Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik ben een kittenmagneet. Net kwam het frommel op me liggen bij het zwembad

Ze is nog zo jong, buikje nog maar weinig haartjes.

En hele kleine tandjes. Zo lief.

*zucht*



En fietsen is bloedlink hier we denken nu over een scooter. Vanavond kijken hoe en wat.
Ohwwww Bieb

Maak je een fotootje?
Aaaahw, Kaatje en Obesipoes

Bieb en kitten met blootbuikje

Sammi ook al zo lief
En hoe is het met jou, Plou? Poezenman nog steeds leuk?



Hij ligt er weer!
Goed hier en poezenman nog altijd leuk ja
Sammi Poezenman
Hebben jullie zwembandjes nodig daar in het Westen?

Alle reacties Link kopieren
quote:Slofje schreef op 28 juli 2014 @ 11:56:

Hebben jullie zwembandjes nodig daar in het Westen?

[afbeelding]

Nog net niet Slof. Maar het regent al de hele ochtend. Ben dus ook thuis aan het werk. Geen zin om me zeiknat te laten regenen.

Nu is het even droog. Poes is ook gelijk naar buiten. Heeft verplicht de hele ochtend binnen gezeten. Geen blije kat vandaag Jammer dan.
Amsterdam en omstreken schijnt verschrikkelijk te zijn. Ik geloof dat G. de dans ontspringt, afgaande op buienradar. Het is hier nu zonnig en 25 graden.
Bij mij ondergelopen straten, station is onder water enzo. Vette sensaaaaaasie.



Komt met bakken uit de lucht iig en kon niet harder dan 50kmpu op de snelweg ivm geen zicht.



Ik heb zin in snert en pepernoten.
Alle reacties Link kopieren
Zo he Pilou, dat klint niet goed. Hier is het nu eindelijk droog en een flauw zonnetje breekt door. Gekke poes is binnen nu, en ligt ein-de-lijk op bed. (ik slaap vanwege de warmte en herrie van buren tijdelijk beneden in de woonkamer)



Maar ja, ik heb nog niet aan de voorkant van het huis gekeken. Voor het zelfde geld varen ze daar nu met sloepen doorheen.
Alle reacties Link kopieren
Hier wolkbreuk en een soort permanente donder. Ik kwam net bij ha vandaan voor b12 prik en moest schuin de straat oversteken om bij mijn auto te komen: sprintje van 10 seconden en tot op mijn onderbroek zeiknat *druip*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja Olijf, ik hoorde net van vriendin dat het in A. en omstreken ook behoorlijk huisgehouden heeft. Hier gelukkig niet. Net 1 regenbuitje Nu toch wel een vette bui en in de verte een onweersbui die hier gelukkig niet overheen komt.



Haha Dee, sloepen door de straat. Zeg, had jij niet zo een koelding gekocht voor in de slaapkamer? Of heeft vriend die mee naar de camping?
Alle reacties Link kopieren
Het leek idd wel of we in de tropen woonden: wat een hoosbuien! Het liep hier bijna de bijkeuken in en dan ligt Olijvendurp toch hoog en wonen wij ook nog hogerop in het durp



De site van p2000 ontplofte in deze regio idd van de meldingen...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Koelding gaat weer terug. Doet niet wat ik wil dat ie doet. Het zou de kamer ook wat kouder moeten maken en dat doet het dus niet. Het is gewoon een grote dure ventilator. En nog lawaaiig ook. Het kleine ventilatortje op het nachtkastje werkt beter.

Nu lig ik dus in de woonkamer, tijdelijk. Ligt prima! Lekker rustig en koel.



Zo te lezen zijn we hier er toch wel aardig van af gekomen met de regen. Alleen vanochtend dus een hele lange harde bui. Nu is het wel vreselijk benauwd en warm.
Helemaal geweldig, dat noodweer! Oké, niet als je er schade van hebt (nat tot op je onderbroek telt niet ), maar ik vond het genieten.

Hier stond de binnentuin van kantoor onder, je kon niet zonder natte enkels naar buiten toe. En man was vroeg thuis, de straat stond blank en onderweg in de wijk moest hij zigzaggen tussen auto´s door die stil waren gevallen door het water. En dan die donder en bliksem, prachtig.

Sammi zat midden op de tafel, hij keek toch niet helemaal happy.



Goed voor het gazonnetje, denk ik dan maar.



Nu maar weer eens naar de sportschool, kijken of zij het droog hebben gehouden. Het ziekenhuis in de buurt heeft operatiekamers moeten sluiten. Dat is dan weer niet zo leuk.
Hm, eerst maar even hopen dat mijn autootje nog wel wil starten. Anders vind ik het bij nader inzien toch niet zo leuk, dat noodweer.
Jee het is wel echt erg bij jullie hè

Poeh.

Nou wij hadden vanmorgen vroeg ook een bui. Klonk mooi vanuit mijn bed.

Verder weer 30 graden met soms een wolk.

We zijn met de scooter naar de andere kant van het eiland gereden. Boottochten, strand, zwemmen, lunch. Zwaar allemaal.

Op de terugweg zijn we bij een ezel opvang geweest, heel indrukwekkend.

http://www.corfu-donkeys.com/Dutch/HomePage.htm
Mijn deaurp staat zelfs in de Telefaag



Oh Bieb, ik = jaloers!
Alle reacties Link kopieren
Heeee allemaal.



Wat een natte verhalen hier, is het noodweer in NL?



Bieb, lekker op vakantie, geniet er lekker van, hoe lang ben je weg. Enne.....een poezeltje meenemen is toch niet zooo erg toch??? wel jammer dat het hotel zo'n end lopen is. Dat is wel even een verschil 1000 of 2500 m. Ben je al uitgepuft vh lopen in de hitte? Vreselijk trouwens van de zus v vriendin, wat jong nog, vreselijk. Was het onverwacht?



Splint, geniet je nog van het niks doen en hoe is het met Haan op het moment, is wat minder aan het kukelekuuien?



Dee, ik ben helemaal jouw verjaardag vergeten. Stom, stom, stom maar toch nog heel veel jaren erbij gewenst en natuurijk alleen maar leuke jaren



Slof, de situatie in dat Simon's cat stukje komt zo enorm bekend voor. Een flinke poos geleden moesten we Sanna in haar hok zien te krijgen, op het vliegveld, we zijn zeker een half uur bezig geweest, we hadden al publiek, allemaal lachende mensen om ons heen. Toen bood een ground stewardess heel lief aan om een collega die heel goed met honden is, op te roepen. En ja hoor, met zijn hulp na een half uur zwoegen hebben we haar erin gekregen. Maf beest. Het was een heel spektakel



Tonks en Kaat in O , leuk, ook voor Obesipoes natuurlijk , ik vond O vroeger altijd zo enorm leuk. Ben er ooit eens wezen fietskamperen, mijn eerste "alleen" vakantie samen met mijn vriendin, we waren 16, op de fiets vanuit Hengelo, dolle pret



voor Sammi op het voetbalveld, leuk he, als ze eindelijk snappen wat de bedoeling is. Hopper gebruikt nu af en toe zijn "helling-ding", vooral om de trap af te komen.



Plous,

Hoe is het met de zoektocht naar B&B's?

En poezenman is leuk? Heeft ie al een naam of gaat ie door het forumleven als "poezenman"?



Ik ben nog steeds heel down, 't is zo vreemd voor mij, ik weet totaal niet hoe ik hiermee om moet gaan. Bizar om zo down te zijn nou er zoveel goeds gebeurt in mijn leventje. Ik baal hier zo van, er is helemaal geen reden om down te zijn. Het is zo stil in mijn hoofd, normaal heb ik altijd plannetjes en ben ik een bezige bij, maar nu voel ik me meer een strontvlieg, bah.
Optimist tot in de kist!
Plou, gaaf! Dan heb je het ver geschopt heur.

Jij geen schade?



Bieb, wat een mooi initiatief! Ziet er prachtig uit. Wat moet dat mooi zijn om zoiets op te zetten en zo bezig te zijn. Al zal het niet alleen maar zo romantisch zijn.

Maarre......niet een kitten én een ezel mee naar huis nemen hè!



(pfff, je moet die meid toch wel in de gaten houden zeg)



Fantje, wat vervelend dat je je zo voelt. Helemaal niks voor jou inderdaad. Heb je wel genoten van de musical met de meiden? Zag er mooi uit, mooie foto ook van jullie 3tjes.



Mijn autootje deed het nog. Dus netjes naar de sportschool en nu vers gewassen op de bank naar trash TV kijken. Haan houdt zich redelijk gedeisd. De directie pikt niet alles meer, hij heeft er een redelijke puinhoop van gemaakt in mijn vakantie en ik heb vorige week in het werkoverleg ook wel aangekaart dat hij niet op de juiste weg zit. Dat moesten ze zelf ook toegeven. Maargoed, tegelijkertijd is het ook weer wachten op zijn volgende actie. We zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed Splinter, dat de directie niet meer alles pikt van Haan.

Fijn dat je auto het nog doet. Was het water al wel weer weg?



Fant



Bij K gaat het nu spoken denk ik. Hij heeft alles al opgeborgen en de partytent vastgezet. Van de kinderen heeft Tara een Thundershirt gekregen. Dat is een soort inbakervest voor honden. Moeten ze rustiger van worden. Gezien de foto die ik heb gehad lukt dat aardig
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben trouwens een muis op het terras. Een heel schattig muisje die R al Roquefort heeft genoemd, mooi in stijl bij Toulouse en O'Malley, allemaal uit Disney's Aristocats. Hij woont onder de hot tub en komt regelmatig even voor de schuifpui langs om de katten te stangen, die zitten dan met trillende staarten en tong likkend voor de schuifpui. Maffe beesten.
Optimist tot in de kist!
Ik denk voorlopig poezenman. Hij is gewoon erg goed met poezen



Ik reageer morgen even uitgebreider.
Haha Fantje, stoere muis! Jouw katten komen niet buiten? Balen dat je je nog steeds zo down voelt . Hoop dat het snel overgaat.



Enne, door het verhaal van Fantje, zie ik Bieb al een ezel in de reiskennel moeten proppen op een overvol vliegveld .

Maar als Splinter straks haar gras kan hooien, kan dat baaltje mooi naar Bieb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven