Zwanger worden vanaf Juli 2014!

03-07-2014 20:49 1099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook bij ons zijn de babykriebels aangekomen daarom hebben wij besloten er nu echt voor te gaan!





De tabel is vol!! Gezellig mee schrijven kan natuurlijk gewoon



NaamLeeftijdKindjeNOD/ UDRonde #Bijzonderh.Poekie9024/26 1 UD 17-05-2015 2 - 27-09 gezien

-20-10 gehoord

- 26-11 geslachtsbepaling

02-01-15 20 weken echo 09-09 positief getest

Jongen Raafje91 23-32 1 UD 5 09-11 positief getest Vriesje 24/27 2 1 30-07 positief getest Juliaatje.82 31/34 2 UD 28-03-2015 1 - 20-08 gehoord 27-07 positief getest Vivachantal 24/29 1 4 09-12 intake vk 20-11 positief getest Nala89 25/29 1 NOD 12-12 4 Laarishier 23/25 1 2 Abigail_Virginia 29/30 1 UD 12-07-2015 2 - 19-11 gezien02-11 positief getest Garcia 27/27 1 UD 2 -23-09 gezien

- 08-12 20 weken echo 22-08 positief getest Meisje Babbel1990 24/26 1 UD 09-06-2015 2 -21-10 gezien

- 21-11 gehoord

- 22-01 20 weken echo10-10 positief getest Phr123 26/24 1 Benzzie 30/29 1 10 06-12 positief getest Miepje24 28/27 2 NOD +- 08-09 - Start in Augustus Reske 32/39 2 UD 31-05-2015 3 - 20-10 gezien 24-09 positief getest Zarah-83 31/32 2 UD 1 24-07 positief getest
Alle reacties Link kopieren
*grijns* ik moet denken aan een topic titel hier een tijdje geleden "klussen rondom ei. Ik had echt alles verwacht behalve een ovulatie topic !



Ik ben stiekem best zenuwachtig. Voel de hele dag steekjes in mijn onderbuik. Maar dat kan ook zijn omdat ik er nu zo op Let . Nu al respect voor mijn vrienden die er acht jaar over gedaan hebben . Ik voel me belachelijk hysterisch haha. Terwijl ik normaal zo nuchter ben.
Alle reacties Link kopieren
Juliaatje en zarah van harte gefeliciteerd!! Geniet er van!



Ik vind het knap dat iedereen het zo van zich af kan schrijven. Ik ben nooit zo goed in het vinden van de juiste woorden. Vind het wel fijn om mee te lezen en zo te merken dat ik niet de enigste ben die zo wel heel graag zwanger wil worden. Vooral als je merkt dat iedereen in je omgeving het van je verwacht.



Maar ff iets anders. Ik heb een ongesteldheidsperiode gehad van maar 2 en hale dag. En mijn ovulatie was drie dagen eerder als dat de MKB eigenlijk aan gaf. Ik merk dat ik er een beetje van uit mn ritme ben. Maar zou k nu ook eerder kunnen testen?



@musicofilia, ik snap wat je bedoeld. Ik heb ook veel last van puistjes en bij t minste of geringste zit ik te janken, hihi. Normaliter heb ik er ook geen last van. Mijn vriend lacht me soms wel eens uit.



By the way. Iemand vroeg laatst hoe het met de schildklier was en alles is goed. Over 3 maanden weer bloed prikken en dan telefonisch consult.

En de auto is een nieuwe auto geworden. De andere was volledig overleden, hihi.



Zo ik ben ook weer bij gebuurt hihi!
Alle reacties Link kopieren
@Benzzie: Zo is iedereen weer anders. Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Leuk om weer van je te horen!:-) Jouw NOD is al bijna! Fijn dat het met je schildklier allemaal goed gaat!! Ik heb daar nog geen ervaring mee, maar ik denk datje moet wachten tot je NOD en dan testen. Eerder dan je NOD raden mensen aan niet te doen.

In jouw kwestie is het lastig, omdat je ovulatie ook eerder was dan de MBK app aangaf (je hebt hem gevoeld of?) maar het kan ook zo zijn dat je cyclus langer is dan 28 dagen of juist korter, maar je hebt waarschijnlijk al een hele tijd een regelmatige cyclus? Je zou kunnen testen, maar als hij negatief is moet je toch over twee dagen weer testen, net zolang tot je in ieder geval bij je NOD bent. Hoop dat je niet ongesteld wordt!



Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe mijn cyclus is, dus ga uit van die 28 dagen. Heb wel een beetje cervixslijm gehad, maar verder eigenlijk helemaal niet, dus dat maakt het ook lastig of ik die eisprong wel gehad heb. Dus dan is mijn NOD 11 augustus, maar misschien heb ik een cyclus van 30 dagen of langer en dan verschuift die NOD ook alweer. Lastig, lastig. Mijn man wil dat ik na mijn NOD test. De 12e of de 13e, als ik zolang kan wachten dan:p



Misschien weten anderen beter wat je kunt doen, want aan mij heb je nog niets denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, aangezien ik hier te laat was voor in de tabel, doe ik toch mee met het Augustus forum! Succes allemaal hier met zwanger worden en zwanger zijn, ik blijf stiekem met jullie meelezen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Even een beetje een vieze vraag ...ik ben nu 3 weken gestopt met de pil, vanmorgen een klein beetje dikker slijm verloren maar zojuist echt een ''propje''. Wat zou dit kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



26 juli hebben wij een test gedaan en die was positief! We probeerde het al 1,5 jaar dus we zijn super blij! Maar.....ik kan wel wat lotgenoten gebruiken. Ben nu in verwachting van ons eerste kindje en ook cold turkey gestopt met roken dus kan wel wat afleiding gebruiken.



Liefs!
Heyy hallo allemaal!



Sorry ik was even druk met ons huis, laatste loodjes! Het huis is bijna helemaal bewoonbaar na 8 maanden, pfoe!!



Juliaatje, van harte met jullie zwangerschap, ontzettend fijn zeg zo snel! Hopelijk steken jullie ons aan hihihi!



Welkom nieuwe schrijfsters, spannend allemaal he!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :-)



Poekie, gefeliciteerd met je nieuwe functie! Super!



Hier nog 1 weekje werken en dan lekker 3 hele weken vakantie, wat ben ik er aan toe zeg! Begin van de vakantie ook gelijk op mn vruchtbaarst dus dat word de vakantie gezellig inluiden haha! Hopelijk dit keer wel raak, begin er steeds meer mee bezig te zijn, kan echt niet wachten op een positieve test!

Begin zelfs te fantaseren, haha wat een gedoe!

Als mensen naar ons huis komen kijken maken ze allemaal hetzelfde grapje, "dit word zeker de babykamer?"

Uhhhhh ja ooit wel!



Was maar al waar haha.



Pinkie, gefeliciteerd!!! Wat leuk, en eindelijk zo ver! Ik rook nu ook nog steeds (schaam) maar zodra er positief nieuws is ook weer cold turkey hoor, ( jaar gestopt geweest ) nog meer schaam haha.

Dat komt bij jou vast en zeker goed, je hebt nu een hele goede reden om er van af te blijven! You can do it mama!



@Babbel, hopelijk hebben jullie raak geprikt!! Dat worden 2 slopende weken voor jullie! Wachten duuuuuurt lang! Ik ga duimen!



Ik ga weer ffe door met mn pauze, ben het boek Kraamhulp aan het lezen, of dat al verstandig is weet ik niet hahaha maar wilde het zo graag lezen!



Fijne dag allemaal! X
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Pinkie!
Alle reacties Link kopieren
@Annie: Ik denk dat dat gewoon een prop oud bloed is, was het ook vrij donker van kleur?



@ Kells82: Ik begrijp het hoor! Veel plezier bij het andere topic!;-)



@ Pinkie: Gefeliciteerd, lekker genieten! Pfooeee 1,5 jaar! hoe hebben jullie het volgehouden? Diep respect! Op de natuurlijke manier zwanger geworden of met hulp?



@Poekie: gefeliciteerd met je functie! Dat had ik ff gemist geloof ik, sorry!!



@Garcia: heerlijk bijna klaar!! Wanneer willen jullie erin? wij hebben een nieuwbouw huis en mensen zeiden toen ook al, dit wordt dan de toekomstige babykamer. Ja zei ik toen ooit, maar zou willen dat ik hem snel kan inrichten!! Hihi lekker aan de slag dan!:-) Dankjewel, ik hoop het zo! Duurt inderdaad heeeeel lang, nu al zat met wachten haha:p Hihi je moet doen waar je je goed bij voelt en als dat het lezen van een boek is over kraamhulp dan is dat het!
Alle reacties Link kopieren
@ babbel, nee het is gewoon wit (niet doorschijnend) van kleur, dus niets wat op een ongesteldheid lijkt...



Leuk he dat er al een aantal meiden zwanger zijn! :-)
Alle reacties Link kopieren
Oeh druk geschreven hier!! Bij ons is het ook gewoon vrijen hoor!! Klussen klinkt naar mijn id heel erg gepland hihi.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha bij ons ook Poekie, klussen klinkt als iets waar ik geen zin in heb
Alle reacties Link kopieren
quote:annie1984 schreef op 29 juli 2014 @ 13:35:

@ babbel, nee het is gewoon wit (niet doorschijnend) van kleur, dus niets wat op een ongesteldheid lijkt...



Leuk he dat er al een aantal meiden zwanger zijn! :-)Dan is het waarschijnlijk gewoon een hoop afscheiding, niets om je druk om te maken;-)
Alle reacties Link kopieren
Haha ik maak me ook niet druk gelukkig maar ik was wel nieuwsgierig of iemand dit herkent...ik heb dit normaal nooit namelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:annie1984 schreef op 29 juli 2014 @ 14:24:

Haha ik maak me ook niet druk gelukkig maar ik was wel nieuwsgierig of iemand dit herkent...ik heb dit normaal nooit namelijk Gelukkig maar;-) Heb het ook nooit gehad, maar een vriendin van mij had het er pas ook over, dus vandaar;-) Zij had dat ook nooit en schrok zich rot, ze had eigenlijk helemaal weinig afscheiding na het stoppen met de pil. Veel minder dan toen met de pil. Dus dit verwachtte zij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Dat had ik de allereerste keer toen ik met de pil gestopt was ook. Een paar doorzichtige stolsels. Erg vreemd. Daarna niet meer gehad . Ik denk dat het een soort "schoonmaken" was .
Alle reacties Link kopieren
Heee Lady's!





Woooohw wat is er veel geschreven zeg en wat super zelfs al een paar zwangeren!! Ben erg blij voor jullie dat het zo snel gelukt is, van harte gefeliciteerd!!



Ik heb het forum een beetje verwaarloosd, veel in het buitenland geweest met onze pup voor wedstrijden en veel gewerkt.. Echt top zo'n zomerrooster argh! Maar ik beloof weer lekker mee te schrijven, vind het echt leuk om weer even bij te lezen hoe het met iedereen is!



Hier nu al tijdje gestopt met de pil. Merk dat er een hoop gebeurd in mijn lijf! Het rommelt veel in mn buik en laatst had ik echt een week achter elkaar hele pijnlijke borsten! Ook ik heb veel meer afscheiding van normaal, weet even niet wie het erover had maar komt mij ook bekend voor..

@Babbel hoe gaat dat zo bij jou, heb jij nog last van wennen zonder de pil? We zijn natuurlijk allebei bijna tegelijk gestopt met de pil!

Ik heb ook gelezen dat je aan je afscheiding kan zien of je vruchtbaar ben om op het baarmoedermond verhaal in te gaan..



Manlief heeft hier z'n verstandskiezen laten trekken, na het een paar jaar hebben uitgesteld, en heeft er vreselijke last van.. doet niet veel goeds voor z'n libido zegmaar haha..

Denk niet dat het deze maand gelukt is, heb ook het idee dat mn cyclus niet op tijd loopt zegmaar. Denk dat hij wat langer is dan ik verwacht had. We gaan het zien!



Ik liep laatst in de Action en zag dat ze daar echt super goedkope ovulatietesten hebben, als ik deze maand niet op tijd ben met mn NOD ga ik die denk gewoon eens halen. Ik zei nog heel stoer dat ik daar niet aan deed hihi maar ben gewoon zo benieuwd hoe het nou allemaal gaat met m'n lijf..



Gisteren bij een collega geweest, hij en z'n vrouw zijn al 6 (!) jaar bezig om een kindje te krijgen met alle mogelijke vruchtbaarheidsmishandeling in zowel NL als BE hebben ze gedaan.. Afgelopen maand weer geopereerd als laatste poging dus was heel spannend maar helaas gisteren het nieuws gekregen dat het niet is gelukt en er niets meer voor ze gedaan kan worden.. Echt bizar en relativeert alles wel een beetje! Ook ik ken namelijk dat ongeduldige gevoel net als jullie dat je het zo graag wil en dan ook het liefst gelijk vandaag!



Voor de zwangeren, had jullie al beetje het gevoel dat het gelukt was of pas na de test echt door dat jullie zwanger waren? Je hoort weleens vrouwen die gelijk zo'n voorgevoel hebben haha.



Op werk ging het gisteren over aankomen tijdens zwangerschap, nou tussen de 11 en 15 ofzo schijnt normaal te zijn toen gingen alle vrouwen bijna steigeren dat ze veeeeel meer aangekomen waren.. Het gemiddelde bij ons was iets van 20 + ofzo met uitschieters naar stoppen met tellen vanaf 30 kilo Hihi nou ben benieuwd, dan mag ik wel alvast een traplift bestellen hahaha
Live life to the max!
Alle reacties Link kopieren
@babbel. Ja ik denk dat ik maar wacht to mn NOD. Vind het alleen wel moeilijk hihi. Normaal is mijn cylcus braaf 28 dagen, dus vandaar dat ik het raar vind.

Ik heb nu voor de tweede maand een ovulatie test gedaan, dus daarom wist ik wanneer ik ovuleerde. Ik kan ook vrijdag testen dan is het exact 14 dagen na mn ovulatie.

Oh ik word gek van mezelf...!!

Succes met jou komende twee weken!!



@ annie. Dat propje heb ik in het begin ook gehad. Ik denk zelf dat een t een soort opschoning van je baarmoeder is.



@pinkie. Van harte gefeliciteerd! Geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
@ vriesje en laarishier. Hoe gaat het jullie? Nu de NOD er voor jullie ook aan komt?
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaaah ik weet het niet meer!! Ik voel nu echt al een uur een stekende pijn in mijn onderbuik links: nu mijn ovulatie of is het wat anders?? Gisteren gevreeën, gewoon omdat ik zo'n zin had haha, dus dat is dan wel goed geweest;-) ik hou de 11e gewoon aan anders word ik gek, maar dit heb ik nooit gevoeld!



@benzzie: testen dan vrijdag!! Spannend!



@laarishier: voel me eigenlijk prima. Geen vreemde kwaaltjes. Wel hoofdpijn, maar dat kan het weer ook zijn;-) wat ik lastig vind is dat je overal op gaat letten en alles bewuster probeert te voelen:p
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen tegen al mijn eigen principes in 2 dagen voor mijn NOD een test gedaan. Meer voor de gein dat serieus maaaar.



IK BEN ZWANGER!!!!



De test was heel snel positief eerst een licht streepje maar die werd al snel heel duidelijk... We kunnen het niet bevatten. De kans op een mk als je zo vroeg test is nog 50% dus we wachten het weekend nog wel af hoor voordat we echt blij kunnen zijn. Maar hier dus ook een broertje of zusje voor onze kleine man!!
Alle reacties Link kopieren
oeps bekijk nu mijn app eens goed en mijn nod staat daar vast op 4 aug zelfs.... dus niet het weekend maar maandag afwachten (dan heb ik wel heeeel snel positief getest bedenk ik me net)
Alle reacties Link kopieren
Woehoe vriesje!! Voorzichtig gefeliciteerd! Gewoon maandag weer testen, ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan!! Wat een vruchtbaar groepje, hoop dat we snel allemaal bij dr zwangeren aan mogen sluiten!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Vriesje!!! Gewoon voor de zekerheid nog een test doen :-D



Bedankt voor jullie antwoorden op mijn vraag :-) ik heb er verder geen last van gehad dus we wachten het verder rustig af...ik heb elke keer het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt maar voor alsnog is er nog niets gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Oooh wat super spannend vriesje!!! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan! Voorzichtig gefeliciteerd idd hihi!!



@benzi nou afgelopen weken veel misselijk geweest en veel meer afscheiding dan voor m'n ei gehad. Ook gevoelige tepels maargoed als je op internet kijkt kunnen dat ook allemaal symptomen zijn van het stoppen net de pil... Wie weet, we gaan het zien! Denk zelf van niet aangezien vriendlief rond m'n ei in België was jammer genoeg maar voordat die wegging wel gevreeën dusja! Zou wel leuk zijn want dan weet ik precies van welke vrijpartij het wad hahah, rn het was een hele fijne! Vriend zegt trouwens dat het best zou kunnen en heb m al een medaille toegezegd als het door één keer gelijk raak is hahah



@babbel vreselijk je dat je nu overal zo op gaat letten?! Heb ik ook heel erg! Was daar nooit zo mee bezig maar ieder kraampje, steekje ofzo die ik voel probeer ik te plaatsen van wat het is hahah
Live life to the max!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven