Op de rug kriebelen van je partner....

28-07-2014 15:16 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner vindt kriebelen op m'n helemaal niets....



Ik vind het fantastisch en kan er heerlijk door ontspannen.



Het wordt vaak als te zwaar gezien... Geen zin in.... geen behoefte aan... Het zou inderdaad ideaal zijn wanneer er behoefte was om op de rug de ander te kriebelen, maar het lijkt me hier gaan om het invullen van de behoeften van de ander...



Komt dit bekend voor? Zijn er meerdere mensen die een verschil hebben in de behoefte aan kriebelen / gekriebeld worden? En hoe lossen jullie dit op?

Rugkriebelen...! Heerlijk of pfff... vermoeiend?!

Totaal aantal stemmen: 37

Ik vind het heerlijk om te krijgen (32%)
Ik vind het heerlijk om te doen (5%)
Ik vind het heerlijk om te krijgen en te doen (51%)
Ik moet er niets van hebben (3%)
Ik pas me aan (5%)
Anders, namelijk... (3%)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bizar dat je iemand op deze issues afrekenend als er voor de rest geen problemen zijn..



Leer leven met het feit dat de een andere dingen leuk of lekker vind.. Over ruggen kriebelen of wie wat kookt een objectief beeld krijgen is onmogelijk.. Het zijn namelijk subjectieve zaken.. Totaal niet meetbaar!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Beetje armoedig.tja...
Als ik moest kiezen tussen nooit meer gekriebeld worden en nooit meer seks...dilemma!





Ik ben gek op gekriebeld worden, vroeger door mijn vader en mijn moeder, nu gelukkig (doch met minder enthousiasme) door mijn vriendin. Gek genoeg vind ik het zelf een rotklus. Ik ben allang al blij dat mijn vriendin er zelden om vraagt!
Alle reacties Link kopieren
@ iedereen: jammer dat ik geen "onderzoek" kan doen.



De wijze waarop ik tegen dingen aan kijkt en hoe mijn vriendin tegen dingen aankijkt zijn anders. Zoals gezegd: issues los je hier niet op, dat moet je zelf doen. Ieder mening is subjectief.



Tips als: de één de AB en de ander gekriebeld worden of je moet zelf zorgen dat je goed gaat liggen om gekriebeld te worden zijn waardevol en daar kunnen we wat mee.



Het verlaagt de drempel om het te doen. Had je daar niet zelf op kunnen komen? Ja! Vast wel...! Doet niets aan het onderwerp af.



Een objectieve mening is subjectief. Het gaat erom dat er geen links te leggen zijn met mij en / of mijn vriendin. Dat iedereen zegt wat zij of hij wil. En dat doe jij ook. Daar heb je alle recht op en aanleiding toe.



Wij kozen voor deze manier om wat input te krijgen en deze hebben we gehad. En daarnaast hebben ook anderen iets gehad aan deze discussie / dit topic. Daar ben ik blij mee.



Conclusie: kriebelen is gewoon niet voor iedereen... Maar voor de mensen voor wie het wel iets is, betekent het een intense ontspanning en genot. Wat een verschil... !
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 juli 2014 @ 15:36:

Ik begrijp daar oprecht helemaal niks van.



Ik moet daar niks van hebben, dat gepluk aan mijn lijf.



+1



Is een eerdere relatie door gesneuveld, die bleef kriebelen en plukken. En dan ook nog de hele dag met een arm om me heen willen lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik word er helemaal kriegel van als vriend dat bij mij doet, maar vriend vindt het fantastisch. Als hij lief is wil ik het wel doen. Krijg er wel een lamme hand van na een tijdje, dus uuuren duurt het niet haha.
Wat ben jij een veeleisend en naar mannetje. En ik hoop een troll.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 28 juli 2014 @ 18:58:

Wat ben jij een veeleisend en naar mannetje. En ik hoop een troll.En ik maar proberen netjes te blijven!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil dit ook altijd. Ik heb er inmiddels een hekel aan gekregen zelfs. Zo vaak heb ik het op de meest onmogelijke tijdstippen ( tijdens koken bijv) gedaan, in de voor van, dat je het over moet hebben voor elkaar....

Nee no more
Kan me niet voorstellen dat het fijn is, maar mijn vrouw vindt het ook heerlijk dus ik kriebel haar ook wel eens. Helaas werkt het ook ontspannend voor mij en val ik al na 3 minuten in slaap.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 juli 2014 @ 15:36:

Ik begrijp daar oprecht helemaal niks van.



Ik moet daar niks van hebben, dat gepluk aan mijn lijf.





Oh heerlijk!



Ik word er ook high van zoals hier al zo grappig werd beschreven. Word er zelfs emotioneel van.



Zelfde bij de kapper, niks lekkerder als naar de kapper gaan, als mijn haar gewassen wordt vval ik soms bijna in slaap, zo heerlijk vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Kriebelen hoef ik niet. Krabben op de jeukplekjes tussen de schouderbladen daarentegen....
Aan mijn haar laten knippen/snijden verdraag ik ook niet zo goed, een massage vaak ook niet, of nagels of make-up laten aanbrengen. Ben geloof ik niet zo van het gepriegel aan mijn lichaam.
Alle reacties Link kopieren
oh, het is een man. Misschien heb je te veel rughaar?
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven