Mode & Beauty
alle pijlers
Met bh aan of uit slapen?
dinsdag 29 juli 2014 om 17:08
Is het slecht om altijd een bh aan te hebben? Krijg je zonder bh hangborsten sneller?
Ik doe laatste tijd als ik thuis ben bh uit vind het heerlijk zitten ook slaap ik zonder. Ik ben bang dat ik hangborsten krijg zo is dat waar?
En een andere vraag is het slecht om juist wel met bh aan te slapen?
Thanks!
Ik doe laatste tijd als ik thuis ben bh uit vind het heerlijk zitten ook slaap ik zonder. Ik ben bang dat ik hangborsten krijg zo is dat waar?
En een andere vraag is het slecht om juist wel met bh aan te slapen?
Thanks!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
dinsdag 29 juli 2014 om 17:31
dinsdag 29 juli 2014 om 17:34
dinsdag 29 juli 2014 om 17:40
quote:ikeaverslaafde schreef op dinsdag 29 juli 2014 17:16 Beha dragen zorgt juist voor hangborsten volgens dit <a href="http://mode.excite.nl/beha-zorgt-voor-h ... 14853.html" class="link">onderzoek</a>.Ik had mijn bh nog aan, heb 'm gelijk uitgedaan! Morgenochtend mag je weer tevoorschijn komen.
dinsdag 29 juli 2014 om 17:41
Toevallig was ik vanmiddag in een lingerie zaak om een nieuwe BH. Tegen de verkoopster zei ik dat ik niets zo heerlijk vind dan het ding 's avonds uit te trekken.
Ze vertelde dat het met de juiste maat en model te maken heeft.
Een BH die goed zit zit ook echt lekker en is juist prettig.
Maar met deze warmte doe ik het ding toch lekker uit als ik thuis ben!
Ze vertelde dat het met de juiste maat en model te maken heeft.
Een BH die goed zit zit ook echt lekker en is juist prettig.
Maar met deze warmte doe ik het ding toch lekker uit als ik thuis ben!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
dinsdag 29 juli 2014 om 17:41
quote:jellybelly schreef op 29 juli 2014 @ 17:16:
[...]
Ik slaap altijd met een BH aan. Het is een slappe beha die ik overdag nooit meer draag. Vind het fijner, anders lig ik met van die 'zwabberende' borsten in bed. Zeker als ik tegen mijn menstruatie aanzit en ze voelen pijnlijk en zwaar aan.Zwabberende borsten haha, mooi geformuleerd. In dat geval kan ik het me voorstellen ja, je moet er geen last van krijgen! Ik heb maar een heel zuinig c cupje, vandaar dat ik het me moeilijk kon voorstellen
[...]
Ik slaap altijd met een BH aan. Het is een slappe beha die ik overdag nooit meer draag. Vind het fijner, anders lig ik met van die 'zwabberende' borsten in bed. Zeker als ik tegen mijn menstruatie aanzit en ze voelen pijnlijk en zwaar aan.Zwabberende borsten haha, mooi geformuleerd. In dat geval kan ik het me voorstellen ja, je moet er geen last van krijgen! Ik heb maar een heel zuinig c cupje, vandaar dat ik het me moeilijk kon voorstellen
dinsdag 29 juli 2014 om 17:45
quote:Istar_ schreef op 29 juli 2014 @ 17:35:
[...]
O, dat doe ik dan weer niet.
Wel luchtigere kleding als ik gewerkt heb en het zo warm is als nu, maar zelfs dat niet altijd.
Heb wel geïnvesteerd in een net 'huiskloffie' als er dan iemand aan de deur komt zie ik er iig niet uit als een of andere tokkie!
Het hangt trouwens ook echt wel van de kleren af, met een jurkje doe ik het niet zo snel.
Zoals hier wordt gezegd hangt het ook wel van de bh af.
[...]
O, dat doe ik dan weer niet.
Wel luchtigere kleding als ik gewerkt heb en het zo warm is als nu, maar zelfs dat niet altijd.
Heb wel geïnvesteerd in een net 'huiskloffie' als er dan iemand aan de deur komt zie ik er iig niet uit als een of andere tokkie!
Het hangt trouwens ook echt wel van de kleren af, met een jurkje doe ik het niet zo snel.
Zoals hier wordt gezegd hangt het ook wel van de bh af.
Silence is golden. Duct tape is silver.
dinsdag 29 juli 2014 om 17:48
quote:ikeaverslaafde schreef op 29 juli 2014 @ 17:16:
Beha dragen zorgt juist voor hangborsten volgens dit onderzoek.
Dat is geen serieus onderzoek toch? Verbaasd me niks dat het door een man onderzocht is
Hoe verklaren ze dan dat de vrouwen in bepaalde delen van Afrika juist hangborsten hebben? Of ben ik nou gek?
Ontopic: ik draag overdag altijd mijn BH maar s'nachts gaat die echt wel uit
Beha dragen zorgt juist voor hangborsten volgens dit onderzoek.
Dat is geen serieus onderzoek toch? Verbaasd me niks dat het door een man onderzocht is
Hoe verklaren ze dan dat de vrouwen in bepaalde delen van Afrika juist hangborsten hebben? Of ben ik nou gek?
Ontopic: ik draag overdag altijd mijn BH maar s'nachts gaat die echt wel uit
dinsdag 29 juli 2014 om 17:50
quote:keke91 schreef op 29 juli 2014 @ 17:48:
[...]
Ontopic: ik draag overdag altijd mijn BH maar s'nachts gaat die echt wel uit 10 kinderen zogen en dan meerdere jaren per kind?
[...]
Ontopic: ik draag overdag altijd mijn BH maar s'nachts gaat die echt wel uit 10 kinderen zogen en dan meerdere jaren per kind?
dinsdag 29 juli 2014 om 17:53
Mijn bh's knellen absoluut niet. Maar er ligt toch een extra stofje overheen. En "ze" zitten toch ergens in. Dus zodra ik thuis ben gaat de bh uit. Ik doe dan sowieso altijd wat ruim vallende kleding aan: ruim shirt, wijd zittende broek, sloffen of slippers.
Als ik dat niet doe dan kan ik me toch niet echt ontspannen. Alsof je nog visite verwacht ofzo.
En als ik lekker wil bankhangen dan zit een spijkerbroek en nette blouse en een bh niet zo comfortabel.
Als ik dat niet doe dan kan ik me toch niet echt ontspannen. Alsof je nog visite verwacht ofzo.
En als ik lekker wil bankhangen dan zit een spijkerbroek en nette blouse en een bh niet zo comfortabel.
dinsdag 29 juli 2014 om 17:53
Iedereen hier heeft normale borsten? Geloof me als je grote hangtieten hebt wil je niks anders dan een bh aan zelfs als je slaapt. Het doet gewoon pijn om geen bh aan te hebben. Ik walg dan ook van mezelf zonder bh word er steeds aan herinnerd hoe erg ze hangen dus dan maar altijd een bh en als ik slaap een ah brah achtig ding.
dinsdag 29 juli 2014 om 18:45
Ik draag nooit een BH, al mijn hele leven niet, ben al hartstikke oud en mijn borsten kijken nog fier vooruit. Heb ook zeker geen kleine cupmaat. BH's zijn voor mij altijd kwelgeesten geweest dus ik hing ze al vroeg in mijn leven aan de wilgen.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
dinsdag 29 juli 2014 om 18:48