Leuke camping Terschelling

28-07-2014 15:57 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan er een leuke camping op Terschelling aanraden? Ik wil erheen met mijn zoon van 13 in een klein tentje. Ik vind het wel leuk als er wat gezelligheid is maar wil niet tussen de jongeren met bierkratbouwsels!
Alle reacties Link kopieren
Natuurkampeerterrein?



Of in Oosterend zitten kleine 2 campings die prima zijn.
De Kooi in Hee.
Alle reacties Link kopieren
Natuurkampeerterrein is misschien wel erg stil? Of valt dat wel mee?



Een beetje vertier mag er vanwege 13-jarige puberzoon wel zijn, maar ook weer niet te. We zijn eerder op Seedune op Schiermonnikoog geweest, iets in die sfeer (voor wie het kent) zou prima zijn!



Mevrouw75 en jochebed, bedankt vast voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
De appelhof!



Geintje, bestaat de camping bij Boer Terpstra nog? Die was ook leuk!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Aan de oostkant zit een leuke en overzichtelijke familiecamping. De naam ben ik helaas vergeten (is al weer jaren geleden).

Toen was er een soort (jeugd)honk waar de kinderen zaten als het slecht weer was. Frisdrank en ijsjes werden er ook verkocht.

Verder stonden de tenten rondom een centraal veldje. Indertijd waren en diverse leeftijden aanwezig. Overdag gezelligheid en 's avonds genoeg stilte om van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:kitty20 schreef op 28 juli 2014 @ 16:16:

Natuurkampeerterrein is misschien wel erg stil? Of valt dat wel mee?



Een beetje vertier mag er vanwege 13-jarige puberzoon wel zijn, maar ook weer niet te. We zijn eerder op Seedune op Schiermonnikoog geweest, iets in die sfeer (voor wie het kent) zou prima zijn!



Mevrouw75 en jochebed, bedankt vast voor de tips!Nee hoor dat valt erg mee. Ik ken ze op terschelling niet, maar die ene op Ameland was meer een familiecamping dan een vogelaarcamping en als je langs die van terschelling fietst, of foto's op het net bekijkt zien die op terschelling er ook zo uit..
Alle reacties Link kopieren
Haha, de Appelhof gaat ie over een paar jaar maar met z'n maten heen!



Zoiets als jij beschrijft klinkt ideaal skurar, hopelijk bestaat ie nog en kom ik erachter welke het is! Natuurcamping klinkt ook leuk en Boer Terpstra klinkt nu al gezellig!



Ik krijg uit de tips tot nu toe het idee dat ik het het best aan de oostkant kan zoeken... Ik ga ze allemaal bekijken. Meer tips/ervaringen nog steeds welkom (zit ineens helemaal in de voorpret)!
Alle reacties Link kopieren
Lang leve internet:



De camping bestaat nog!
Alle reacties Link kopieren
Hee bedankt skurar! Deze klinkt idd heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
De mast in formerum.



Hele mooie schone camping en veel kinderen.
Je bent zelf een theepot
Camping Mast in Formerum.

Het is een gggggristelijke camping, dus op zondag kun je niet aankomen of vertrekken, maar voor de rest merk je daar niks van. Het zijn superlieve mensen die de camping bestieren en er zit een heel aardig eethuisje bij. Ze hebben een apart veldje voor kleinere tentjes. Het zal er wemelen van de leeftijdsgenoten voor je zoon en tegelijkertijd heb ik me nog nooit geërgerd aan alle kinderen daar. (Toen ik nog met een vriendin daar ging kamperen.)

Natuurkamperen bij Lies of West is ook erg leuk. Ook daar genoeg reuring hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 28 juli 2014 @ 16:51:

De mast in formerum.



Hele mooie schone camping en veel kinderen.Ja. En dichtbij de supermarkt. Echt een leuke camping.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Precies! En 10 min fietsen naar het Noordzeestrand ( met leuke strandtent), max 15 min naar de Waddenzee om krabbetjes te vangen.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de opties met m'n zoon doorgenomen, hij wil naar De Kooi. Ik ga kijken of daar nog plaats is (zal haast wel met ons minitentje). Anders klinken Wantij en Mast ook goed (wel fijn die supermarkt op 100 m. van Mast...).



Bedankt allemaal voor jullie tips!
Alle reacties Link kopieren
quote:kitty20 schreef op 28 juli 2014 @ 16:51:

Hee bedankt skurar! Deze klinkt idd heel leuk!Oh, deze bedoelde ik ook. Erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Vlakbij de kooi is ook zo'n campingwinkeltje (dan mis je die supermarkt niet zo)



Behalve op de plek op de camping moet je ook ff letten of er plek op de boot is (maar als je zonder auto komt valt dat wel mee)



en die Terpstra klinkt schattig maar is een behoorlijke jongerencamping, dacht ik. Net iets minder heftig dan de Appelhof.
Alle reacties Link kopieren
quote:durske schreef op 29 juli 2014 @ 09:36:

Vlakbij de kooi is ook zo'n campingwinkeltje (dan mis je die supermarkt niet zo)



Behalve op de plek op de camping moet je ook ff letten of er plek op de boot is (maar als je zonder auto komt valt dat wel mee)



en die Terpstra klinkt schattig maar is een behoorlijke jongerencamping, dacht ik. Net iets minder heftig dan de Appelhof.Ik ga nooit met de auto en boek de boot nooit. Kom altijd op de bonnefooi aanwaaien en dat gaat altijd goed. Zelfs tijdens Oerol. Ok, 1x de laatste oerolzondag was de boot vol, maar de volgende konden we gewoon op, dus nog steeds geen man overboord.
Alle reacties Link kopieren
Vanuit Hee is West en Midsland toch makkelijk te fietsen voor de boodschappen?
Je bent zelf een theepot
Ja vanuit Hee zit je zo in West of Midsland. Maar een campingsuper om de hoek is wel makkelijk ;)



Terpstra wil je echt niet zitten als volwassene, idd appelhof maar dan net iets minder.



Wij vinden het zelf fijner om juist meer westelijk te zitten, dan zit je niet zo ver van alles af.
Alle reacties Link kopieren
De mast is inderdaad leuk.



Terpstra is bijna net zo als Appelhof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven