Daten zo leuk, maar ook een hel

29-07-2014 22:04 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_169281 wijzigde dit bericht op 03-08-2014 21:56
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Een hel nog wel. Dat je nog kan typen in die vlammenzee.
quote:StoraHuntur schreef op 29 juli 2014 @ 22:12:

Een hel nog wel. Dat je nog kan typen in die vlammenzee.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 29 juli 2014 @ 22:12:

Een hel nog wel. Dat je nog kan typen in die vlammenzee.En dan ook nog zo lang. Brandwerend pak aan?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Ben ik blij dat ik niet meer date en nu iemand gevonden heb. In die tijd heel vaak op het punt gestaan om er maar mee te stoppen. Maar toch doorgegaan ondanks nogal wat foute vrouwen tegengekomen te zijn.

Ik zou zeggen: ga door en geniet van hem !

Gaat hij ver ? Anders ga je er een keer heen !
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft ze nou aan dat soort reacties? Heel flauw!



Ik zou het gewoon bespreken, vooral omdat hij 2 maanden weg gaat.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet mee met hem ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Hoort bij de beginfase. Je bent niet de enige. Het is vreselijk, die onzekerheid, maar het komt door die kriebels...

Niks aan te doen, gewoon uitzitten en hopen op het beste.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal positief. Niet te veel dubben en maar kijken waar het schip strandt...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Oke oke ik geef toe het was een lang verhaal en hey ik mag toch wel een beetje overdrijven met ''hel'' ? Het is niet fijn om onzeker te zijn en daar kan ik me best rot over voelen.



Maargoed het klinkt inderdaad positief, die twee maanden pauze ineens zijn gewoon een beetje slecht getimed. Ik ben juist niet de persoon om gelijk te vragen ''hoe het er voor staat'' omdat ik rustig aan wil doen en dat maakt het lastig omdat ik het idee heb twee maanden te moeten ''wachten'' om er achter te komen of er nog een vervolg is. Langsgaan is geen optie, hij gaat naar China. Te ver, te duur en naar mijn mening ook veel te snel na een paar dates!
Alle reacties Link kopieren
Wacht die twee maanden maar gewoon af. Is een goede test om te zien of er daadwerkelijk sprake is van liefde. Het klinkt iig positief! Succes, Linda!
Alle reacties Link kopieren
Ga niet zitten wachten, ga door met je leven zoals je dat ook al deed voordat hij er was. En of er na die twee maanden nog iets is tussen jullie, dat merk je tegen die tijd wel.



Dan heb je in de tussentijd in ieder geval plezier gehad, in plaats van zitten piekeren over iets waar je toch geen invloed op hebt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Toch denk ik dat ik hem wat heb afgeschrikt, heb het idee dat ik misschien iets te enthousiast ben geweest en toch wat te veel moeite voor hem heb gedaan achteraf gezien. Ik weet niet waarom maar het is meer een onderbuikgevoel, alsof ik mezelf iets te beschikbaar heb opgesteld of zo/het overduidelijk was dat ik 'm wilde. Ik heb het idee dat zijn interesse wat is verminderd ten opzichte van de vorige keren. Ik kan het niet echt benoemen waar ik dat dan aan merk, maar het is wel anders dan op het begin. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik niet zo met hem in mijn hoofd blijf zitten? Ik doe verder gewoon mijn eigen ding: werken, met vrienden afspreken etc. Maar toch heb ik het idee dat ik onbewust aan het wachten ben op hem. Ik check mijn telefoon en hoop op iets van hem, het is niet dat ik hem iets stuur. Ik wil dit eigenlijk helemaal niet en vraag me af hoe ik dit kan veranderen.
Drie uur lang voor de deur zoenen?



Dan is je bek toch naar de klote?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 31 juli 2014 @ 12:29:

Drie uur lang voor de deur zoenen?



Dan is je bek toch naar de klote?Misschien niet, ligt aan de manier van zoenen...
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je gevoel klopt: je bent te beschikbaar en je wilt te graag. Een man zei ooit:"De snelste manier voor een man om interesse te verliezen in een vrouw is wanneer de vrouw interesse toont in de man." Geen idee of het klopt, maar ik las het en dacht aan alle ex-en die inderdaad interesse verloren op het moment dat ik (te) geïnteresseerd raakte. Misschien is interesse niet het juiste woord en zou 'needy' een betere omschrijving zijn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien denkt hij wel hetzelfde? Ik had hetzelfde met mijn vriend 6jaar geleden. Veel gedate in korte tijd en toen was hij 1,5maand weg. Veel gecamt via msn (was toen nog). Dan merk je pas hoe erg je elkaar mist en tijdens dat hij weg was hebben we daarom

Juist een relatie gekregen. Maak het allemaal niet te beladen, begin er nu nog niet over. Je merkt het vanzelf wel,

Jullie kunnen contact houden toch via skype

Of facetime misschien?
Alle reacties Link kopieren
quote:nonaimee schreef op 31 juli 2014 @ 12:52:

Misschien denkt hij wel hetzelfde? Ik had hetzelfde met mijn vriend 6jaar geleden. Veel gedate in korte tijd en toen was hij 1,5maand weg. Veel gecamt via msn (was toen nog). Dan merk je pas hoe erg je elkaar mist en tijdens dat hij weg was hebben we daarom

Juist een relatie gekregen. Maak het allemaal niet te beladen, begin er nu nog niet over. Je merkt het vanzelf wel,

Jullie kunnen contact houden toch via skype

Of facetime misschien?Het beste is contact via Tencent (QQ international) als hij naar China gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt me echt een hel ja, je zou het eigenlijk al moeten weten als het wat zou kunnen worden. Ik denk in ieder geval niet dat hij 2 maanden lang niets zal doen. Dus ga gewoon door met je leven en ga ook op andere dates en doe een vergelijking, misschien vindt je zelf een betere.
Alle reacties Link kopieren
Daten een hel?

Hahaha.

Overdrijven is ook een kunst
Alle reacties Link kopieren
Sjonge wat vat iedereen het letterlijk op zeg, haha.... Ik bedoel niet letterlijk een hel nogmaals. En ook met dat zoenen, er was heus wel een adempauze/praatpauze.



Ik weet helemaal niet wat hij denkt, we hebben het niet eens gehad over hoe het contact er uit gaat zien dan, of ie überhaupt wil Skypen oid. Hij vertrekt vannacht... weet niet eens wat ik moet zeggen, veel plezier! Doei?
Alle reacties Link kopieren
en hoe ging het afscheid nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven