De parodiëttes draven door (III)

23-12-2012 08:46 3464 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw parodietopic. Zo hoort het.



We komen van hier , waar Blijftgewoonbonken wilde mieten en grieten met Brilloo.



Nieuwe parodiëttes zijn van harte welkom, en HAPPY NEW TOPIC natuurlijk!
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 01:52:

en wat een jeukwoord: man+ 10000
quote:Starshine schreef op 26 juli 2014 @ 10:41:

Hier een lotgenoot, 40 cent.

Ik heb ook geen eigen leven dus koop ik regelmatig een leven van een ander. je kan kiezen uit een normaal doorsnee leven (dus getrouwd, 1,9 kinderen, huis in vinexwijk en labrador) of een celeb-life Is wel duurder, maar ook heel enerverend. Dan kom je in de film en bij Ranking the stars. Als je mazzel heb mag je dancen op het ice (dat was ik toen, ik had het leven van Jody Bernal toen).

Nadeel is dat je een grote kans hebt dood te gaan aan een overdosis coke.



Dus nu heb ik even een doorsnee leventje om uit te rusten. Volgende keer koop ik denk ik een surpriseleven. Kan van alles zijn.....van kindslaaf in een sweatshop tot kroonprinses Amalia.
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 21:46:

[...]



+ 10000MeeloperT
quote:Dickens schreef op 26 juli 2014 @ 21:53:

[...]





MeeloperT+ 100000
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 26 juli 2014 @ 20:00:

Ik ben nieuw op dit forum en het valt me op hoe onaardig iedereen is.

Vooral een bepaald groepje.



Een newbie, wat leuk, welkom!



Een paar goedbedoelde adviezen:

Ga niet in discussie over borstvoeding

Ga niet in discussie over uitkeringen

Ga niet in discussie over moslims

Ga niet in discussie over alimentatie

Ga niet in discussie over wel/geen kinderen nemen/krijgen



Eigenlijk gewoon nergens over in discussie gaan, alleen knuffels uitdelen aan forumdinnetjes



En ga vooral NOOIT huilen als die SatanischeMens in de buurt is.
quote:pippa2 schreef op 26 juli 2014 @ 21:51:

[...]





> 1
quote:loquase schreef op 26 juli 2014 @ 21:55:

[...]





Een newbie, wat leuk, welkom!



Een paar goedbedoelde adviezen:

Ga niet in discussie over borstvoeding

Ga niet in discussie over uitkeringen

Ga niet in discussie over moslims

Ga niet in discussie over alimentatie

Ga niet in discussie over wel/geen kinderen nemen/krijgen



Eigenlijk gewoon nergens over in discussie gaan, alleen knuffels uitdelen aan forumdinnetjes



En ga vooral NOOIT huilen als die SatanischeMens in de buurt is.Kom hier meis
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 21:55:

[...]



+ 100000Na-aperT
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op 26 juli 2014 @ 21:57:

[...]





Na-aperTEensch
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 26 juli 2014 @ 20:00:

Ik ben nieuw op dit forum en het valt me op hoe onaardig iedereen is.

Vooral een bepaald groepje.Belachelijk opmerking dit. Huilie.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 26 juli 2014 @ 22:08:

[...]





Belachelijk opmerking dit. Huilie.

Zeg hou jij je even in, wil je! Stoer hoor, nieuwe forrummers wegjagen. Je voelt je zeker gesteund door het groepje.

De hele wereld draait niet alleen om mevrouw Drieper. Hou ook eens rekening met een ander.



Ik heb het bijv. heel moeilijk vandaag op deze Sacherijnige Zaterdag Gisteren heb ik mijn venusheuvel laten opspuiten. Hoe denk je dat het voelt voor mij die napijn? Juist ja, Kut!
Ik dacht dat jij in staking was?
Alle reacties Link kopieren
quote:loquase schreef op 26 juli 2014 @ 22:20:

[...]



Zeg hou jij je even in, wil je! Stoer hoor, nieuwe forrummers wegjagen. Je voelt je zeker gesteund door het groepje.

De hele wereld draait niet alleen om mevrouw Drieper. Hou ook eens rekening met een ander.



Ik heb het bijv. heel moeilijk vandaag op deze Sacherijnige Zaterdag Gisteren heb ik mijn venusheuvel laten opspuiten. Hoe denk je dat het voelt voor mij die napijn? Juist ja, Kut!Jij was toch ook van het groepje? Krijg jij een voorzichtige van mij
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 22:22:

Ik dacht dat jij in staking was?



Sjit, dacht dat je het niet gelezen had, was ik weer niet snel genoeg met wissen. Ach, dat kan er ook nog wel bij op deze chagrijnige zaterdag.



DriemertjePiemertje wat ben je toch een lief forumdinnetje van me

Had je mijn mail al gelezen? En ik verheug me zoooo op volgende week, je weet wel.... hihihi
ik baal behoorlijk van mijn ex. Hij had me voor het hekje gesleept en de rechter zei lekker dat mijn alimentatie hetzelfde bleef. Nu wil hij meedoen met een RTL programma met goedele liekens.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2014 @ 22:40:

ik baal behoorlijk van mijn ex. Hij had me voor het hekje gesleept en de rechter zei lekker dat mijn alimentatie hetzelfde bleef. Nu wil hij meedoen met een RTL programma met goedele liekens.









Heb je ex een gouwe pik of zo dattie bij Goedele komt? (no pun intended)
quote:loquase schreef op 26 juli 2014 @ 23:25:

[...]











Heb je ex een gouwe pik of zo dattie bij Goedele komt? (no pun intended)Ik weet niet of hij komt. Dat was altijd nogal een eh.... dingetje
Alle reacties Link kopieren
Déjà vu?

Heb je nou al een eigen woning gezocht, Karakterschets?
Me man zit iedere keer op zijn mob te loeren en als ik dan vraag wat. Hij doet zegt ie niks. Ook komt hij heel laat pas thuis uit werk en als ik dan erna vraag weer niks. Hij hebt nu ook een wachtwoord op zijn ipet en dat is ook niks. Zelfde met parvum in swieter, niks. Ik wordt er gek van. Nou heb ik gezocht op Google en ik denk dat ik het weet. Hij leid aan een ontkennende persoonlijkheidsstoornis. Wie heeft er hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Mijn complimenten voor het juiste gebruik van de hoofdletters.



Verder ga ik hier geen tijd in steken voordat jij de moeite hebt gedaan fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
quote:yette schreef op 27 juli 2014 @ 20:26:

Mijn complimenten voor het juiste gebruik van de hoofdletters.



Verder ga ik hier geen tijd in steken voordat jij de moeite hebt gedaan fatsoenlijk Nederlands te schrijven.Ben je doof of zo dat je niet kan lezen?
Beste dames,



het valt mij op dat de positie van mannen op dit forum behoorlijk achtergesteld is. Iedereen doet daaraan mee, er worden zelfs nog geen Kamervragen over gesteld!!

Nou ik durf stelling te nemen en heul niet met de vijand.

Ik zal geen seks met vrouwen hebben tot deze misstanden zijn opgelost.

Wie doet er mee aan de seksstaking?



ps: dat ik niet lesbisch ben heeft er geen ruk mee te maken verder.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk aktie! Ferme taal, Startsein! Ik ben zo monogaam als de Paus, maar ik zal mijn man vragen of ik mee mag doen.
Ik doe mee!

Geen seks met vrouwen meer.

He he, eindelijk een smoes om niet meer met al die BEO wijven naar bed te hoeven!

Opluchting.
Djiezus Belebenoro, heb je al die jaren zo'n toneel gespeeld? Dan zijn je tattoo's zeker ook nep...Met je aarsgewei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven