Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd Annapicobella.
Alle reacties Link kopieren
quote:prior schreef op 28 juli 2014 @ 20:37:

Jammer van die ahdh pillen maar als ze werken dan is dat toch mooi mee genomen!



Oh Italiaans eten heerlijk! Hoewel mijn familie een Franse roots heeft vind ii Italiaans heerlijk. Probeer eens een echte carbonara. Klaar in een kwartiertje en oh zo jammie!



Dikke knuf lama. Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht.Maar dat ken ik ook allemaal wel. Spaghetti met gerookte zalm en philadelphia ook heerlijk. Verse tomaten erdoor.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:carmen5 schreef op 28 juli 2014 @ 20:42:

Bij mij werken die links niet, Lamaatje. Ik zit zelf niet op FB, daar niet van, maar anderen zullen ze vast ook niet kunnen openen.

Ook niet als je rechts klikt en afbeelding bekijken.

Als dat voor jullie niet werkt moet ik wat anders verzinnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Bij mij staat er op een lege facebookpagina: 'de inhoud is momenteel niet beschikbaar'
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een traan Lamaatje, wat een prachtige mok heb je gekregen WOW!!!
Alle reacties Link kopieren
Je bent idd vereeuwigd
Alle reacties Link kopieren
quote:carmen5 schreef op 28 juli 2014 @ 21:06:

Bij mij staat er op een lege facebookpagina: 'de inhoud is momenteel niet beschikbaar'

Ik heb eens even verder gekeken dan mijn neus lang is. Met de sokken was het ook gelukt. Ik wist alleen niet meer hoe.

Foto's staan er nu op.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ik zie alle kaartjes wel hoor. En die geweldige beker! Wat een gaaf ding, echt super!
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzy75 schreef op 28 juli 2014 @ 21:22:

Ik zie alle kaartjes wel hoor. En die geweldige beker! Wat een gaaf ding, echt super!Met de facebooklink Lizzy, of nu ze er echt opstaan?
odi et amo
Wat super leuk al die kaarten en die hele mooie mok!
Alle reacties Link kopieren
Niet met een link, gewoon als foto's.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend mooie mok lama, en wat veel kaarten al.

De mijne zal als het goed is morgen of overmorgen.



Hoop dat je toch nog een beetje lekker kunt slapen ondanks de medicijnen, en wat fijn dat het eten lekker smaakt, dat is niet overal zo
Ik zie de kaartjes ook hoor leuk zoveel heb de mijne ook gespot en wat lief die beker !
Alle reacties Link kopieren
Echt een super-idee die mok. Ben ik net zo blij mee als mijn vriendin met haar tvtje.

Maar elke kaart is ook een feestje. Veel lieve teksten en plaatjes.

Alleen tot nog toe maar 1 lama-kaart. Die zijn moeilijk te pakken te krijgen. Ach ja, we zitten ook niet in Peru hè. Ik heb daar geloof ik wel wat mee. Ik heb Lamaatje zomaar intuïtief gekozen, maar de panfluit is 1 van mijn favoriete instrumenten.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Weet je ik heb een mok met lama's in de kast staan, 18 jaar geleden van mijn man gekregen..haha..jammer dat ik geen foto's kan posten hier.



Heb je mijn kaart al gekregen Lama, ben benieuwt hoelang hij er over doet.



Hoe vond je het bezoek van je nicht? Toch fijn, dat er een familielid bij je op bezoek is gekomen.
Wat fijn dat je kaarten krijgt en neer kan zetten, hopelijk voel je je dan minder eenzaam.
Alle reacties Link kopieren
Dat was fijn wasbeertje. Zo lief van haar om mij op te komen zoeken.

Kun je het niet via feestboek of zo doen.Heb ik ook gedaan.
odi et amo
Wat lief die mok! Benieuwd naar de crea meelezer of meeschrijver. En fijn dat de pillen lijken aan te slaan. Hopelijk een rustige nacht in het verschiet Lama.
Wat ben je goed in het zonnetje gezet, Lamaatje! Dat vrolijkt je kamer mooi op! En wat geweldig, die lama-beker! Gulle geefster: goed gedaan hoor!!

Vreemd om met iemand te praten die je heel lang niet gezien/gesproken hebt. Bijna 30 jaar geleden . . . . Je klinkt iig opgewekt, Lamaatje!



Ik doe je nog even een pb-tje en ga daarna afsluiten. Goeie nachtrst voor straks!



Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve forumsters allemaal , en wat een superidee van die Becker



Wens je een goede nacht toe lamaatje
Alle reacties Link kopieren
*beker*
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid al die kartjes Lama.

En idd die beker: geweldige actie!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaaf die kaarten! Echt vrolijk om naar te kijken! Die van mij is onderweg hoor, ik zie hem er nog niet bij!

Fijn dat het beter met je gaat!

Goede nacht toegewenst lief Lamaatje
Alle reacties Link kopieren
Lieve lama, zou je graag nog een kaart sturen maar geen idee of jij het een probleem vindt om je thuis adres prijs te geven? In ieder geval veel sterkte. Wens je een goede nacht!
Alle reacties Link kopieren
Wauw die beker!



En al die kaarten....



Welterusten alvast Lamaatjelief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven