alleen in tilburg

28-07-2014 19:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
alleen ben je nooit, ook al voel je je eenzaam..



ik zal me even voorstellen, ik ben een meisje van 17 en ik zit hier nu een weekje in tilburg. na de vakantie ga ik hier ook een nieuwe start maken.. ik kom oorspronkelijk uit nijmegen.



zoals ik al zei, alleen ben je nooit.. maar het is wel fijn om contacten te hebben, ik heb al wat contacten gemaakt maar ik vind het fijn om nieuwe mensen te ontmoeten, elke keer wanneer je een nieuw persoon ontmoet begin je weer met een schone lei, een soort nieuwe kans..



als iemand leuke ideetjes heeft om te doen, of gezellig met mij wilt chillen, let me know!!
Alle reacties Link kopieren
Ga je studeren?

Er zijn namelijk genoeg studie-, studentenverenigingen en andere clubjes om je bij aan te sluiten mocht je in de schoolbanken niet genoeg nieuwe mensen leren kennen.



Wat uitgaan betreft is het vooral gezellig op dinsdag, woensdag en donderdag, vond ik tenminste altijd.



Het is een toffe stad voor jonge mensen, dus veel plezier ga je er zeker beleven .
Ik heb ook ooit een jaartje in Tilburg gewoond.. Vond het geen succes. Desalniettemin wens ik je veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
success met alles !!
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg meiden in Tilburg hoor.

Ik wens je veel succes. Het zelfstandige leven tegemoet.

Go-girl-go.



Alle reacties Link kopieren
Uit de buurt van Tilburg Noord blijven
Alle reacties Link kopieren
Zit je er voor je studie? Anders kan ik me eerlijk gezegd niet zo goed indenken waarom je van Nijmegen daarheen bent verhuisd, ik vind het een heel lelijke en saaie stad.
Alle reacties Link kopieren
Tilburg is geweldig, zeker als je studeert. Ja, het is lelijk, nee het is zó niet saai! Als je gaat studeren, sluit je aan bij een leuke (studie) of studentenvereniging. Er is vanalles op dat gebied, van 'gewoon' tot corporaal tot sportief. Het is een creatieve stad, een directe stad, een overzichtelijke stad, met heel veel studenten. Ik heb er een supertijd gehad, vriendschappen voor het leven gemaakt. Ga op pad, en zoek de dingen die he interesseren. Het wordt leuk, geloof me!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven