Entertainment alle pijlers

We zijn er bijna!

28-07-2014 22:21 65 berichten
Ik ben fan



Soort jeugdsentiment naar mijn opa&oma, die zouden ook zo met zo'n reis meegaan.

Heerlijke Hollandse kneuterigheid.
Heerlijk. Ik heb zo vreselijk gelachen om de vorige series.

Bijna net zo leuk als ik vertrek
Jaaaa, nog een fan hier. Durf het bijna tegen niemand te vertellen dat ik kijk. Zo lekker kneuterig!
Lekker 's ochtends de hagelslag op tafel.
Hier ook een fan, hubby en ik willen nog een keertje met zo`n groep

sreis mee.
De eerste serie 'Gezellig naar de Krim' was nog wel het meest briljant. Met Derek Bolt die gek werd van al dat gebemoeiboei.
quote:Zima schreef op 28 juli 2014 @ 22:27:

'Gezellig naar de Krim' .
quote:StoraHuntur schreef op 28 juli 2014 @ 22:29:

[...]





Serieus. Is al jaren geleden, maar ze deden mee aan een demonstratie in Kiev, want dat was zo 'gezellig'. En in de metro stond de halve groep op een ander station



Dit is de link, mocht je ooit willen kijken http://www.uitzendinggemi ... ezellig_naar_de_Krim.html
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het op ��
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Die presentatrice, hoe heet ze ook alweer, ik vind haar zo lekker droog en gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Hihi ben blij dat ik niet de enige ben die dat zo graag kijkt! Speciaal voor dat programma ben ik lid van Omroep Max geworden

Heel gezellig, idd die kneuterigheid!
Ik had het er vandaag nog met mijn vader over. Hoewel hij 66 is wil hij voor geen goud mee met zo'n reis. Tijdens zijn kampeervakantie in Spanje dit jaar kwam hij zo'n groep tegen op een camping, een grote ruzie wie waar mocht staan en wie naast de reisleider mocht. Vandaag het lootjes trekken in het programma, want vroeg aankomen belonen we niet!
Alle reacties Link kopieren
Martine van Os



Lijkt mij vreselijk zon reis, maar wel leuk om naar te kijken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ja ik keek het ook al in de tijd van 'Gezellig naar de Krim', geniaal. Heerlijk, die kneuterigheid. Daarom hou ik van Max! Ook al moet ik nog zo'n 23 jaar wachten, wil ik tot de doelgroep horen
Ik kan er echt met verbazing naar kijken af en toe, die kneuterigheid.



Dat stel Willems, hahaha. Die vrouw die dan als hobby had 'kleding zelf maken', maar alleen van een foto. Lekker creatief ook En later met die TomTom, dat ze zei dat ze haar man had laten kiezen tussen haar aanwijzingen en die van de TomTom. En dat als ze wat harder ging praten hij vaker naar haar luisterde (niet heel verbazingwekkend hahaha).

Vroeg me af of ze ook wel eens hét ultimatum heeft gesteld:

"TomTom eruit of ik eruit"



Ik heb gisteren op uitzending gemist gekeken. Heelijk wat een kneuterigheid! Ik kan daar wel van genieten maar zou er zelf niet aan moeten denken met zo' reis mee te gaan! Ik behoor ook niet tot de doelgroep, maar dan nog.

Wel grappig, want ze waren in Rome dus ik zeg nog tegen mijn man "nou, dat Rome...daar hoef ik ook niet zo nodig heen. Trekt me niet echt". Dus mijn man "ow gelukkig! Ik durfde het al niet te zeggen, want ik dacht dat jij daar nog eens heen wilde". wat zijn we toch eensgezind hier altijd haha!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk kneuterig programma inderdaad! Net als jullie vind ik omroep Max geweldig ;) Alhoewel niet allemaal van Max, vind ik Bed&Breakfast, Droomhuis gezocht, Ik vertrek en Heel Holland bakt ook net zo rustgevend om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een fan. Mijn favorieten van deze serie zijn het stel waarvan hij haar in het bejaardentehuis van zijn moeder leerde kennen. Zij was daar Hoofd van een afdeling. Ze heeft haar baan voor hem opgegeven en is hem naar zijn woonplaats gevolgd maar hij wil niet met haar trouwen. Stiekem denk ik omdat hij bang is dat hij zijn geld aan haar kwijt raakt. Hij is nogal vermogend en heeft op relatief jonge leeftijd zijn bedrijf voor veel geld verkocht en is daarna gaan rentenieren en vakantie vieren. En zij doet met hem mee.......
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Desperate_Housewive schreef op 04 augustus 2014 @ 08:39:

Ik heb gisteren op uitzending gemist gekeken. Heelijk wat een kneuterigheid! Ik kan daar wel van genieten maar zou er zelf niet aan moeten denken met zo' reis mee te gaan! Ik behoor ook niet tot de doelgroep, maar dan nog.

Wel grappig, want ze waren in Rome dus ik zeg nog tegen mijn man "nou, dat Rome...daar hoef ik ook niet zo nodig heen. Trekt me niet echt". Dus mijn man "ow gelukkig! Ik durfde het al niet te zeggen, want ik dacht dat jij daar nog eens heen wilde". wat zijn we toch eensgezind hier altijd haha!

Haha, dat is handig. Mijn vriend hebben ik juist altijd tegenovergestelde interesses en wensen. Zo ook als we naar de bioscoop gaan. Een tijdje terug hadden we zo'n Pathé-Unlimitedkaart, en we waren al een paar keer naar een film gegaan die ik leuk vond, toen ik zei "Nou, dan gaan we volgende keer gewoon naar een film die jij niet leuk vindt!" Ik bedoelde natuurlijk "die ik niet leuk vind"/ "die jij leuk vindt" maar zo kwam het er wel grappig uit Ik zeg ook wel eens dat onze relatie gebouwd is op gedeelde desinteresses.



Vanavond weer 'We zijn er bijna!' !! Ik kijk haast nooit tv, en als er dan een programma is dat ik leuk vind kan ik daar echt naar uitkijken haha.
quote:tallyho schreef op 04 augustus 2014 @ 13:30:

Hier nog een fan. Mijn favorieten van deze serie zijn het stel waarvan hij haar in het bejaardentehuis van zijn moeder leerde kennen. Zij was daar Hoofd van een afdeling. Ze heeft haar baan voor hem opgegeven en is hem naar zijn woonplaats gevolgd maar hij wil niet met haar trouwen. Stiekem denk ik omdat hij bang is dat hij zijn geld aan haar kwijt raakt. Hij is nogal vermogend en heeft op relatief jonge leeftijd zijn bedrijf voor veel geld verkocht en is daarna gaan rentenieren en vakantie vieren. En zij doet met hem mee.......Ja die vond ik leuk! Zeker omdat hij toch wel echt zo'n rijk mannetje is in hoe hij eruit ziet en wat hij zegt, en zij is een gewone no-nonsense vrouw die hem met beide benen op de grond houdt. Heerlijk stel.
Alle reacties Link kopieren
Vind trouwens wel dat deze serie (tot nu toe) weinig laat zien van het natuurschoon onderweg. Had het idee dat dat bij vorige series meer aan bod kwam terwijl we nu vooral het gekneuter op de camping zien.



Die vrouw die elke week naar de kapper wil! Het stel dat hun picknick-tafeltje zijn vergeten en nu noodgedwongen de hele vakantie binnen in de caravan moeten eten! Ik had toch meteen een ander tafeltje gescoord, zeg.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er echt niet aan denken, ik heb een paar keer gekeken maar ik zou knettergek worden van dat gekneuter en het verplicht spelletjes doen of barbecuen met de hele kluit. Ik erger me bovendien dood aan mensen die bomen beschadigen of takken snoeien. Ga dan ergens anders staan met je sleurhut.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat past niet. En wat maakt dat nou uit, die paar takken. Past de volgende caravan ook gewoon beter...........
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Penelopeia schreef op 04 augustus 2014 @ 14:09:

[...]



Haha, dat is handig. Mijn vriend hebben ik juist altijd tegenovergestelde interesses en wensen. Zo ook als we naar de bioscoop gaan. Een tijdje terug hadden we zo'n Pathé-Unlimitedkaart, en we waren al een paar keer naar een film gegaan die ik leuk vond, toen ik zei "Nou, dan gaan we volgende keer gewoon naar een film die jij niet leuk vindt!" Ik bedoelde natuurlijk "die ik niet leuk vind"/ "die jij leuk vindt" maar zo kwam het er wel grappig uit Ik zeg ook wel eens dat onze relatie gebouwd is op gedeelde desinteresses.



Vanavond weer 'We zijn er bijna!' !! Ik kijk haast nooit tv, en als er dan een programma is dat ik leuk vind kan ik daar echt naar uitkijken haha.haha! Mijn man en ik kom er dus altijd per toeval achter dat we hetzelfde denken over dingen, zoals hiermee dus



Ik moet de aflevering van gisteren nog even terugkijken. Heb met een half oog zitten kijken, maar niet echt opgelet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tallyho schreef op 05 augustus 2014 @ 16:29:

Nee, dat past niet. En wat maakt dat nou uit, die paar takken. Past de volgende caravan ook gewoon beter........... Ik kan er nou eenmaal niet tegen als een boom moedwillig wordt beschadigd. Ik heb er hier in de omgeving ook een aantal gered (daar hebben we hier de Bomenridders voor) uiteraard na eerst te hebben gekeken of er een kapvergunning was afgegeven, dat was niet het geval.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven