Ik wil zwanger worden praatgroepje |||

25-05-2014 13:16 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, echte frisse topic. Iedereen is welkom om mee te schrijven. Gegevens graag dik gedrukt. Willen de meiden die in de tabel staan met ontbrekende gegevens, die doorgeven? Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Rieke 1e 28-10 : spruit 21, p 231e jan 14 24-12-14 Myrna150422, p23 1e sept 13 bloempje 25, p30 1e sep 13 8-1-2015Jasmijn83 31, p 351e maart-april 16-11 Mies8330, p331e dec 13 27-7 Lilapie 28, p30 1ejuli 14 start december Evii21, p25 1e Feb 14 27-7 9-8 Missdanii 22, 28 1e Maart 14 25-59-6 Wiennie 23, 24 1e dec 13 29-10 11-11 Dance 26 1e Februari 14 - - laury89 24, p23 1e mei 14 10-11 2x vrg mk valerie 29, p30 1e juni 14 10-8 Lieffies 29, p30 1e dec 13 27-10 Bankie30 33, p33 1e jan 14 15-8 knuffeltijg 29, p 36 1e sept 14

een dikke knuffel voor lion en boederijgeit



update door: wiennie 2-11
Alle reacties Link kopieren
@evi vond je jouw ei dan wel?



@ime waarom moet je 5 jaar wachten?



@laury heb je weer getest of wanneer ga je dat doen?



Ik heb net de ovutest opnieuw gedaan. Er zit inderdaad duidelijk verschil tussen deze en die van vanochtend haha
Alle reacties Link kopieren
@ mies wij hebben meestal elke dag sex het is al een moeilijke periode om tijdens de vruchtbare periode om de dag sex te hebben. soms hebben we zo een zin en men vriend moet dan lachen dat ik zeg we moeten er een dag tussen hebben



@ lotte jouw nod komt er aan voel je al iets?
Alle reacties Link kopieren
lief dat jullie het vragen! nee, ik voel nog niets hoor, maar het duurt ook nog 3 dagen dus ik verwacht ook nog niets..



@ sex: om de dag schijnt het beste te zijn, maar ook zat onderzoeken die zeggen dat tijdens de vruchtbare periode elke dag beter zou zijn duss... gewoon doen waar je je lekker bij voelt. Libido bij Lotte-man is erg erg erg laag met dit weer :(
Alle reacties Link kopieren
@theo jahoor. Is klaar zo.



@sokjee ja ik vond hem wel in de ochtend.
a smile is the prettiest thing you can wear.
Ik geloof ook wel dat iedere dag niet goed is. Het is echt bewezen dat de kwaliteit minder is. Ik heb op donderdagavond seks gehad en zaterdagochtend/middag en toen was het raak. Ovulatie op vrijdag (denk ik). Dat jullie zoveel zin hebben wiennie wow, ik moet er echt niet aan denken.



Ik hield me niet aan de regels van de ovulatietesten behalve dat ik het niet met ochtend urine deed. Bepaald uur niks drinken en niet plassen is echt onzin vind ik. Ik had nog steeds een prima resultaat rn kon iedere maand m'n ei vinden en 14 dagen later altijd menstruatie.
Vanmiddag nog steeds negatief wil nu het liefste wachten tot nod want dan weet ik het pas echt zeker plus vorige week woensdag was mn ovulatie pas dus wss nog niet eens genoeg hormoon in mn urine al zou het raak zijn haha

Ben er zo van overtuigd, of wil me zelf gewoon voor de gek houden dat kan ook haha
@zaad: Ik geloof het ook best hoor, dat om de dag beter is, maar ik vind het ook belangrijk om de spontaniteit er wat in te houden. Anders ben ik bang dat het op een bepaald moment echt zo krampachtig wordt, het moet wel een beetje leuk blijven natuurlijk!



Ik heb een heel goed gevoel over deze keer. We hebben het op 4 van de 7 vruchtbare dagen die mijn app aangeeft kunnen doen, inclusief op de dag van mijn vermeende eisprong (ondanks dat mijn man dus even weg was.) De komende dagen blijven we het ook wel gewoon om de dag, ongeveer, doen. Als ik hoor hoeveel vrouwen hier pas later in hun cyclus hun eisprong hebben is die kans dus best groot. Ik heb alleen geen zin om te gaan testen. Dat komt wel als we langer bezig zijn.
@Laury, misschien omdat je eisprong wat later was, dat ook het zwangerschapshormoon iets later wordt aangemaakt, waardoor je dus niet zo vroeg al kan testen. Het is maar een hypothese hoor
@valerie ja dat bedoel ik idd haha kan mezelf ook gek maken natuurlijk maar voelde me na de eisprong zo vreemd helemaal zweverig haha wil wss niets zeggen maar toch kan mezelf niet zwanger wensen helaas haha maar mn schoonmoeder zei als je zwanger bent dan weet je het, en mn gevoel zegt ja dit keer
Alle reacties Link kopieren
Echt leuk om te lezen hoe iedereen op zn eigen manier ermee bezig is... zelf morgen mn nod .. spannend dus.. hebben hier tegen elkaar gezegd als er niks komt dat we pas vrijdagavond een test gaan doen...

Maarja tot die tijd afwachten. Heb geen gek gevoel alleen in onderbuik...beetje kriebels.

Alle reacties Link kopieren
@Laury, ach je hebt tenminste getest! Ik ga heel hard voor jullie duimen! En dat van het ochtend urine hoeft niet perse waar te zijn hoor. Ik haal nooit een nacht zonder naar de wc te gaan ;).



@Wien, Hahah zo jullie zijn echte beesten als ik het zo hoor! Je maakt in ieder geval goed gebruik van je vruchtbare dagen!



@Valerie, Hier ook een late eisprong gehad in de maand dat ik zwanger raakte. Wij dachten dat het kindje verwekt zou zijn op 1 april, en vonden dit al een grap op zich. De VK zei echter dat dit uiteindelijk 3 dagen later was. En na 1 april hadden we helemaal geen seks meer gehad. Gewoon blijven seksen dus!



@Lotte, Kun je je vent niet verleiden onder een koude douche?



@Sokje, Heb je je eisprong gevonden?



@Ime, Waarom MOET je na deze zwangerschap 5 jaar wachten tot de volgende als ik vragen mag?



@Evii, Zijn jullie al druk bezig met de eisprong?



Hier vandaag heerlijke dag gehad! Kan echt genieten met dit weer. En met de vliegramp in m'n achterhoofd besef ik dan weer dat het echt om het genieten gaat in het leven. Heb zo te doen met de families van deze arme mensen.



Jullie nog heerlijke vakanties voor de boeg of andere leuke dingen?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
@spruit ik haal dat dus ook niet hahaha zeker 2x er uit nog !
Alle reacties Link kopieren
@ime, waarom moet je vijf jaar wachten?

@ovulatietesten, Ik vond het testen met ovulatietesten erg frustrerend, steeds bezig met de zwangerschapswens. Mijn LH waarden zij sowieso hoog, waardoor de test beïnvloed wordt.

gynaecoloog gaf trouwens als advies 's ochtends en 's avonds te testen en om de dag seks.

maar een ieder moet doen wat hij/zij fijn vindt, toch?
Alles komt goed
1 troost, als ik toch ongesteld word mag ik weer een overheerlijk dikverdiend broodje carpaccio
Alle reacties Link kopieren
@ Laury, ik wil niet negatief overkomen en ik hoop ook zeker weten dat het raak mag zijn voor je, maar als je vorige woensdag je ei had, dan is je NOD ook pas volgende woensdag ipv deze vrijdag :( in ieder geval te vroeg om te testen nu :( eisprong kan namelijk wel verschillen per periode, maar nod is altijd 14 ( of bij sommigen 13 of 15) dagen na ei.
@lottejoy laatste 2 keren ook circa 11 dagen na eisprong mn nod zou balen zijn dat betekend met tampon het water op volgende week als mn cyclus zich er nu wel aanhoud !
Alle reacties Link kopieren
@spruit als het goed is is mijn eisprong geweest. We hebben om de dag seks gehad. Hopelijk is het raak we zien wel. Hihi.
a smile is the prettiest thing you can wear.
dus het lange afwachten is weer begonnen evi, ik duim voor je! hebben de bijna nodders nog getest vandaag? of wachten jullie nog even af?
Alle reacties Link kopieren
@bankie om de reden er teveel mee bezig te zijn wilde ik ook geen ovulatietesten gaan gebruiken. Maar ik ben nu toch wel benieuwd naar wanneer mijn eisprong is. Ik deed het eerst op gevoel. Ik ga me ook niet bezighouden met bepaalde uren niet drinken of plassen.



@spruit heb gisteren pas de eerste test gedaan dus nog niet gevonden ;)



Spannend evi en laury. Wachten wachten wachten. Hopen dat het raak is! Fijn dat jullie wel optimaal gebruik hebben gemaakt van de vruchtbare dagen.
@theo ook helaas vanochtend helaas negatief maar gelukkig is mn nod nog niet geweest
jammer laury hopelijk over een paar dagen beter! gelukkug kosten die action teste geen drol, kun je lekker vaak testen!
Heb steeds een zeurend gevoel ter hoogte van mn baarmoeder en kleine krampjes

helaas net wat felle steken in mn vagina wat ik vaker heb gevoeld en rondom nod plaatsvind dus ben er bang voor

Alleen mn borsten zijn zo ontzettend gevoelig dat heb ik nog nooit zo erg gehad haha
Alle reacties Link kopieren
@Laury, je moet er gewoon niet te veel over nadenken Ik voelde helemaal niets!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
@spruit ik probeer het echt haha collega en tevens vriendin zei ook laat het los.. tja makkelijker gezegd dan gedaan haha
Alle reacties Link kopieren
Hey meisjes!

Gisteren om 19,15u terug van vakantie. Ik was erg benieuwd hoe het hier ging, dus meteen bij gaan lezen en reageren (onder mn eigen ‘verhaaltje’):

We hebben een heerlijke vakantie gehad met prachtig weer, drie dagen meer bewolking en wind, that’s it! Lekker rustig aan gedaan overdag en aan het strand gelegen. Wel ongezond gegeten, bijna elke dag chips/ijsje en frisdrank. Komende tijd weer even wat gezonder dus! Volgens reacties van ouders en broers/zussen ben ik echt poepiebruin. Zeiden zelfs dat ze me nog nooit zo bruin hadden gezien! Ze vonden ook allemaal dat ik er echt goed en ontspannen uit zag, leuk om te horen dus. Qua uitstraling heeft de vakantie me goed gedaan! Verder zijn we overigens ’s avonds wel actief geweest, bijna geen dag overgeslagen. De vruchtbare dagen kunnen we dus bijna niet gemist hebben, hoewel dat misschien ook niet goed is met alle verhalen dat om de dag beter is.. hopelijk is het raak, we hebben het er niet om gedaan, maar hadden (zoals vaak op vakantie, veel zin). Enige wat me ‘zorgen baart’ is dat ik mn eisprong voor mn gevoel heb gemist m.b.t. wit slijm.. afwachten dus. Oh, wat vaag is: ik heb sinds een paar dagen ontzettend warme handen, prikken zelfs een beetje (alsof je met uggs aan je voeten bij de kachel zit). Manlief vond het ook al raar, vooral omdat ik eigenlijk miss koukleum ben.. niet gewoon warm. Maar ze gloeien gewoon echt ofzo! Ik zie nu dat mn nod verkeerd is doorgegeven door mij, hij is niet zondag maar maandag (hoeft niet gewijzigd te worden). Ik wil pas in het weekend erna gaan testen, door behaalde resultaten in het verleden met cyclus van 37-38 dagen ondanks dat het 'gemiddeld', 32 dagen is.



Wat een hoop zwangeren!



@wiennie: tijdens mn vakantie heb ik nog aan je gedacht, hoopte zo voor je dat het goed zou blijven gaan ondanks dat je er geen goed gevoel meer voor had. Sterkte meisje! Fijn dat je goede moed hebt voor de nieuwe ronde, ik hoop het zo voor je!

@mies: ik ben benieuwd hoe je de teunisbloemolie hebt ervaren. Hopelijk doet het wat je wil. Ohh lees verderop een positieve test! Goed spul dus!

@laury: zodra de eerste teleurstelling is gezakt over het feit dat mn menstruatie is begonnen voel ik me eigenlijk al rustiger, dat heb ik ook vanaf dag 20 in mn cyclus, ook dit zijn dagen dat ik niets meer hoef, moet of kan doen. Hoewel dan wel weer het wachtbankje is. Pff, ik weet niet. Ik vind het sowieso niet leuk om van cyclus naar cyclus te leven. Ik verlang nu al na de zwangerschap dat ik de pil neem en nergens meer naar om hoef te kijken. Oh, en ik kom uit brabant! Pff, wat lang 16 weken. Toen ik mn man leerde kennen studeerde ik nog en zat van ma-vrijdag op een kamer die ik huurde. Op woensdag hing ik vrijwel altijd huilend aan de telefoon. Ik dacht eerst kom op, je bent 22 stel je niet aan. Inmiddels heb ik het maar geaccepteerd dat het zo is dat ik hem niet kan missen. Het lijkt me idd niet fijn voor evt. Zwangerschap. Heb je hem al eens langer moeten missen? Je zult daar vast beter mee om kunnen gaan als mij, ik ben uitzondering op de regel. Haha. Ik zou je CBtest als niet gedaan beschouwen, geen ochtend urine en voor nod. Eigenlijk zegt het toch niets?

@rom: wat fijn een positieve test, geniet ervan. Wanneer zou je nu uitgerekend zijn. Pff, vervelend dat je twee weken moest wachten voor meer duidelijkheid. Als ik het goed heb is het een dezer dagen. Weet je al iets?

@missdanie: wat spannend die echo! Ben benieuwd hoeveel weken ze je inschatten, de oude of nieuwe berekening. Gefeliciteerd met jullie verloving! Wil je (hoog)zwanger trouwen of daarna?

@boerderijgeit: goed dat je een slag om de arm houdt wat betreft testen. Ik vind het testen nog wel heel spannend (voel mn hart kloppen als een malle!), maar als het weer een negatieve uitslag is dan ben ik nu wel meer van een sarcastisch ‘zie je wel?!’ en mn menstruatie is dan ook een bevestiging. Ik probeer ook een week te wachten met testen, maar dat is ook omdat mn cyclus zo onregelmatig is.

@kittywitty; ik ‘kende’ je nog niet, maar gefeliciteerd met je zwangerschap!

@dance: wat fijn! Ik heb ook die van kruidvat. Heb op veel plaatsen gelezen dat ze ‘gevoelig’ zijn en natuurlijk niet duur. Ook fijn want hier zijn na bijna een jaar al vijf negatieve testen de prullenbak in gegaan.

@theo: gefeliciteerd! Geniet ervan!

@lionlilly: het is ook erg dubbel, blij zijn voor anderen terwijl je zelf de wens ook zo sterk is. Ik hoop dat jij en je vriend ook snel aan de beurt zijn!

@newlife: welkom hier! Je bent al een tijd gestopt de pil lees ik. Hoe was dat gegaan bij je zoon?

@valerievaldera: jammer van de nod. Ik neem me ook voor om het wat meer los te laten, toch blijft het moeilijk. Ben zo alert op alles wat je voelt! Ik merk dat ik toch ergens na bijna een naar wel rustiger wordt of het in ieder geval beter kan relativeren. De eerste keer dat ik dacht dat ik zwanger was (februari) en toch ongesteld werd heb ik eigenlijk twee huildagen gehad. Het went nooit, maar ik blijf wel rustiger met de teleurstelling.

@lotte-joy: fijn dat de menstruatie zo kort was en je er verder weinig omkijken naar had.



@ranonkel:een vriendin van mij heeft ook ww gedaan. Ze ging ook naar die avonden, daar haalde ze veel steun uit. Ga je daar ook naar toe denk je?

@sokjee: op naar de volgende ronde. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die ovulatietesten idd!

@groene aardbei:wat leuk en spannend! Ben ook wel eens benieuwd naar de testen van de action geweest, haha. Geniet ervan!

@bloempje: wat leuk die pretecho! Hoeveel weken ben je nu?

@lieffies84 en jasmijn83:welkom hier en veel succes!



Ohh, ik hoop dat ik niemand heb gemist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven