Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.



Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.



Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat bijzonder zeg een 3-ling. Kunnen ze al zeggen of t een eiig is of meer eiig?
Alle reacties Link kopieren
Wow! Een 3ling! Wat ontzettend bijzonder!

Ik ga heel hard duimen dat alles goed blijft gaan.
Each morning we are born again. What we do today matters most.
Alle reacties Link kopieren
Jeumig wat spannend allemaal zeg! Veel succes/ sterkte de komende tijd!



Weet je al meer over hoe het straks zal gaan? Ik denk dat ze de kindjes gaan halen op een gegeven moment?
Alle reacties Link kopieren
Rasa..... Denk 3jr en 10 maanden
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongste is nu net 1 en mijn oudste dochter is 3. Ik hoop in ieder geval de 34 weken te Helen. Vanaf week 26 krijg ik Elke week een echo.
Alle reacties Link kopieren
quote:janna1986 schreef op 28 juli 2014 @ 23:29:

Wat enorm spannend! Ik hoop zo dat ze het alle 3 goed blijven doen, bijzonder hoor. Ik ben nu zelf ook 18 wkn zwanger, maar dat is er gelukkig 1. Kan me bijna niet voorstellen, 3!Gefeliciteerd! Ik kan me er ook nog vrij weinig bij voorstellen. Heb gelukkig wel mijn ouders en zus vlakbij wonen.
Gefeliciteerd, wat een spannende zwangerschap. Wow wat goed dat ze het tot nu toe alle drie goed doen. Zo volhouden, 18 weken is al een heel eind op weg.

Hier in de buurt woont een eeneiige drieling, drie mooie meisjes van nu een jaar 8. Ik vind het toch altijd wel bijzonder om ze te zien.
Heb ademloos je topic gelezen, wat een verassing dat het er drie waren, en toen weer een verassing dat ze het ook gewoon alle drie goed doen! (Of zoals je zelf zegt: niet slecht doen)



Ik kan me je angsten goed voorstellen. Ik hoop en duim voor je dat alles goed blijft gaan en dat je over een paar maanden drie prachtige gezonde kinderen op de wereld zet!
Had je topic eerder al gelezen. Kan me voorstellen dat het een enorme schok is, een drieling. En dan ook nog die onzekerheid in het begin en natuurlijk de rest van de zwangerschap, spannend hoor. Ben benieuwd hoe het je vergaat en hoop dat je straks in totaal vijf gezonde kindjes hebt! Het is wel heel bijzonder, een drieling.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je een update komt doen. Wat een bijzondere wending heeft het verhaal gekregen. Heel spannend natuurlijk maar fijn dat er drie kloppende hartjes zijn. Weet je het geslacht al van je kindjes?

In mijn kennissenkring is ook iemand met een drieling. Ze hadden al twee jongens en ze wilde zo graag een meisje. Moest wel lukken zei ze tegen me. 3 x raden.... :-)

Dus ze hadden 5 jongens onder de 4. Het gaat hartstikke goed met ze. De jongens zijn nu 5 jaar en gaan naar school.

Haar belangrijkste tip zal zijn; accepteer alle hulp die je krijgt en vraag om hulp.

Geniet van je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn een update.



Ik hoop voor je dat alles voorspoedig verloopt. Heb je enige vorm van kinderopvang nu?

Daar kan wellicht straks ook gebruik van maken en anders eens bij de gemeente informeren, hier zijn vaak wel potjes voor.

Dat kan je jezelf een beetje ontlasten en alle beetjes helpen als je zoveel kleintjes straks hebt! Heel leuk!

Ik vang 5 kinderen onder de 4 op en dat is druk inderdaad, maar niet onhaalbaar. Maar hier gaan ze wel om 18.00 naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor! Ik ben heel benieuwd naar hoe dit gaat verlopen.
quote:janna1986 schreef op 28 juli 2014 @ 23:29:

Wat enorm spannend! Ik hoop zo dat ze het alle 3 goed blijven doen, bijzonder hoor. Ik ben nu zelf ook 18 wkn zwanger, maar dat is er gelukkig 1. Kan me bijna niet voorstellen, 3!





TO, wat een enorm spannende tijd!

Ik hoop dat alles goed gaat en je over een aantal maanden drie gezonde kindjes erbij hebt.
Alle reacties Link kopieren
Niets inhoudelijks toe te voegen, wil wel aangeven dat ik met je meeleef. Ik zal dit topic blijven volgen
Alle reacties Link kopieren
O, wat ontzettend spannend, toch 3 hartjes en 3 kindjes die het goed doen! En ik vind het mooi te lezen wat je schrijft, dat je ze alledrie al in je hart hebt gesloten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Van mij ook een dikke en heel veel geluk, gezondheid en sterkte toegewenst!!

Wat zal dat een getrappel zijn/worden in je buik joh, met 3 babies!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Gefeliciteerd met je drieling! Zou je niet liever je topictitel laten aanpassen?
Alle reacties Link kopieren
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees je topic ook nu pas, ten eerste gefelicteerd! Ik hoop dat je in december gok ik zo, drie gezonde kindjes in je armen mag hebben. Succes, ik zal dit topic zeker volgen
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat bijzonder. En spannend ook.



(Bij mijn zoon zit ook een drieling in de klas. 2 meisjes en een jongen)
Wow wat bijzonder idd! Ik wens je jou en je partner heel veel succes en plezier toe!

Hoe vaak komt statistisch een drieling voor eigenlijk?

En kan je ook een tweeling + eenling in je buik dragen?
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk blijven ze tot december zitten,maar de kans dat ze eeder komen is groot. Het zal heel zwaar worden,ook voor onze andere 2 kinderen.



Ik werk in mijn mans bedrijf. Moet nog maar zien of ik dat na de bevalling blijf doen.Ik weet gelukkig dat ik veel hulp zal krijgen van familie en ook vriendinnen.

Het zijn 2 meisjes en een jongen. Die zal het zwaar krijgen in een kippenhok vol meiden.



Mijn gyneacoloog zei dat er vandaag de dag meer drielingen geboren worden door ivf.
Alle reacties Link kopieren
wat super spannend TO! Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je ondanks al het geregel ook een beetje kunt genieten van deze bijzondere gebeurtenis. Heel veel geluk!

(Oh en gefeliciteerd aan je man; ook een knul erbij ipv 3 meiden haha)
Alle reacties Link kopieren
quote:ourea schreef op dinsdag 29 juli 2014 11:06 Wow wat bijzonder idd! Ik wens je jou en je partner heel veel succes en plezier toe!

Hoe vaak komt statistisch een drieling voor eigenlijk?

En kan je ook een tweeling + eenling in je buik dragen? Een 1-eiige tweeling en een 1-ling? Ja, maar dan heet het alsnog drieling.
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Wow!! Wat een verrassing!!

Wens je een hele voorspoedige zwangerschap!

En neem idd alle hulp aan die je kunt krijgen
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven