Entertainment alle pijlers

Utopia 2 (spoiler alert!)

24-04-2014 08:13 3021 berichten
En hier kunnen we verder.



Waarschuwing: topic loopt voor op de tv-uitzendingen!



Laatste prangende vragen: Waar is Drakenoog gebleven? Waarom eten de bewoners zoveel kwark? En zou vertrek van Andrea wederom een actie van de regie zijn?



OE! Lekkerrrr, ze kickt dus nog wel op Ivan? ieuw voor hem

(Thank you very much Eindeloos!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Kamparie schreef op 26 juli 2014 @ 21:19:

OE! Lekkerrrr, ze kickt dus nog wel op Ivan? ieuw voor hem

(Thank you very much Eindeloos!)



Graag gedaan, lieverd.



Tot zover mijn beeldende verslaggeving van het grote feest hedenmiddag in Utopia.

We krijgen dit vast allemaal niet op tv te zien.

Het publiek is naar huis, en het merendeel van de bewoners is lekker dronken.

Als dat maar goed gaat *zwaait*.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Deze moet er nog even bij,



Er is vanmiddag een melding geweest van een gaslucht bij de loodsen,



Daar is verder niets mee gedaan.



Alleen het gas is afgesloten.

Ruud is als een balletje en wil een kilo gegakt bakken.

Echter zonder gas ga da nie hè?



Nu gooi hij het in de waterkoker







VanFles is straallam afgevoerd........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gehakt bakken in de waterkoker? Ohmygod.

En werkelijk 35 man bij de run vandaag? Dieptriest. Het wordt steeds triester allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Dat ten huwelijk vragen van Billy idee is toch ook gewoon door de regie bedacht ? Het komt mij veel te geacteerd / bedacht over allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisbeth__Salander schreef op 29 juli 2014 @ 10:40:

Dat ten huwelijk vragen van Billy idee is toch ook gewoon door de regie bedacht ? Het komt mij veel te geacteerd / bedacht over allemaal.Dat lijkt me wel. Ik gok dat zij uiteraard ja zegt, dat ze op 31 december willen trouwen en dat het huwelijk vlak voor de ceremonie wordt afgelast.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat leek mij meteen al een opdracht van de regie,net als dat Ruud maar door blijft gaan met die grappen die dus niemand leuk vindt.



Ze noemen het nu ook " een soap met echte mensen" eerst was het een experiment nu een soap.
Begint een aardig saaie soap te worden :( Ik lees de streamverslagen niet meer en kijk alleen nog het weekoverzicht. Ruud heeft inmiddels toestemming om te mogen trouwen.



Billy's moeder vindt het een verrassing. Ze vindt dat Ruud en Billy goed bij elkaar passen. Ook vind ze het knap dat ze het zo goed doen samen, vooral omdat ze 24/7 samen zijn. Eigenlijk vindt ze 7 maanden te kort om te gaan trouwen maar omdat Billy en Ruud zo intens samen zijn geeft ze haar toestemming. Ze kijkt uit naar het moment dat Ruud haar dochter gaat vragen. De moeder van Billy laat weten dat zij en de ouders van Ruud er gelukkig wel bij mogen zijn als het zover is. En dat er op Facebook zelfs mensen zijn die het bloemstuk willen betalen. Verder heeft ze ook nog een ring mee gestuurd. De ring is van Billy's oma geweest dus het is een erg bijzondere ring voor Billy.



Vanessa vindt het helemaal geweldig en is van mening dat Ruud iets bijzonders moet regelen. Vanessa zit vol plannen en stelt voor een zanger of zangeres te laten komen. Of een parachute of zweefvliegtuig met lint. Ruud is sprakeloos en nogal overdonderd door de brief. Vanessa laat weten graag getuige te zijn.



Ruud wil het binnen twee maanden geregeld hebben. Hij wil 400 mensen laten komen. Hij denkt geen investering nodig te hebben omdat hij alles doet met de kosten van de kaartverkoop. Ruud is duidelijk geëmotioneerd. Ruud gaat snel de brief en de ring verstoppen. Vanessa gaat ondertussen snel informeren hoeveel het kost om een vliegtuigje met lint over te laten vliegen.





Pff, welke halve gare in Nederland gaat nou een kaartje kopen voor hun huwelijksdag? Laat staan hun boeketje betalen. Hopelijk komt er wat volk op af, want vooral Billy heeft volgens mij niet veel vrienden buiten Utopia. Op haar bezoekdag kwam welgeteld 1 vriendin opdagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 29 juli 2014 @ 12:45:

Begint een aardig saaie soap te worden :( Ik lees de streamverslagen niet meer en kijk alleen nog het weekoverzicht. Ruud heeft inmiddels toestemming om te mogen trouwen.



Billy's moeder vindt het een verrassing. Ze vindt dat Ruud en Billy goed bij elkaar passen. Ook vind ze het knap dat ze het zo goed doen samen, vooral omdat ze 24/7 samen zijn. Eigenlijk vindt ze 7 maanden te kort om te gaan trouwen maar omdat Billy en Ruud zo intens samen zijn geeft ze haar toestemming. Ze kijkt uit naar het moment dat Ruud haar dochter gaat vragen. De moeder van Billy laat weten dat zij en de ouders van Ruud er gelukkig wel bij mogen zijn als het zover is. En dat er op Facebook zelfs mensen zijn die het bloemstuk willen betalen. Verder heeft ze ook nog een ring mee gestuurd. De ring is van Billy's oma geweest dus het is een erg bijzondere ring voor Billy.



Vanessa vindt het helemaal geweldig en is van mening dat Ruud iets bijzonders moet regelen. Vanessa zit vol plannen en stelt voor een zanger of zangeres te laten komen. Of een parachute of zweefvliegtuig met lint. Ruud is sprakeloos en nogal overdonderd door de brief. Vanessa laat weten graag getuige te zijn.



Ruud wil het binnen twee maanden geregeld hebben. Hij wil 400 mensen laten komen. Hij denkt geen investering nodig te hebben omdat hij alles doet met de kosten van de kaartverkoop. Ruud is duidelijk geëmotioneerd. Ruud gaat snel de brief en de ring verstoppen. Vanessa gaat ondertussen snel informeren hoeveel het kost om een vliegtuigje met lint over te laten vliegen.





Pff, welke halve gare in Nederland gaat nou een kaartje kopen voor hun huwelijksdag? Laat staan hun boeketje betalen. Hopelijk komt er wat volk op af, want vooral Billy heeft volgens mij niet veel vrienden buiten Utopia. Op haar bezoekdag kwam welgeteld 1 vriendin opdagen.

Uh, ik?

Mijn nieuwsgierigheid zou me zomaar een kaartje doen kopen.

Gelukkig heb ik geen paspoort, oef.

conversation = awareness
De opmerking van Ruud in de brief naar de moeder van Mariëtte Billy 'Ik heb zo goed als geen geld binnen Utopia. Ik heb hier amper geld om Billy te onderhouden. Zou u voor ringen kunnen zorgen? '.

Huh? Ik heb het idee dat Billy juist hém onderhoudt met z'n toeters, confetti, en andere nutteloze shit voor z'n 'grappen'.



Ik vraag me af wie die dure maandelijkse kapper betaalt. Mariëtte Billy zit buiten Utopia in de schuldsanering dus toen verfde -neem ik aan- ze zelf haar haren met een pakje blond. Dat kan nu plots niet meer?
quote:Miss_Communicatie schreef op 29 juli 2014 @ 16:21:

[...]



Uh, ik?

Mijn nieuwsgierigheid zou me zomaar een kaartje doen kopen.

Gelukkig heb ik geen paspoort, oef.

haha, serieus? Kan je geen proefmaandje lid worden anders? Dan wel graag roze t-shirtje aantrekken zodat we het Viva-forum-lid herkennen
quote:ZaraZara100 schreef op 29 juli 2014 @ 22:11:

De opmerking van Ruud in de brief naar de moeder van Mariëtte Billy 'Ik heb zo goed als geen geld binnen Utopia. Ik heb hier amper geld om Billy te onderhouden. Zou u voor ringen kunnen zorgen? '.

Huh? Ik heb het idee dat Billy juist hém onderhoudt met z'n toeters, confetti, en andere nutteloze shit voor z'n 'grappen'.



Ik vraag me af wie die dure maandelijkse kapper betaalt. Mariëtte Billy zit buiten Utopia in de schuldsanering dus toen verfde -neem ik aan- ze zelf haar haren met een pakje blond. Dat kan nu plots niet meer?Schuldsanering? Wat raar. En dat kan toch niet kloppen gezien de borg die ze heeft moeten betalen?
Alle reacties Link kopieren
Familie,vrienden,nieuwschrierigen,die kaartjes zijn zo verkocht.



Lijkt me stug dat voor de bruiloft geen familie mag komen.

Bovendien zal er flink gesponserd worden,trouwjurk van Borsato etc.



Bij Ranking the Stars krijgt de winnaar een dagovernachting op de B&B van Utopia.Dus Patricia Paay zal er binnenkort ook verschijnen en Tim Douwsma en een cabaratier waar ik nu niet even de naam van weet.
Gehakt in de waterkoker? Serieus? Dat doe je toch niet? Lekker voor degene die na Ruud's experiment thee wil zetten...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 30 juli 2014 @ 11:09:

[...]





haha, serieus? Kan je geen proefmaandje lid worden anders? Dan wel graag roze t-shirtje aantrekken zodat we het Viva-forum-lid herkennen

Naja, ik kijk de afleveringen al, dus mijn interesse heeft het blijkbaar wel. Waarom dan niet life?

Maar mooi niet dat ik herkenbaar op TV wil. Echt niet. En dat meen ik Echt!
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 30 juli 2014 @ 11:10:

[...]





Schuldsanering? Wat raar. En dat kan toch niet kloppen gezien de borg die ze heeft moeten betalen?

Ik meen begrepen te hebben dat iedereen borg naar inkomsten heeft moeten storten. Als je dan 3 tientjes per maand aan inkomsten hebt...

Ik denk dat Marjet gewoon op karakter is binnen gehaald, wat jullie?
conversation = awareness
Ja Billy in de schuldsanering. Althans, ze vertelde dat zelf volgens het livestreamverslag.
Alle reacties Link kopieren
Moet nog even psygisch bijkomen van wat ik gisteravond op tv zag: Ruud die gehakt kookt in de waterkoker

Ik hoop dat hij de hele nacht op de plee heeft gezeten! En dat wil dan trouwen omg



Ja die kapper die elke maand komt, dat kost toch ook bakken met geld? Ik had het toch leuker gevonden als het allemaal wat primitiever zou zijn, het word ze nu allemaal toch erg gemakkelijk gemaakt. Ze kunnen alles maar bestellen wat ze willen want het kost toch geen geld..... zucht en toch blijf ik kijken zucht
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof Ruud zich van een plekje wil verzekeren de komende twee maanden...
Alle reacties Link kopieren
Er is al eerder gezegd dat de kapper geen geld kost. Waarom weet ik niet.



@Miss; ik kijk ook, maar alleen om me te verbazen. No way dat ik daar mijn gezicht laat zien en al helemáál niet op iets voor Ruud en Billy.
Alle reacties Link kopieren
Ruud is een smeerkees, echt goor met dat gehakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 30 juli 2014 @ 15:23:

Ja Billy in de schuldsanering. Althans, ze vertelde dat zelf volgens het livestreamverslag.Dan liegt ze of ze heeft inmiddels een brief thuis liggen dat het feestje schuldregeling niet (meer) doorgaat. Als je in zo'n regeling zit dan moet je namelijk aflossen aan je schulden en dat doet Billy/Marjet echt niet. Misschien dat SBS voor haar betaald heeft en dat ze daarom niet weggestuurd wordt, anders is het echt onmogelijk.
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens gelezen dat de deelnemers aan Utopia een fikse maandelijkse bijdrage op hun rekening gestort krijgen om de zaken thuis financieel door te kunnen laten lopen. Niet iedereen is tenslotte dakloos zoals ranzige Billy en reli- Rienk. In neem daarom aan dat deze bijdrage bij Billy rechtstreeks naar haar schuldeisers gaat. Kan ze haar schulden flink mee aflossen.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:tallyho schreef op 31 juli 2014 @ 16:17:

Ik heb ergens gelezen dat de deelnemers aan Utopia een fikse maandelijkse bijdrage op hun rekening gestort krijgen om de zaken thuis financieel door te kunnen laten lopen. Niet iedereen is tenslotte dakloos zoals ranzige Billy en reli- Rienk. In neem daarom aan dat deze bijdrage bij Billy rechtstreeks naar haar schuldeisers gaat. Kan ze haar schulden flink mee aflossen.Maar dan heb je toch ook nog wel een sollicitatie- of vrijw.werk- pf bijscholingsplicht? Blijf het een raar verhaal vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 31 juli 2014 @ 16:37:

[...]





Maar dan heb je toch ook nog wel een sollicitatie- of vrijw.werk- pf bijscholingsplicht? Blijf het een raar verhaal vinden.Nee, waarom? Die maandelijkse bijdrage komt van JdM en de belastingdienst beschouwt de deelnemers als werknemers van de BV Utopia dus hoezo een sollicitatieplicht? Je denkt toch niet dat de Sociale Dienst dit financieel faciliteert of de uitkering van VanFles doorbetaalt?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven