Uit de hand gelopen ruzie met schoonbroer

28-07-2014 18:27 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
OP dus niet gelezen maar kan wel raden wat er gebeurd is en eerlijk is eerlijk: je pakt het sportief op. De meesten hangen hun account aan de wilgen na alle kritiek. Als je bang bent om als "dat meisje" gezien te worden, dan maak je gewoon een nieuwe nick aan.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben onder behandeling inderdaad ja! Heb nu traumatherapie en persoonlijke gesprekken. Ik ben heel hard aan het werk om weer wat van mijn leven te maken. Ik denk dat ik wel gewoon onder dit account doorga en dan zie ik wel wat er gebeurd. Ik kan altijd nog een nieuw account aanmaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 19:23:

Heb er ergens wel spijt van dat ik dit erop heb gezet en het niet gewoon zelf in heb gezien allemaal, vind het forum namelijk wel heel leuk en wou me al eerder aanmelden. Maar denk niet dat jullie daar verder nog heel erg op zitten te wachten!



"Grappig" wel dat je hier min of meer hetzelfde doet als bij je zwager. Zodra je merkt dat je gedrag niet goed is gevallen, zielig doen in de hoop dat het daarmee over is. Of janken, zoals met de bruiloft die per se eerder moest. Het enige verschil is dat de meesten hier liever reageren, je schoonbroer kent je natuurlijk wat langer.

Maar verder heb je er vast heel veel van geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Het is meer dat ik het door de traumatherapie moeilijk vind om emoties binnen te houden, er komt dan ineens veel omhoog. Maar ik snap wel dat het zo over komt, en dit veranderd waarschijnlijk niks aan je mening maar wou het toch even zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozelotus schreef op 28 juli 2014 @ 20:32:

Het is meer dat ik het door de traumatherapie moeilijk vind om emoties binnen te houden, er komt dan ineens veel omhoog. Maar ik snap wel dat het zo over komt, en dit veranderd waarschijnlijk niks aan je mening maar wou het toch even zeggen.Ik vind dat je het heel sportief opneemt en goed dat je aan jezelf werkt. Zeker niet weggaan hier hoor, niemand is perfect en mensen maken fouten.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven