Als ..... in mijn koelkast staat, dan moet het OP!

28-07-2014 20:34 124 berichten
Appeltaartyoghurt !



Ik kan er níet van af blijven. Jullie?
quote:Thordis schreef op 28 juli 2014 @ 23:07:

[...]





Doe het níet! Je bent gegarandeerd verkocht. Té lekker. En te klein, dus ik eet er twee

[afbeelding]Oeiiiiiii, ik wacht nog ff.. 13kg down, nog 7 te gaan. Daarna mag het, 1tje dan...
Alle reacties Link kopieren
Peppadews!!



Zooo heerlijk! Ik koop ze vaak niet omdat ze zo duur zijn.

Als ik ze wel in huis heb wil ik het liefst verbieden dat mijn vriend ze eet

Alles voor mij!!
quote:toefjeslagroom schreef op 28 juli 2014 @ 22:03:

Verse stokbrood met zeezoutboter Kun je halen bij de AH inderdaad, Jumbo heeft het ook zag ik laatst
Alle reacties Link kopieren
Yoki, jonge kaas en choc.mousse
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Witte wijn
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Augurken En uit de gewone kast kan ik een rol Mentos achter elkaar opeten. Kon ik met pepermunt ook, totdat m'n vulling er pas uit viel van het kauwen dus nu durf ik dat niet meer.



Verder valt het wel mee met wat er echt op moet. Ik kijk zo vaak in de kast waar 'slechte' dingen zoals chips en chocola liggen maar vervolgens denk ik nog eens na en doe ik de kast maar weer dicht.
Alle reacties Link kopieren
Kaas! En dan juist jong of oud..

Heb nu vaak van die plakken kaas, zodat ik niet hompen kan afsnijden en wegwerken haha..

Oeww en groene pepers met roomkaas, liefst die van de Lidl.. heerlijk!!
Negerzoenen en marshmallowfluff................... pure suiker
geitenkaas!!



pesto (rood + groen)



En ohh bananensoezen met bakkersroomvulling :-) van dé banketbakker hier uit de stad.
Tiramisu
quote:Calm schreef op 29 juli 2014 @ 09:20:

Negerzoenen en marshmallowfluff................... pure suiker Oei oei oei.. Marshmellowfluff.. Daar lepel ik zo een pot van leeg. Valt best mee trouwens! Ongeveer 500kcal/pot .
Alle reacties Link kopieren
Oh gatver, die mashmellowfluff. Dat heeft mijn moeder ooit gekocht toen het op de markt kwam. Daarna nooit meer gegeten, wat een smerigheid
quote:Ephina schreef op 29 juli 2014 @ 09:57:

[...]





Oei oei oei.. Marshmellowfluff.. Daar lepel ik zo een pot van leeg. Valt best mee trouwens! Ongeveer 500kcal/pot .Hier dus hetzelfde! Daarom ook die voorliefde voor negerzoenen denk ik, eerst het koekje eten (want vies!), dan de chocola eraf en daarna houd je de heerlijkheid over.........
quote:Calm schreef op 29 juli 2014 @ 11:20:

[...]





Hier dus hetzelfde! Daarom ook die voorliefde voor negerzoenen denk ik, eerst het koekje eten (want vies!), dan de chocola eraf en daarna houd je de heerlijkheid over......... Ik pakte er op een gegeven moment gewoon een lepeltje bij . Niks niet goor koekje opeten, niks niet chocola op die witte heerlijkheid. Uitlepelen die handel!
Alle reacties Link kopieren
Optimel Yoghurt, Griekse stijl framboos. Heerlijk!



Of oreo white, goddelijk. Spijt dat ik die ooit geproefd heb... Haha!
Roomyoghurt appeltaart smaak. Negerzoenen. (En dan inderdaad eerst het niet zo lekkere koekje). Chocolademousse. Mergpijpjes.

Wat een inspiratie voor een schranspartij. :(



Oh en dan zijn er ook nog van die Pims koekjes.

En Bonbonbloc....

Chipolatapudding doet het bij mij ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Bier
Alle reacties Link kopieren
Uit de koelkast....toch...?



Kaas ! In al zijn gedaantes



Rauwe groenten, allemaal. Dat crunchy gevoel...

Al dan niet met hummus of tapenade...



Ijskoude karnemelk...de dikke Boerenland..



En droge witte wijn...
Come fly with me on a jetplane
Alle reacties Link kopieren
quote:zebrini schreef op 28 juli 2014 @ 22:18:

Cashewnoten. En ik ben op dieet, dus ik heb nu gruwelijke trek na het lezen van al dit lekkers



Zebrini.. ben ook op dieet en het water loopt me in de mond.Ha,Ha!!

Maar écht niet dat ik wat lekkers ga pakken!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ossenworst, brie of feta
Alle reacties Link kopieren
Ijs... ik moet me echt inhouden als er een bak Hagen-Dasz of Ben & Jerry's in mijn vriezer staat. Zou zo in staat zijn die halve liter in 1x weg te werken.
Alle reacties Link kopieren
De cheesecaketoetjes van Gü. Ook weleens die van de AH geprobeerd maar die haalden het daar niet bij.

IJs kan ik ook heel veel van eten, dus dat koop ik maar niet te vaak.

Blauwe bessen.



En soms heb ik een periode dat ik bepaald beleg heel veel eet: belegen kaas, vegetarische boterhamworst. Laatst ineens onwijs veel trek in chocomel, dat is dan ook zo op.



Krijg trek van dit topic!
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Oude kaas en dan gelijk een lekker glas rode port erbij!
Enjoy the little things in life
Wat ik echt onwijs lekker vind... Is een wit puntje met een goede laag boter, boterhammenworst er op en dan een bordje koude schotel er bij. YUM! Krijg spontaan heimwee naar mijn jeugd als ik daar aan denk. Heel soms haal ik die combi nog eens in huis, zo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Kaas, ossenworst,hummus,knoflookgarnalen en chorizo mmmmm.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven