende 2 weken alle tijd om af te spreken
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi dames

mama van dochtertje van vier maar genoeg vrije tijd en mis leuke meiden/ dames om me heen

zeker intresse



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!!!



Dinerdate lijkt me ook heel leuk. Misschien kunnen we ook een eetclubje worden of draaf ik door? Kan ook en en natuurlijk!



Hoe pakken we dit handig aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven