single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Hmm ik zie nu dat er wel wat rare tekstfouten hierboven staan..

Had het op de Ipad getypt, daarom denk ik?

Ik vond het lekker weer vandaag. Toch nog aardig wat zon en even buiten gezeten. Paar wassen gedraaid en verder lekker relaxed.

Was het gezellig gisteren? Kon je phone nog gemaakt worden eigenlijk?

Heel veel sterkte morgen, trouwens. Ik hoop dat ze jullie niet de hele dag in spanning laten zitten en dat er met goed nieuws gebeld wordt natuurlijk!
Ik hoop het ook Scarlet, fingers crossed morgen.

Mijn knul hebben we vanavond weer opgehaald, daarvoor zijn c en ik heerlijk een dagje Amsterdam in geweest. Heerlijk wat geshopt, terrasje gepakt, mensen gekeken, super leuk vind ik Amsterdam altijd.

Morgenochtend krijg ik mijn telefoon weer terug, die kon gelukkig gemaakt worden. Moest nieuwe accu, beeldscherm en contactpunten. Wel fijn hoor.

Hier trouwens geen regen, gisteren ook niet.
En Dolphine? Hoe is het gegaan?
Vanmorgen een berichtje gekregen van teammanager. De OR was het nog niet eens met de plannen, dus alle berichtgeving wordt uitgesteld. Ik wacht nu wel af tot na mijn vakantie, ga toch niet de hele vakantie mijn werktelefoon aan laten.

Morgen is mijn knulletje jarig. 12 al weer. Feestje dus morgen. Dan heb ik helemaal geen zin in bericht van het werk.
Jeetje zeg! Hadden ze dat niet eerder kunnen communiceren (de OR). Dan kan het nog wel even duren, lijkt mij, want voor de OR zover is (en misschien moet het wel helemaal anders allemaal).

Pfff...ook niet fijn dit eigenlij, maar wel een soort van adempauze.

Jaaa, morgen je ventje jarig! Gelukkig heb je het kinderfeestje al gehad, haha.12 alweer, whaaa, de tijd vliegt echt!

Fijn dat je een lekker dagje Amsterdam hebt gehad, dat heeft ook wel geholpen denk ik om je zinnen te verzetten..Wanneer gaan jullie weg?
Alle reacties Link kopieren
Voor ik mee ga schrijven in het topic zal ik mezelf even voorstellen;



Ik ben een soort van single moeder die een ex heeft die ik het liefst aan de kerktoren zou willen hangen.

Mijn zoon is net vorige week 4 geworden , week voor zijn verjaardag is er diabetes bij hem geconstateerd. Zijn vader, die met zijn 'gezin' in Frankrijk zit heeft zoon niet gezien nadat de diagnose heeft gekregen en was er niet op zijn verjaardag.



Wat had ik graag die hork na de zoveelste ' wat ben ik blij en gelukkig met mijn mooie gezinnetje in frankrijk' status op Facebook hem met sleurhut en al naar Nederland willen slepen.
Dolphine! Gefeliciteerd met je ventje!! Nou ja, ventje....12 alweer he, pfoeee....Vieren jullie het vandaag met de familie? Veel plezier in elk geval!

Ha Dessii, pfoe, dat valt niet mee zeg, zo'n diagnose krijgen..

Ik neem aan dat je ex wel weet wat er met zijn zoon aan de hand is? Heeft hij uberhaupt iets van zich laten horen, over de ziekte van jullie zoon en voor zijn verjaardag? Enne...wat is een soort van single mum?? (of bedoel je dat je inmiddels een nieuwe partner hebt?)

Morgen is het dan mijn "grote" dag, whoehaha. Niets bijzonders hoor, ik vier het nu niet echt. Alleen voor onszelf wat lekkers halen (niet te veel he...lijnen!), L. (vader van mijn zoon, Dessii) heb ik nog niets van gehoord dus geen idee of hij nog langs komt en verder zit ene vriendin in Amerika, ga ik de andere wellicht dit weekend zien en familie is volgende week, want zij hadden al plannen dit weekend en waren van plan morgen te komen, maar dat heb ik verschoven. Ben hartstikke gaar steeds wanneer ik thuis ben, zo druk op het werk steeds, liever in een weekend.
2e poging dan maar. Kreeg bij het posten een foutmelding. Scarlet, gefeliciteerd met je verjaardag meid.

Mijn knul is vreselijk verwend gisteren. Hij heeft veel geld gekregen, waar hij een bestuurbare elektrische auto voor heeft gekocht. Helemaal wijs is hij er mee.

Daarnaast een trainingspak van Ajax, wk voetbal, voetbalkousen en een speciale snoek molen voor op zijn vis hengel.

Het was een zeer geslaagde dag in ieder geval.



Welkom dessii. Schrijf gezellig mee hier. Ik ben inmiddels een niet meer zo single mum. Ik woon sinds vorig jaar samen met mijn nieuwe vriend. Ben 10 jaar alleen geweest met mijn knul die gisteren 12 geworden is. Het contact met zijn vader verloopt zo zo. Mijn knul heeft ADHD, ik weet dus een beetje hoe het is om een kind met diagnose te hebben en er alleen voor te staan. Al is dit niet te vergelijken natuurlijk. Ik vind het pittig! Ik wens je veel sterkte met alles en bovenal met je zoon.



Vandaag ben ik druk geweest met poetsen en pakken, ben al een eind klaar. Morgenavond vertrekken we naar Frankrijk.
Ha bedankt Dolphine! Pfoe, nog net op tijd om jullie een hele fijne vakantie te wensen! Lekker genieten van elkaar en hopelijk het "werkgedoe" even achter je kunnen laten. Lekker verwend, je vent en gaaf, zo'n auto..moet ie ook mee op vakantie?

Nogmaals, een heeeeele fijne vakantie!
Dank je wel scarlet. Helemaal gepakt nu. Ik lig nog even op bed, we vertrekken over een uurtje. Vandaag nog met de boys naar de open dag van Ajax geweest, zodat C kon slapen.
Hey Scarlet, i'm back!

Gaan we nog proberen dit topic nieuw leven in te blazen?

We hebben een geweldige vakantie gehad. Beide jongens hebben het erg naar hun zin gehad. Het weer was helaas niet altijd goed, toch wel regelmatig een regenbui gehad, maar ook heerlijk zonnig weer. Uitstapjes in de omgeving gemaakt, grotten bezocht, maar de jongens zijn ook wezen klimmen, karten en paintballen.

De camping was erg leuk, met een zwembad en veel jonge lui, dat zat dus wel goed. Ook voor ons was het 's avonds gezellig aan de bar. We hadden leuke buren met 3 kinderen, iets jonger dan mijn jongens, maar dat ging heel goed.

Vandaag richting huis gekomen. Om 8:45 vertrokken en vanavond om 8 uur waren we thuis. Gelukkig wel voor de spits Parijs door, maar wel een uur vast gestaan rond de ring Antwerpen.

Ik heb de eerste was al opgehangen en de 2e zit in de machine. Pleegzoon wordt morgen opgehaald en zoonlief gaat zaterdag naar zijn vader.

Morgen even boodschappen doen en dan zitten we onderhand weer in het normale ritme?

Hier ondertussen nog bijzonderheden gebeurt?
Haaaaaa welcome back!!

Alsof ik het gevoeld heb zeg! Poosje niet gechecked en huppetee!

Klinkt als een heerlijke vakantie! Fijn dat de jongens zich zo goed hebben vermaakt (dan is de helft al gewonnen). Dat was best een vlotte terugreis, of niet? Lekker al met de was bezig en fijn straks even met jullie tweetjes (hihi, want zoveel privacy hebben julie denk ik niet gehad..)

Er is eigenlijk niet eens zo heel veel gebeurd, hahaha.

Wel jammer dat mensen hier dan 1x een berichtje posten en zich gelijk niet meer laten zien..en we zijn zo leuk! :D

Bij mij gaat alles alweer zijn gangetje, ben al weer wéken aan het werk en mijn naaste collega's zijn gelukkig ook weer terug.

Het is een beetje stilte voor de storm, want in week 40 gaat dan toch de verhuizing plaatsvinden en worden we uit elkaar gehaald. Nog even genieten van de tijd met elkaar dus! Morgen ga ik gezellig een dagje naar mijn vriendin in A'foort. het is ook Las dias latina's, het zuidamerikaanse feest in de stad met veel salsa etc. Mmmmmm, lekkere mannen! (hopelijk).

Wanneer moet jij weer werken en je knul naar school? Mijn knul moet in elk geval woensdag, maar weet eigenlijk niet of hij dan ook donderdag moet of dat het echt begint na het weekend (volgens de vakantieplanner nl wel). Hij heeft zijn rooster al en is niet blij, toch weer een aantal dagen tot 17.15 en dat is natuurlijk ook niet echt fijn.Gezellig dat je er weer bent!
Ik moet maandag weer werken en C ook. Zoonlief moet 1 september weer naar school. Hij zit op de helft nu.

Vanmorgen was ik al weer vroeg wakker, dus ik liep ook al weer bijtijds inde supermarkt om boodschappen in te slaan. We hadden niks meer in huis.

Het wassen gaat natuurlijk ook door. Da's een nadeel van kamperen. Al die was achteraf.

Het koelde daar 's avonds erg af en de luchtvochtigheid was heel hoog, dus ik kreeg niks droog en alles inde tent voelde klam en klef.

Spullen van zoonlief als eerste gewassen, die kan vanavond zijn tas weer inpakken. Hij wordt morgen om 10 uur opgehaald.

C heeft een crematie morgenmiddag van zijn oud oom. Daar gaat hij met zijn moeder en oma heen.

Vanmiddag ook nog even naar mijn ouders geweest.

Jammer van het weer hoor, buien gehad hier, waardoor ik de was niet buiten kon hangen.
Pff en het weer is nu helemaal dramatisch! wat een wind zeg! Ben bang dat de was wegwaaid, het is tenminste nog wel droog hier..

Hoe lang blijft je knul bij zijn vader? Wat heeft hij nog lekker lang vakantie, maar ja, natuurlijk ook veel later begonnen.

Die van mij begint heeft toch vanaf woensdag de rest van de week gewoon les. Vreemde dag om te beginnen. Zal niet meevallen om weer in dat ritme te komen. Gisteren een leuke dag in Amersfoort gehad, heerlijk gekaasfondued (is dat een woord?) en nog even de stad in geweest. helaas viel dat feest nu erg tegen. Ipv dat het in de hele stad was, met op elk pleintje wel een band (en amersfoort heeft veel leuke pleinen), was het nu maar op 1 plein en was het ook echt alleen maar zuidamerikaans. Dus eigenlijk helemaal geen salsa meer, in elk geval niet overdag. En er waren helemaaaal geen leuke mannen, sowieso bijna geen antillianen. Wat een verschil met voorgaande jaren. Jammer. hihi.

Nog lekker verwend voor mijn verjaardag en zit weer volop in de monstertjes van geurtjes en cremetjes, want daar is zij allergisch voor. Erg naar voor mij. Wel veel en lang lopen slenteren, vandaag een lui dagje dus hier.
Hier ook een luie bank hangdag vandaag. Vanmiddag lekker az-Ajax gekeken en verder niks gedaan.

Mijn knul heeft nu 4 weken gehad, dus nog 2 te gaan.

Hij is tot en met volgende week zondag bij zijn vader. Zaterdag gaan C en ik nog met vrienden naar mysteryland. Zondagmiddag haal ik hem dan op en dan gaan we gezellig saampjes naar Ajax- PSV (mijn knul en ik dan he).

Amersfoort is zeker een leuke stad. Ik heb daar gestudeerd en was toen regelmatig in de binnenstad te vinden.

Jammer dat het feest wat tegenviel. Het weer zat ook niet mee natuurlijk.

Hier leek het vandaag wel herfst, wat een drama zeg.

Ik heb net even stiekum in mijn agenda gekeken en heb morgen wel 1 afspraak staan om 10 uur. Dat is dus lekker rustig beginnen, kan ik eerst mooi mijn mail even doorspitten.
En hoe is het weer bevallen Dolphine, je eerste werkdag? Ben je alweer helemaal gewend? Dat gaat (helaas) meestal erg snel he..

Nog iets gehoord over de boventalligheid? Qua weer kun je in elk geval net zo goed weer werken, pff, wat een pokkeweer zeg!

Gisteren was het ook vreselijk, maar vandaag was het ook niet echt een feestje he! Brrrr, ik vind het koud ook. Ik hoop dat we nog wel een beetje lekkere nazomer krijgen hoor, ben nog lang niet toe aan herfst!! Ik heb nog een heerlijk nieuw luchtje gekocht (ik had weer een grote Douglas bon gekregen), L, instant magic van Guerlain.

Ben er heel blij mee. Toch wel lastig dat ik steeds iets anders wil, haha. Ik trof gelukkig een kiene verkoopster (ik zou zelf nl geen chocola van mijn wensen kunnen maken...), zij liet me deze ruiken nadat ik zo ongeveer had gezegd wat ik wilde. Knap hoor! hihi
Goed begonnen vanmorgen.... Kon niet inloggen omdat mijn wachtwoord verlopen was, moest dus eerst naar kantoor om in te loggen op een vaste pc om wachtwoord te wijzigen.

Daarna 1 huisbezoek gehad, de rest van de dag kunnen besteden aan lezen en beantwoorden van mail, afspraken maken en waar nodig acties inzetten, zit er dus weer helemaal in.

Vanavond fotoboek van de vakantie gemaakt. Ik laat er 2 afdrukken, zodat pleegzoon er ook 1 krijgt.

Leuk om te doen vind ik dat altijd en er was nu een leuke aanbieding bij kruidvat.

Het weer was inderdaad niks aan. Ik heb gewoon een trui aangetrokken.
Zo'n fotoboek is zeker leuk en een herinnering voor altijd.

Wat een verschil met vroeger he, toen we eerst nog de foto's moesten laten ontwikkelen en daarna nog inplakken..Met van die fotohoekjes, waar ze dan altijd uitfloepten..hahaha.

Ik vind het echt erg koud vandaag. Maar ik vertik het om de verwarming aan te doen! Dan maar volop de kaarsjes aan.. Echt niks an dit. Morgenavond komt mijn oud collega (de dok van de vloer) op bezoek. Gezellig. Nog wel even wat lekkers halen, want het is een ouwe snoeper. Letterlijk dan he! hahaha, ik bedoel dus dat hij dol is op lekker eten en snaaien. Voor je iets anders denkt. LOL
Woehaha Scarlet, ik denk helemaal niks hoor.

Hoop dat het een gezellige avond wordt.

Ik vandaag druk geweest op mijn vrije dag. Hele stapel strijk gedaan, echt mijn hobby NOT. Badkamer gesopt, wc's gedaan alles gestofzuigd.

En dat met een schouder waar ik al een week last van heb. Ben er mee thuis gekomen uit Frankrijk. Weer een verkrampte spier, functioneer op pijnstillers en kan ' s nachts niet slapen van de pijn. Vanmorgen wezen sporten bij de fysio, daarna veel in huis gedaan dus ik kan zeggen dat ik een goede dag heb vandaag. Nu afwachten hoe het morgen is.
he balen, weer last van je spieren. Maar je bent wel druk geweest zeg, misschien heeft het sporten ook wat geholpen? Ik heb hier ook nog aardig wat gedaan, tja, soms moet je he..

Mijn knul vandaag de 1e schooldag weer gehad, pff, hij heeft nu al het gevoel dat het behoorlijk pittig gaat worden, ze duiken gelijk een project in waarin zijn klas (game programmameurs) moeten samenwerken met de andere 2e klas (game artist, de tekenaars, zeg maar). En hij vindt het nu al moeilijk en snapt niet dat de rest wél snapt waar het over gaat. Beetje in paniek dus. Hij wil nu eerst even de uiteindelijke opdracht afwachten (die krijgen ze vrijdag) en als hij dan nog moeite heeft met de opdracht, de leraar hierover aanschieten. Het lijkt mij logisch dat ie nog niet alles weet, zit daar tenslotte om te leren, maar hij heeft het gevoel alsof ze steeds een project moeten doen in plaats van dat ze nieuwe dingen aanleren. Tjsa, dat is nu eenmaal de manier waarop deze opleiding in elkaar zit. Ik heb hem wel gezegd dat hij er niet te lang mee moet blijven rondlopen, want anders gaat hij nu al een achterstand oplopen en er tegenop zien etc, dat moeten we niet hebben natuurlijk. Pff, het was wel lekker rustig in de vakantietijd zeg..nu eigenlijk gelijk al een beetje stress. Ik denk dat het wel zal loslopen en dat het hem nu gewoon wat overdondert, hij had gehoopt dat ze zouden beginnen met een beetje de stof van vorig jaar herhalen.

Ik ben benieuwd.
Haha, jouw zoon is aan het ervaren hoe het er in de grote mensen wereld aan toe gaat?

Niks rustig opbouwen, maar gelijk knallen.

Ff wennen voor hem, maar komt vast goed
hahaha ja, dat paniekerige blijft erin zitten he..Morgen krijgen ze de opdracht, ik ben benieuwd hoe hij er dan tegenaan kijkt.

Ik ben sowieso benieuwd hoe ze het willen gaan doen, in zijn klas zitten nu maar 8 studenten (alleen jongens), de rest is allemaal artist gaan doen.

Hij is nu zijn kamer aan het "verbouwen", hij moest een groter bureau (2 beeldschermen, toe maar) en had ook niet genoeg lades om zijn rotzooi in op te ruimen. Ik wilde eigenlijk wel een nieuwe eettafel (moet sowieso nog nieuwe stoelen, eindelijk mooie gevonden!), dus hij neemt mijn eettafel, net 2 van de ladekastjes voor eronder besteld, die komen zaterdag. Moet ik nog wel "even" een nieuwe eettafel (wil graag een witte), daar ben ik dus nu voor aan het rondkijken. Pff, wil er ook niet al te veel voor betalen, dat wordt nog lastig. De stoelen die ik wil hebben cognackleurige zitting en rugleuning, dat lijkt me wel mooi bij het wit en past ook wel bij de rest.

Straks PEC met de eerste EL wedstrijd! haha, ik ben benieuwd. Zit nog te twijfelen of we deze wedstrijd zulen kopen, zodat we live kunnen kijken. Zou wel leuk zijn. Maar er is ook honkbal.ook leuk..Toen ik naar huis fietste was er al volop politie in de stad om de supporters te begeleiden, haha, dat zijn we hier helemaal niet gewend natuurlijk...LOL

Het was gezellig gisterenavond, al werd het voor mijn doen wel een beetje laat (half 12 ging ie weg, lijkt niet zo laat, maar wekkertje gaat om 5.30 he..)
WEEKEND!! Oh heerlijk zeg. Ben weer toe aan een beetje uitslapen, pfoe..Mijn knul heeft morgen een toernooi in Emmen, moet al erg vroeg bij de club zijn en heeft daar niet zo'n zin in.

Ik hoop dat het doorgaat, na al die regen die gevallen is (en wat er nog komt). Gaan jullie dit weekend naar Mysteryland? Is dat binnen of buiten? (of binnen én buiten?) Hoop dat het droog blijft dan in elk geval! En veel plezier natuurlijk! PEC heeft het aardig gedaan he, zo voor de 1e x in Europa, haha! Wel heel erg jammer van die penalty..
Pec heeft het zeker verrassend goedgedaan. Ik had spartak eigenlijk wel hoger ingeschat.

Wij hebben inmiddels kaarten voor de champions leage. Ben benieuwd hoe de loting volgende week uitpakt. Maar cl wedstrijden zijn altijd leuk, dus vandaar de pre seal.

Morgen mysteryland. Dat is buiten.... Er staan wel tenten enzo.

Vandaag viel het hier erg mee met het weer, morgen voorspellen ze ook periodes met zon.

Daar hou ik me maar aan vast.

Zondag ook spannend, met mijn knul naar Ajax- PSV.

Deze week 2x gesport. Maandag ga ik ook pilates doen. Dat schijnt goed voor je houding en het rekken van de spieren te zijn. Misschien werkt dat voor de schouder.

Gisteren 2 jongetjes heel blij gemaakt. Ik begeleid de oudste en heb voor hem en zijn jongere broertje het jeugdsportfonds geregeld. Ze mogen gaan voetballen en gisteren ben ik met ze schoenen, scheenbeschermers etc gaan kopen. Ze waren zo blij! Geweldig die koppies.
Hoe was de wedstrijd Dolphine? Wel verloren helaas, maar ik las dat het een mooie wedstrijd was? Gisteren lekker genoten bij Mysteryland? Droog gebleven las ik, wat een mazzel! Hier wel een paar fikse buien geweest, maar ach..ik hoefde de deur niet uit, haha. Mijn knul had gisteren een toernooi, dat bleek niet zomaar een toernooi te zijn, maar de noordelijke bekerkampioenschappen junioren. 2e zijn ze geworden, helemaal niet slecht. de nr 1 is een team wat in de 1e klasse speelt en elk jaar dit kampioenschap wint. Toch een groot verschil in die klasses, ze verloren van hen met 10.-0. Au! Hij was wel helemaal op toen ie thuis was 4 wedstrijden gespeeld van elk een uur. Maar het is wel heel goed gegaan met zijn knie, dus dat ik hartstikke fijn. Zaterdag begint de competitie weer, maar dat zijn niet zoveel wedstrijden meer. Toch jammer dat hij het grootste deel van het seizoen heeft gemist.

wat fijn dat je zo'n goede daad hebt kunnen doen en die knullen blij hebt gemaakt..Balen, ik had 2 ladekastjes gekocht voor mijn knul, werd er maar 1 bezorgd. Daar moet ik morgen dus nog even achteraan, heb wel betaald tenslotte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven