Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #81

16-03-2014 14:07 3015 berichten
Deel 81 van de saga die weinig introductie meer nodig heeft. Praat hier vooral over alles wat wel (of niet) over mode en beauty gaat.







Het vorige topic vind je hier.
quote:Pixxxx schreef op 26 juli 2014 @ 15:37:

Gisteravond supertoffe avond gehad. Laat thuis, nu hoofdpijn. Das meestal wel een goed teken







[afbeelding]Katertje?
Alle reacties Link kopieren
Onmogelijk
Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 26 juli 2014 @ 16:18:

Onmogelijk Van de aspartaam dan....












Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 27 juli 2014 @ 13:38:













[afbeelding]



My Eyes, My Eyes!!!!



Ik heb twee paar nieuwe nikes durf t bijna niet te zeggen (die koperen die ik laatst postte en nog een wit/oranje paar)
Alle reacties Link kopieren
Das nou niet bepaald je sterkste punten benadrukken





Goooooeeeedemorgen
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Nu van 229,95 naar 160,-



Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips aangezien ik de afgelopen maanden niet veel heb geshopt, is er wel wat budget voor leuke dingen en wat kwalitatief betere schoenen met een hak! Tot nu toe vooral hakschoenen voor feestjes en dan die van 15¤ van de VanHaren, maar het wordt wel tijd voor een goede investering!



En ja, sommige dagen heb ik er meer schijt aan dan andere dagen, maar dat is wel redelijk normaal denk ik. Vind op vakantie zijn heerlijk: dan maakt het me echt niet uit. Heb speciale vakantiejurkjes/zomeroutfits die ik nog nooit in mijn eigen woonplaats heb gedragen, maar misschien komt daar dit jaar wel een keer verandering in.



Een klein vraagje: zijn jullie alleen uit interesse met mode bezig, of ook vanuit werk/opleiding?
Alle reacties Link kopieren
quote:mariadolores schreef op 29 juli 2014 @ 13:04:

Vind op vakantie zijn heerlijk: dan maakt het me echt niet uit. Heb speciale vakantiejurkjes/zomeroutfits die ik nog nooit in mijn eigen woonplaats heb gedragen, maar misschien komt daar dit jaar wel een keer verandering in.





Hierop inhakend: ik lees dit vaker en vind het altijd zo raar. Waarom zou je die jurkjes en outfits alleen op vakantie aantrekken? Waarom niet gewoon in Nederland of buiten de camping in het dagelijks leven (als je niet hoeft te werken)

Wat is daar dan anders aan? (nogmaals, niet aan jou gericht hoor maar ik vraag het me altijd af )



Heb je al iets op het oog @ shoppen?
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Seau!!! Hele topic gelezen en ik wil even zeggen: dames bedankt!!

Ik heb ineens een hele andere kijk op de inhoud van mijn kledingkast en blijf zeker meelezen.
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!




Ben ik weer! Even een weekje internetrantsoen. Had geen laptop mee en geen zin in mobiel forummen. Gedoe.



Pixx erg tof, dat opgestoken haar met die sjaaltjes. Het lukt me alleen niet zo goed. En nu is mijn haar te kort.



Mariadolores, ik doe qua werk ook iets met mode. Maar dit hier is meer voor mezelf.



Loeloe, wat leuk om te lezen. En als je je verveelt... Je kunt nog 80 delen teruglezen.



Mijn enige fashion aankoop van afgelopen week is een gestreept linnen hemdje van Zara. Maar wel meteen een leuke outfit met mijn zelf gemaakte rokje. Ga proberen om deze week nog een nieuwe in elkaar te flansen, maar ik heb opeens 2 klusjes, dus weet niet of ik het red.



Alle reacties Link kopieren
Welkom terug



Heerlijk, zo'n offlineweek



Dat opgestoken haar met sjaaltjes is idd leuk. Ook fijn, haren uit je nek nu met het zomerse weer.



Heb de pic gezien van je nieuwe shirtcombi, erg leuk!!
Hell Fucking Yeah!
Zag nog een leuk blousje in de etalage van H&M. Helaas was het 100% plastic polyester. Hoop nog zoiets in een natuurlijk(er) materiaal tegen te komen.



Wist dat ik nog iets vergeten was. VD, tof van de gympen. En als je (bijna) altijd gympen draagt is het toch leuk als je kan afwisselen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven