Huis verkocht, verhuizen, spannend!

28-07-2014 17:10 26 berichten
Sinds een paar maanden staat mijn huis te koop. Ik ga samenwonen met mijn vriend 120 km. verderop. We zijn er aan toe, het is goed om elders opnieuw te beginnen en ik kijk er naar uit.

De verhuizing is in Augustus dat staat sinds 2 weken gepland.



Vandaag na een hoop kijkers een koper gevonden! Het bedrag is minder dan gehoopt maar goed genoeg. Kan er een leuk bedrag van sparen en kleine schulden van aflossen.



Nu gaat het echt gebeuren. Afscheid nemen van mijn huis, gekocht met een zo ander toekomstbeeld. Vandaag de laatste keer gewerkt bij mijn vrijwilligerswerk en komende weken bestaan voornamelijk uit afspraken, dingen afsluiten en ondertussen opstarten in mijn nieuwe woonplek.



Tja waarom dit topic? Ik heb zoveel gedeeld op dit forum dat dit ook wel iets is dat een eigen topic mag dacht ik zo.
Alle reacties Link kopieren
Mooi positief topic! Veel geluk!
Heel veel geluk en plezier samen met je lief in jullie nieuwe huis.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel geluk! Het is je zo gegund! Dikke virtuele knuffel..
Alle reacties Link kopieren




Vind het leuk te lezen dat je je leven weer hebt opgepikt, toen ik nog wat jonger was las ik af en toe jou topic samen met mijn moeder (toen was je vriend/man net overleden). Ik hoop dat je snel gesetteld bent, en kunt gaan genieten, leuke vrienden krijgt en doet wat je wil!
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel geluk in je nieuwe woonplaats samen met je vriend.

Ik heb je gevolgd en met je meegeleefd.



Opnieuw beginnen is moeilijk.

Hoop voor jou dat de verhuizing gauw achter de rug is en alles zijn plekje heeft gevonden.
Heel veel geluk! Het is je zo ontzettend gegund!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Veel geluk samen.

Lekker gevoel is dit he?

Wij hadden een tijdje geleden ook nog ons vorige huis te koop staan en heeft wat moeite en tijd gekost totdat eindelijk een koper zich aandiende. Heerlijk!

Wij hebben toen wel even een flesje losgetrokken
Enjoying life
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke leuk joh!

Veel plezier met inrichten!
IBI, ik wens je alle geluk van de wereld toe. En ik denk dat Patrick je er op zijn manier een handje mee heeft geholpen
Alle reacties Link kopieren
Veel geluk.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel geluk en plezier gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Veel geluk samen! Het is je gegund!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn IBI!

Heel veel geluk voor jullie tweetjes gewenst!

Mooie nieuwe start
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik gun je al het geluk van de wereld. Je hebt al genoeg op je bordje gehad. Het zonnetje is gaan schijnen voor je. Ik weet het zeker!
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis.



En geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb je in het verleden gevolgd, wat ontzettend leuk dat je nu deze stap kan maken! Veel geluk samen!
Jee IBI, ongelooflijk hè, hoe anders jouw leven nu is dan je toen ooit dacht dat het zou worden? Maar gelukkig heb je toch ook weer de liefde gevonden die ons leven zo de moeite waard maakt. Ik denkt echt dat Patrick van boven meekijkt en denkt "ik ben zo trots op haar!" Ik wens je alle geluk in jouw nieuwe toekomst!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws allemaal Ieb! Hoewel ik wist dat jullie deze plannen hadden.



Ik ben zo benieuwd hoe je nieuwe leven gaat worden. Hoop dat je nog af en toe blijft schrijven. Maar 130 km verderop is vast ook internet



Ben wel benieuwd of je dan ietsje dichterbij woont of nog verder weg
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Heel veel geluk!
Gefeliciteerd met de verkoop van je huis, en natuurlijk heel veel geluk met samenwonen!
Alle reacties Link kopieren
Ben zo trots op je zussie😙 kan nog een hoop van je leren. .. en je weet het ook al ga je heel heel heel ver weg overal altijd altijd overal. Edwin ( fictieve naam) en jij zijn super leuk samen je weet dat ik jullie alleen maar goede dingen toewens. xxx
Heel veel geluk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend goed nieuws en 't is je zo gegund.

Heel veel geluk voor jullie samen!

Spannend hoor, zo'n nieuw begin.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook veel over jou gelezen hier op viva en wens je heel veel geluk!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven