Ik wil mijn kind en ik wil het nu! 😤

11-07-2014 00:01 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels bijna 39 wkn zwanger en kan niet wachten om te bevallen.

Wat mij zwaar valt, is dat mijn kindje niet is ingedaald, en er dus out of the blue een acute situatie kan ontstaan, wanneer mijn vliezen breken. Dat maakt dat ik niet heel ver van huis durf te gaan in m'n uppie.

Mijn oudste was ook niet ingedaald, en 2 uur voor mijn vliezen braken zei ik nog tegen man dat ik verwachtte dat hij nog wel 'n weekje zou blijven zitten. Had het dus in de verste verte niet zien aankomen.

Ook baal ik van de lichamelijke beperkingen. Ben gewend om lekker te ravotten met mijn zoontje, maar zelfs bij het op de grond met autootjes spelen zit mijn buik al in de weg.



Ik weet dat het een ontzettend non-probleem is, dat ik gewoon verrekte blij moet zijn met een tot nu toe spoedig verlopen zwangerschap, maar ik wil gewoon NU mijn meiske leren kennen. En aangezien slapen ook niet echt van harte gaat, val ik jullie maar even lastig met mijn ongeduldige gestampvoet.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Spannend Marly! Vanwege je bloeddruk?
Hier alleen zeurende pijntjes maar verder lijkt het nergens op. Jammer, ik had er wel zin in ( )
Alle reacties Link kopieren
Ja vanwege de bloeddruk idd. En.omdat ik al overtijd ben.



Ja wachten is irri heh, ik ben.ook zo gefocust op pijntjes.
Alle reacties Link kopieren
Tot vrijdag heb je nog een paar daagjes, ik duim voor je dat je kindje snel komt Marly! Gaan ze in de tussentijd nog een keer proberen te strippen?



(enigszins zweverige) tip van mijn yogadocente: breng (als je daartoe in staat bent) een bezoek aan het strand. Iets met de energie die de golven hebben die op weeën lijken en ze heeft al meer dan eens meegemaakt dat hoogzwangere leerlingen na een dagje of middagje strand spontaan weeën kregen...Ik wil al drie dagen maar er komt steeds wat tussen dus ik heb het zelf nog niet uit kunnen proberen..
Alle reacties Link kopieren
En al baby s???



Nee tussentijd strippen ze niet meer volgens mij, ik zie ook geen vlk meer.

Ik voel verder niets bijzonders. Ga maar hewoon uit van.unleiden. ach ja einde is in zicht.



Geen zee id buurt haha. Maar mn schoonmoeder woonde bij zee en.mn man kwam ook 2 wkn te laat. Dus hmmm kweet niet;).

Maar valt altijd te proberen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 28 juli 2014 @ 09:29:

Hè Pantax...verdorie, zag je naam en dacht een geboortebericht te zien. Hij laat je wel lang wachten zeg, die kleine man.



Goed, luister nu even naar Felice: je neemt vanmiddag 1 flesje Corona met limoen en morgen is hij er, echt waar . Bij mij werkte het en bij een dame in Italië ook dus het is een beproefd middel



Ik heb in elk geval gisteravond naar je geluisterd maar tot nu toe is het nog vrij rustig...Oke ik ben dan nog maar 38.3 weken maar goed! Ik heb in dit topic nog niet eerder meegeschreven maar bij mij rommelt het al een aantal weken. 2 weken geleden slijmprop verloren en sindsdien meer harde buiken die soms ook gevoelig worden. Sindsdien verlies ik ook regelmatig slijm...heel fijn

We hebben al ananasharten geprobeerd...Bitterlemon...Gisteravond dus Corona en sex Al regelmatig stukken gelopen maar ik ga zo nog maar een stukje lopen aangezien ik wel meer rommeltjes voel. Harde buiken en een soort kramp in me onderrug...bekend?
Yep bekend winniethepooh, maar het gaat helaas ook steeds weer weg
Oh statistisch gezien worden de meeste kinderen op dinsdag geboren trouwens
Alle reacties Link kopieren
Haha winniedepooh, je doet heel erg je best;).

Ik denk dat niets iets zegt over de bevalling. Behalve regelmatige weeen:)



Ja captain, di heh. Heb ik ook gehoord. Maar dan moet het nu wel gaan beginnen..



Ik denk dat je gewoon niet met dit topic mee moet schrijven. Lijkt alsof iedereen hier over de 40 weken gaat haha.



Hier heeeeel rustig. Geen.pijntje. heb net weer schoongemaakt dus voel me best ok.

Morgen 41 wkn.
Maar het is hier zo gezellig Marly
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je het zelf maar weten :p.
quote:marly1083 schreef op 29 juli 2014 @ 12:22:

Dan moet je het zelf maar weten :p.Jij bent er ook nog
Alle reacties Link kopieren
Ach, we schrijven nu toch al mee, dus het kwaad is al geschied... :-) Vandaag precies 40 weken (jeeej!), maar t ziet er naar uit dat die luiwammes zijn eigen verjaardag gaat missen (boeh!).



Ik ga zo ook maar weer eens een poging tot wat actiefs doen... Ben lamlendig en ik weet niet of dat de boel bevorderd. Hoewel te actief zijn ook niet goed schijnt te zijn (ivm aanmaak juiste hormonen enzo) ...zucht
Alle reacties Link kopieren
Haha captain, ik heb de hoop al opgegeven



Doornrooszje haha hij mist zn eigen verjaardag, haha.

Wat een luuwammessen heh.



Pantax is erg stil, ik verwacht nu toch echt dat ze is bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens zoveel kleertjes besteld, op de groei allemaal. Ik koop nl alles in de sale.

Misschien wel leuk voor jullie ook: bij life08. 3 halen 1 betalen. Ik heb leuke kleertjes besteld van o.a. lief. Zijn net binnen.
Alle reacties Link kopieren
^ja idd!! *fingers crossed vor Pantax*



Ik ga zo naar de VK om gestript te worden. Hoop dat het lukt, heb me er ook al een beetje op voorbereid dat ik misschien nog geen enkele ontsluiting heb en het niet kan, zodat de teleurstelling niet al te groot is als dat ook zo blijkt te zijn...

Maar ik heb al zo lang pijntjes en krampjes (alleen niks regelmatigs en niks dat doorzet obviously) dat ik toch wel heel erg hoop op iig 1 cm... na ja, ik ga het snel genoeg ondervinden!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eens even kijken bij Life08, ondanks dat ik al genoeg kleertjes heb is een aanbieding altijd een leuke aanvulling!

Succes Gwenniepennie..Ik hoop dat je gestript kon worden!
Nee hoor, niet bevallen. Gewoon te chagrijnig om gezellig te reageren. Maar ik blijf voor jullie duimen!
Alle reacties Link kopieren
Nou, helaas nul cm ontsluiting, dus kon niet gestript worden

Vrijdag belt de vk me nog een keer als ik dan nog niet bevallen ben en dan moet ik evt maandag langs het ziekenhuis om inleiden te bespreken en dan zou woensdag het inleiden plaatsvinden...

De vk drukte me op het hart dat het percentage vrouwen dat ook echt over de 42 weken gaat maar 4-5% is, dus hou moed allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Nou die 5% zitten allemaal hier gwennie;)

Hoe ver ben jij nu? Echt balen heh dat ze niet strippen.



Oohh pantax, superkut. Vrijdag 42 wkn toch? En dan word je ook ingeleid?



Ja winniedepooh, is leuk shoppen toch, ik had bijna 100 euro korting op 6 kleertjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:winniedepooh schreef op 29 juli 2014 @ 10:07:

[...]



We hebben al ananasharten geprobeerd...Bitterlemon...Gisteravond dus Corona en sex Al regelmatig stukken gelopen maar ik ga zo nog maar een stukje lopen aangezien ik wel meer rommeltjes voel. Harde buiken en een soort kramp in me onderrug...bekend?



Hier precies dezelfde situatie, zonder de alcohol, maar nog helemaal niets.

Vandaag net als Doornroozzje precies 40 weken zwanger, dus dat zijn 2 gemiste verjaardagen!



Krampen etc gaan lekker door en de kleine beweegt heerlijk op de hoogte van mijn schaambotje.

Echt geweldig. (Precies waar de VK meet als ze je buik opmeten.)

Ik kan haar lijfje al voelen als ik nét boven mijn schaamstreek voel. Hoewel ze zo ontzettend laag zit, nog steeds geen schot in de zaak.



Pantax, begrijpelijk dat je geen zin hebt om even gezellig te reageren. Kan begrijpen dat je er he-le-maal klaar mee bent!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, wat irritant voor jullie dat lange wachten. Zou er ook gek van worden.



Ben weliswaar net met verlof met 37 weken, maar hoop toch niet dat ik nog 5 weken moet.



Ga heel hard voor jullie duimen!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 29 juli 2014 @ 15:27:

Nee hoor, niet bevallen. Gewoon te chagrijnig om gezellig te reageren. Maar ik blijf voor jullie duimen!





Pantax, ik hou je vanaf de zijlijn een beetje in de gaten sinds je op dat muurtje zat en niet meer voor of achteruit kon.. weet je nog? toen ik je wilde komen redden omdat ik wist hoe je je voelde. Weet nu niet hoe je je voelt (heb er wel een idee van) omdat mijn babies met een KS gehaald zijn in de 40e week. Maar weet dat ik voor je duim, en als het moet kom ik je nog steeds redden.

Enne..met dit plakweer sterkte voor iedereen die hier rondhobbelt met een megabuik. Heb januarikinderen, ideaal wat weer betreft. Dit lijkt me zo... heet.
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Grote voordeel van overtijd is dat je extra lang zwangerschapsverlof krijgt. Ik heb nu iig een weekje cadeau, ook lekker toch!
Zo, ik ben net terug van de verloskundige en heb 1cm ontsluiting. Ze heeft me ook gestript. Nu vind ik het wel spannend worden.... (Hoewel ik hier heb geleerd dat het niks zegt )



Ze vroeg aan me of ik met 41 weken ingeleid wilde worden of dat ik nog tot 42 door wilde lopen. Daar was ik helemaal niet op voorbereid, ik dacht dat zij dat beslisten... Dus daar moet ik nog even over nadenken. Maar misschien is het helemaal niet nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven