Vriend opzoek naar aandacht vrouwen

28-07-2014 19:51 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er hier vaak goede adviezen voorbij komen, hoop ik dat jullie je licht kunnen laten schijnen over het volgende;



Mijn vriend heeft de laatste tijd de behoefte om aandacht van andere vrouwen te krijgen. Vaak op stap ( terwijl 31), vrienden (vrouwen) waarvan ik weet dat hij ze aantrekkelijk vindt, op facebook aanspreken en proberen er mee 'in contact ' te komen. Ik denk niet dat er veel meer achter zit en het zal wellicht zijn om zijn ego te strelen, maar het voelt niet goed en erg ongemakkelijk. Mijn insziens is onze relatie goed, maar het maakt me wel onzeker, daar hij die behoefte eerder niet had....



Ik weet dat ik wellicht commentaar zal krijgen op een vorig topic wat ik heb geopend, maar heb daarvan geleerd en wil ook overal voor open staan, vandaar dat ik dit topic ook open.
Heb je dit met hem besproken?
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik me ook net af.
Alle reacties Link kopieren
Zomaar vreemde vrouwen aanspreken op FB ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:cato03 schreef op 28 juli 2014 @ 19:51:

Mijn insziens is onze relatie goed



Maar je controleert hem nog steeds?



Als ik het goed begrijp gaat het om vrouwelijke vrienden van hem die hij aanspreekt.

Wat doet jouw alarmbellen rinkelen?
Alle reacties Link kopieren
Ego strelen is als je oogcontact hebt of zoiets met een lekker ding, bijvoorbeeld op het treinstation aan het perron aan de overkant.



Dat is niet systematisch (onbekende) vrouwen contacteren op Facebook met de intentie om te flirten en wie weet wat nog meer.



Wake up.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem vragen waardoor hij nu ineens die behoefte heeft. .

Heb je dat al geprobeerd to?

Is er in jullie relatie de laatste tijd meer veranderd?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met hem gesproken over zijn drang naar uitgaan. Dat maakt me niks uit, ik zal de laatste zijn die hem verteld wat hij moet doen.



Niet gesproken over berichten die hij stuurt. We pakken te pas en te onpas elkaars telefoon, bij toeval kwam ik erachter dat hij in een korte tijd vier vrouwelijke facebookvrienden, die hij gedurende de laatste maanden met uitgaan heeft opgedaan, benadert op fb. Vrij onschuldig, maar wel proberen het gesprek op gang te houden. Ik vind het gewoon vreemd waarom hij die aandacht zoekt.



Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet jaloers, maar vind het heel apart waarom hij nou juist de vrouwen waarvan ik weet dat hij ze aantrekkelijk vindt, aandacht van probeert te vragen.
Het zou apart zijn als hij dat bij onaantrekkelijke vrouwen deed. Dit is niet apart, je zoekt aandacht van degene die je in je bed zou willen. Da's logisch.
als hij dit nooit eerder heeft gedaan, maar nu wel, is het toch wel een sein dat er iets in jullie prive leven is veranderd.



dat hoeft niet per definitie bij jou te liggen dus ik zou me maar niet alvast onzeker gaan voelen... eerst feiten kennen voordat je dat gaat doen...( als het uberhaupt al nodig is, dat zichzelf onzeker gaan voelen. )



het wil ook niet zeggen dat hij van jou niet genoeg aandacht krijgt.



misschien komt hij nu in een andere levensfase zonder het zelf te weten. of wil hij gewoon nog effe lekker zijn wilde haren kwijtschudden voordat hij zich helemaal vastlegt in het gezinsleven.



als je het niet vraagt, kom je het nooit te weten nietwaar?



kern van mijn betoogje: ga er eens lekker voor zitten met je kerel en communiceer. vraag wat er aan de hand is, wat hij wil, wat jij kunt doen of laten.



pas als je alle feiten helder hebt... kun je beslissen of je onzeker wordt of niet.



en o ja.... ik vind het wel een goed teken dat jullie elkaars telefoon en zo openlijk kunnen inzien. Houdt in dat hij geen geheimen voor je heeft.
Hij wil weten of hij nog in trek is bij andere vrouwen.

Dat is goed voor zijn ego.
Alle reacties Link kopieren
@ sinnombre; ik kan me daar ook best wel wat bij voorstellen, maar tot hoever moet het gaan om je ego te strelen? Waarom kan ik rationeel begrijpen dat flirten / aandacht van anderen op z'n tijd erbij hoort, maar me hier dan zo onzeker over voelen?
Alle reacties Link kopieren
Nou lekker vriendje heb jij....ik zou dat echt niet accepteren
quote:cato03 schreef op 28 juli 2014 @ 20:57:

@ sinnombre; ik kan me daar ook best wel wat bij voorstellen, maar tot hoever moet het gaan om je ego te strelen? Waarom kan ik rationeel begrijpen dat flirten / aandacht van anderen op z'n tijd erbij hoort, maar me hier dan zo onzeker over voelen?Dat hoort er voor mij echt niet bij hoor
Alle reacties Link kopieren
Hij is op zoek naar nieuwe schoenen maar gooit zijn oude nog niet weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:roos_puck schreef op 28 juli 2014 @ 21:15:

Hij is op zoek naar nieuwe schoenen maar gooit zijn oude nog niet weg.Of : hij heeft al nieuwe schoenen gevonden, maar gebruikt af en toe ook nog het oude paar.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Dat deed mijn ex ook hoor, dames die hij tijdens het stappen leerde kennen, nummers noteren, op facebook toevoegen, en er contact mee blijven houden, veel mee flirten.



Het is dat ik er een kind mee heb, anders had ik hem liever nooit meer gesproken.



Maar je zit nog in de ontkenningsfase, en je hebt hoop dat ie wel zal stoppen als je hem ermee confronteert. Kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. Het kostte mij uiteindelijk 3 jaar en een hoop geknipperlicht voordat ik er definitief een punt achter zette.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou iemand van 31 niet vaak meer op stap mogen of willen?



Aandacht van vrouwen vragen zou ik dan wel problemen mee hebben.
Alle reacties Link kopieren
Beetje apart om tot de pijngrens contact te zoeken en onderhouden met andere vrouwen.



Ik zou hem hiermee confronteren en vragen wat zijn plan is met deze verschillende contacten.
Wat een kneus.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen vinden het (stiekem) best wel leuk als ze een beetje in de belangstelling staan. Dat is een teken dat ze nog goed in de markt liggen bij de andere sexe. In de meeste gevallen doen vrouwen daar niets mee maar voelen zij zich wel een klein beetje vereerd.



Bij mannen ligt dat iets anders. Als ze een andere vrouw benaderen, zoals in jou geval via FB, en ze krijgen daar een reactie op dan krijgen ze aandacht. En de reactie van een vrouw, als die positief is tenminste, zorgt voor hetzelfde 'tevreden' gevoel bij een man.

Het idee dat hij nog meetelt en dat vrouwen hem nog zien zitten. Als is het maar voor een leuke schriftelijke reactie.



Prima allemaal. Maar voor de genoemde situaties voor zowel mannen als vrouwen geldt dat het niet moet doorschieten en de partner er last van krijgt waardoor er spanningen kunnen ontstaan.



Dus het bewust contact zoeken met vrouwen moet niet de overhand krijgen. Dan krijg je de situatie dat de andere partner dat echt vervelend gaat vinden. Dus praat er samen eens over. Misschien dringt het dan goed door dat jij er last van heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven