Schoonmoeder dat kun je toch niet maken?

26-07-2014 01:45 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste,



Ik ben inmiddels 6 jaar samen met mijn vriendin. We hebben samen een huis gekocht waar we nu bijna 3 weken de sleutel van hebben. Dit huis is een straat achter dat van haar ouders. De spullen moeten er nog in of schoonmoeders klapt ineens uit de school!! Ik werd erdoor overdonderd, wat gebeurd hier nu dacht ik? Zo had ik haar nog nooit gezien.



De relatie tussen mij en mijn schoonmoeder was gewoon normaal, respect voor elkaar. Maar nu was ze boos, omdat ik niet luisterde.. er waren wat irritaties met het klussen. Ze hielp mee maar ze kon het niet accepteren dat ik bepaalde keuzes maakte. Hier irriteerde ze zich aan, maar dat had ik op dat moment niet door. We hebben het hier wel over mijn (ons) huis. Hier zijn wij de baas. Dat kon ze schijnbaar niet accepteren want nu ben ik niet meer welkom bij schoonmoeder thuis.



Ze kookt al dagen van woede en is dochterlief aan het manipuleren om een einde te maken aan onze relatie. Die twee zijn erg close samen, nooit geen moeite mee gehad maar waarschijnlijk doet het me nu de das om. Ze laat haar dochter kiezen tussen mij en haar. Ze zegt dat ze mij wilt, maar ook dat ze d'r moeder niet kwijt wilt. Als ze voor mij kiest dan komt schoonmoeders nooit op visite. Ik kan er mee leven maar mijn vriendin niet. Ze zit in een dillema. Ik ook, wat moet ik doen?



Ik ben voor haar hierheen verhuisd.. na 6 jaar dacht ik dat het goed zat.. de stap gezet om samen een huis te kopen en dan 3 weken na ontvangst blijkt ze een pleurishekel aan me te hebben. Die irritaties waren voor haar de druppel. Ik verwijt haar dat ze bij druppel 1 niet aan de bel heeft getrokken zodat ik er eventueel nog iets aan kon doen. Ze heeft tijd nodig om na te denken, ik weet zelf niet wat ik denken moet.. voor mijn gevoel is schoonmoeder echt het probleem. Ben benieuwd naar reacties/meningen. Mvg
anoniem_204429 wijzigde dit bericht op 26-07-2014 17:30
Reden: Taalfouten, Alinea's niet gebruikt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou anonieme gozer, wij willen toch wel graag antwoord op de vele vragen die je OP opriep. Of heb jij inmiddels een goed gesprek gehad met je schoonmoeder en ben je al weer vergeten dat je in je emotie midden in de nacht een topic hebt geopend? Dat zou toch wel jammer zijn voor degenen die met je mee dachten.
quote:LunaLoona schreef op 27 juli 2014 @ 14:11:

Nou anonieme gozer, wij willen toch wel graag antwoord op de vele vragen die je OP opriep. Of heb jij inmiddels een goed gesprek gehad met je schoonmoeder en ben je al weer vergeten dat je in je emotie midden in de nacht een topic hebt geopend? Dat zou toch wel jammer zijn voor degenen die met je mee dachten.Euhm, geduld dames, TO heeft al gemeld dat hij moest werken en zou reageren als hij "thuis" komt.
quote:viavia2013 schreef op 26 juli 2014 @ 19:06:

Schoonmoeders zijn Gods straf voor je geiligheid met hun kind!
Alle reacties Link kopieren
quote:_Gayl_ schreef op 27 juli 2014 @ 15:07:

[...]



Euhm, geduld dames, TO heeft al gemeld dat hij moest werken en zou reageren als hij "thuis" komt.Dat was gisteren.... Hij zou dezelfde dag nog reageren zodra hij thuis was.
quote:LunaLoona schreef op 27 juli 2014 @ 16:37:

[...]





Dat was gisteren.... Hij zou dezelfde dag nog reageren zodra hij thuis was.Oh echt, haha, niet eens opgevallen! Mag ik als smoes aanvoeren dat ik net de nachtdienst uit kom?
Alle reacties Link kopieren
quote:_Gayl_ schreef op 27 juli 2014 @ 18:15:

[...]





Oh echt, haha, niet eens opgevallen! Mag ik als smoes aanvoeren dat ik net de nachtdienst uit kom? Ja, dat mag. Ben benieuwd welke smoes ons anonieme gozertje heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven