April 2014 - Zwanger worden!

03-06-2014 10:46 262 berichten
Nieuw topic met tabel!



NaamLeeftijd1e/2e/...NODVlinder145251e 10 janJeraadhetnooit301e 1 febNonaimee242eZomerkindje251eIniminie302eJlyciouss291e Selena241e 13 maartPurpie291e Stef1988251eMapressa292e 22 meiBam1984301e
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Hoe gaat t hier?

Vandaag me intake gesprek gehad, volgende week de eerste echo! Kan niet wachten! Ben dan volgens mijn berekening 9 weken en 3dagen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn selenaheleen tenminste niet helemaal dat je je beroerd voelt



Jylicious hier gaat t prima moet nog een week wachten ben nu wel vrij misselijk maar dat kan ook van de spanning op t werk zijn. Hoe voel jij je?
Alle reacties Link kopieren
Ja het gaat wel lekker, vooral savonds last van misselijkheid en me tepel jeuken en maagzuur en erg moe.. Verder niet zoveel last gelukkig..



Maar spannend voor je.. Hoop dat t dit keer raak is.. Heb je de ovulatie testen gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar



Ja ik heb de testen gebruikt bevestigde eigenlijk wel m'n vermoedens want m'n darmen begonnen diezelfde dag ook op te spellen dus we wachten het af
Alle reacties Link kopieren
Nou beter, probeer er niet te veel bij stil te staan, ik weet dat dat moeilijk is ik had hetzelfde.



Ik ga voor je duimen. En meer als afwachten kunnen we niet doen helaas...



Hoest met de andere dames?
Hier ook ovulatietesten, maar nog geen positieve gezien helaas. Misschien heb ik een late ovulatie, of heb ik mijn piek gemist... Balen. Ik test nog even door.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker balen!! Hoe bevalt je nieuwe werk?
Ik begin pas op 1 september :-) wel et mijn rooster gekregen end aar ben ik op zijn zachts gezegd niet blij mee. 20 uur verdeeld over 5 a 6 dagen in een week :-s eens kijken of we daar iets aan kunnen veranderen.



Het goede nieuws! Heb gisteren mijn eisprong gehad! Gisterochtend een dikke positieve ovulatietest, gisteravond iets lichter, rond een uur of 20.00 enorme kramp en steken. Dus! Ha! Ik weet in ieder geval dat ik een eisprong heb, al was hij wat later dan verwacht, op dag 17. Natuurlijk ook de kans nog even goed benut gisteravond vanochtend was de ovulatietest weer heel licht.
Alle reacties Link kopieren
OW dat is inderdaad geen heel handig rooster hopelijk kunnen ze er wat aan doen.



En gelukkig dat de eisprong nu geweest is toch wel handig die ovulatie testen
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik ben gewoon zwanger ik heb gister naar die test zitten kijken van wtf het begint nu een beetje door te dringen
Alle reacties Link kopieren
Stef wat goed! Gefeliciteerd!!!



Ik heb vandaag me echo gehad ben iets korter als ik had berekend. Ben 8weken en 5 dagen..



Wauw wat was dat mooi om te zien zeg, en alles goed t goed!



Ben zo blij!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:stef1988 schreef op 04 augustus 2014 @ 08:33:

Meiden ik ben gewoon zwanger ik heb gister naar die test zitten kijken van wtf het begint nu een beetje door te dringen



Jeej, goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd!!

Heeft het duimen toch zin gehad.

Nu lekker genieten meis, er gaat een hele leuke tijd aankomen voor je
Stef! Wat vertel je me nou! Gefeliciteerd!!! :-D superleuk!



Hebben de ovulatietesten toch geholpen dan he!
Alle reacties Link kopieren
Jeeeejhhh stef, wat goed!!! Hoopte al op goed nieuws toen ik dit topic voorbij zag komen.

Gefeliciteerd!!



Nu mapressa nog, duimen duimen, wat zou dat fijn zijn.
Dat zou zeker fijn zijn! En vergeet ook purpie niet!



Ik weet niet of mijn nod nog klopt, nu mijn ovulatie pas op dag 18 was. Maar ik laat hem maar zo staan, zie het wel...
Alle reacties Link kopieren
Thanks :D



Mapressa ik ga voor je duimen!!
Ik vind het toch jammer dat dit topic een beetje doodbloedt. Den dat iedereen nu meeschrijft op een uitgerekend in... Topic?



Vandaag 7 dagen na de eisprong. Moet me inhouden om niet te testen maar weet ook dat dat echt geen zin heeft, een test die zo vroeg al positief aangeeft is wel heel zeldzaam. Ik zit dus op mijn vingers.



Ergens denk ik wel dat het raak is, maar goed dat dacht ik de afgelopen drie rondes ook dus daar vertrouw ik maar niet op.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een nogal lastig dat je nu geen idee hebt wanneer je moet testen normaal zit er denk ik wel 2 weken tussen toch? Hoop voor je dat je gevoel t dit keer wel juist heeft!!
Alle reacties Link kopieren
@mapressa Duurt lang he dat wachten... probeer er desondanks toch niet teveel mee bezig te zijn. Weet dat dat makkelijker klinkt dan het gedaan is maar ook je verlangen kan je vruchtbaarheid aantasten. Niet dat ik dat wetenschappelijk kan onderbouwen maar heb het vaker gehoord dat als iemand het ''los'' laat het dan ineens wel lukt.

Ondertussen blijf ik voor je duimen!

Wellicht kunnen we daarna een ander onderwerp aan dit topic geven waarop nog meer dames zich bij kunnen voegen en het wellicht een gezelliger groepje wordt.
Alle reacties Link kopieren
Weet je al iets meer mapressa?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook wel benieuwd, misschien dat de vakantie ontspanning je goed heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
En dit topic bloed een beetje dood ja, alleen voel me beetje bezwaard om dingen te posten over echo's enzo terwijl het bij sommige niet zo snel lukt. Tenzij jullie het juist gezellig vinden zal ik hier mijn verhalen wel delen hoor. Zat in het 1-15feb topic maar iedereen is naar facebook verhuisd behalve ik.
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook niet gezellig. Ik zit verder niet ergens anders heb er ff niet zon zin in hahaha
Nee hoor niks goed nieuws hier. Ben ongesteld geworden 9 dagen na de eisprong, dus das veel te korte tijd ertussen. Jammerdebammer.



Mijn geweldige nieuwe baan gaat niet door want er kon niets aan het rooster veranderd worden en ik kan niet voor 20 uur werk 6 dagen per week van huis zijn. Helaas pindakaas.



Ik vind het wel gezellig hoor, verhalen over intakes, echo's enzovoorts! Weet ik weer waarom zwanger worden leuk is
Alle reacties Link kopieren
Stef gefeliciteerd, ben superblij voor je! Nu Mapressa nog en purpie. Komt vast snel goed meiden!



Ik heb vorige week de 8 weken echo gehad. Alles was in orde, hartje zag je goed kloppen. Heel bijzondere beleving om te zien dat dat in je buik zit. Ik was ook al iets verder dan gedacht, vandaag 10 weken. Op de moeheid na heb ik nog steeds geen klachten dus dat is mooi.



Mapressa wat jammer van je baan zeg!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven