Geld & Recht alle pijlers

verjaardag korting/gratis

29-07-2014 00:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op je verjaardag krijg je gratis entree bij veel sauna's. Bepaalde webshops geven je korting.



Wie heeft nog goede tips voor gratis entree/producten of korting op je verjaardag?
Alle reacties Link kopieren
Bij sommige restaurantjes kun je gratis eten als je jarig bent. Wat ik zo weet o.a. Sizzling Wok Amsterdam en Le Connaseur Utrecht en Eindhoven.
WTF ik was vorige week jarig....



Mijn man, zijn broer en zwager houden eens in het jaar zwagerdag (soort vrijgezellendag). Ze doen de laatste jaren net alsof zwager die dag 50 wordt en dat wordt idd altijd feestelijk gevierd met toetjes en drankjes van de zaak enzo. Ze zetten ook al een paar jaar een pop in de tuin, ja, dat hoort er dan ook bij. Ik schrik me ieder jaar weer een paar keer het lazerus van zo'n pop in de schuur/garage/strijkhok als ie weer op de verjaardag van zwager staat te wachten. Ze hebben er enorm veel lol van dus.
Ze doen dat overigens niet voor de korting hoor, het is gewoon een grap. En ze zorgen er middels de drankrekening geloof ik wel voor dat de horecaondernemer niet als zielig slachtoffer achterblijft.
Alle reacties Link kopieren
22high mag je als jarige gratis eten maar dan wel met min 4 personen die natuurlijk wel moeten betalen... Er word wel gecontroleerd of je echt jarig bent.
quote:Vl43inder schreef op 29 juli 2014 @ 01:23:

Ze doen dat overigens niet voor de korting hoor, het is gewoon een grap. En ze zorgen er middels de drankrekening geloof ik wel voor dat de horecaondernemer niet als zielig slachtoffer achterblijft. Geinig stel.
quote:Vl43inder schreef op 29 juli 2014 @ 01:02:

WTF ik was vorige week jarig....



Mijn man, zijn broer en zwager houden eens in het jaar zwagerdag (soort vrijgezellendag). Ze doen de laatste jaren net alsof zwager die dag 50 wordt en dat wordt idd altijd feestelijk gevierd met toetjes en drankjes van de zaak enzo. Ze zetten ook al een paar jaar een pop in de tuin, ja, dat hoort er dan ook bij. Ik schrik me ieder jaar weer een paar keer het lazerus van zo'n pop in de schuur/garage/strijkhok als ie weer op de verjaardag van zwager staat te wachten. Ze hebben er enorm veel lol van dus.Bij vandaag in Utrecht mag je ook gratis eten op je verjaardag. Maar daar gaat bovenstaande niet lukken, want je moet je ID laten zien om het aan te tonen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven