Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Cadou schreef op 29 juli 2014 @ 20:18:

http://nos.nl/artikel/680 ... n-oliesector-rusland.html



Eindelijk vanuit Europa sancties die wat zoden aan de dijk zetten. Dit zal ook de gewone Rus raken(als is het slechts miniem), en nou kan de gewone Rus natuurlijk niets aan deze ramp doen, maar ze zijn wel degenen die een verandering in Rusland teweeg kunnen brengen. Ook Putin is afhankelijk van populariteit/steun van het volk.

Hopelijk beginnen die straks wat te mopperen!



En die gaan echt niet mopperen! Die zie heel andere berichtgeving dan wij ......





Men oh men..........wat een tragedie is dit ......
Sancties werken bij de gewone Rus averechts. Die worden alleen maar gesterkt in hun opvattingen over het Westen.
quote:liubi schreef op 29 juli 2014 @ 21:03:

Sancties werken bij de gewone Rus averechts. Die worden alleen maar gesterkt in hun opvattingen over het Westen.Je kan idd Putin en vriendjes hard, heel hard in de portomonee raken. Maar ja, die gasten hebben miljarden dus hoe effectief dat is?
Nieuwsuur nu; zelfs voor de diplomaten + kabinet is het nu verwarrend.
Eigenlijk worden we van beide kanten keihard genaaid en voorgelogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cadou schreef op 29 juli 2014 @ 19:52:

Timmermans!



http://nos.nl/video/68074 ... gelofelijk-goed-land.html

Geweldig. Meneer Timmermans, dat is Nederland ook. Laten we dat koesteren.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 29 juli 2014 @ 21:03:

Sancties werken bij de gewone Rus averechts. Die worden alleen maar gesterkt in hun opvattingen over het Westen.Dat geloof ik ook.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 29 juli 2014 @ 20:13:

Meiden, ik denk echt dat het niets meer wordt met de nog achter gebleven lichamen en onderzoeken naar de ramp. Ik vrees met je mee, Stoor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 29 juli 2014 @ 22:11:

Eigenlijk worden we van beide kanten keihard genaaid en voorgelogen.



Uiteraard is er een propagandaoorlog aan de gang, iedereen wijst naar elkaar..............



Wel aardig dat de separatisten een "wapenstilstand" aanbieden, ja logisch, een simpele blik op de kaart leert ons dat ze op het punt staan een belangrijke bevoorradingsroute kwijt te raken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 29 juli 2014 @ 22:11:

Eigenlijk worden we van beide kanten keihard genaaid en voorgelogen.Wat ik niet snap...en dat driedubbel nog wel. Ik snap niet dat het leger van Oekraïne tegen de wil van de president van Oekraïne geen wapenstilstand in acht houd uit respect voor het onderzoek en tóch...en ook nog uitgerekend op de rampplek gaat ploffen, moorden en schieten. Dát twee hele partijen zijn opgestapt uit de regering van Oekraïne (en dat is niet zomaar) De regering de klus zelf niet kan wil en doet klaren.Ik meermaals zei "dit gaat straks helemaal mis" (zie reacties op het Jip-en-Janneke-topic) Dat Obama deze oorlog niet kan stoppen, de klus niet kan klaren, dat de president van Oekraïne deze oorlog niet kan stoppen, dat Guy Verhofstad (de EU-man die vier maanden geleden tweestrijd heeft gezaaid in Kiev) deze klus niet hoeft te klaren, maar dat men wel eist dat Poetin deze oorlog in Oekraïne gaat stoppen "want anders volgen sancties".



Wat een vuile oorlog.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 29 juli 2014 @ 22:27:

[...]





Uiteraard is er een propagandaoorlog aan de gang, iedereen wijst naar elkaar..............



Wel aardig dat de separatisten een "wapenstilstand" aanbieden, ja logisch, een simpele blik op de kaart leert ons dat ze op het punt staan een belangrijke bevoorradingsroute kwijt te raken.Als je het allemaal een tijdje hebt gevolgd, geloof ik niet dat die bevoorradingsroute dé belangrijkste reden is om mee te werken.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 29 juli 2014 @ 22:32:

[...]





Als je het allemaal een tijdje hebt gevolgd, geloof ik niet dat die bevoorradingsroute dé belangrijkste reden is om mee te werken.



Ze verliezen terrein, een wapenstilstand waaraan Oekraïne mee zou werken is niet in belang van de winnende partij.



Maar inderdaad, zeker weten doen we het niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Oekrainers hebben toch dezelfde mentaliteit als de Russen. De hoge piefen van het Oekrainse leger zaten in de jaren 50/60/70 gewoon naast de piefen van het Russische leger in de schoolbanken. Toen nog dienend in het Rode Leger. Ze kennen elkaar door en door. Alleen laat Oekraine hier behoorlijk wat steken vallen. Of ze pakken het juist doortastend aan. Dat weet je namelijk nooit als het om Russen/Oekrainers/Wit Russen gaat.

Echter, ik ben niet bang voor een totale escalatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 29 juli 2014 @ 22:35:

[...]





Ze verliezen terrein, een wapenstilstand waaraan Oekraïne mee zou werken is niet in belang van de winnende partij.



Maar inderdaad, zeker weten doen we het niet.een winnende partij? Ik zie alleen maar verliezers.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 29 juli 2014 @ 22:50:

Oekrainers hebben toch dezelfde mentaliteit als de Russen. De hoge piefen van het Oekrainse leger zaten in de jaren 50/60/70 gewoon naast de piefen van het Russische leger in de schoolbanken. Toen nog dienend in het Rode Leger. Ze kennen elkaar door en door. Alleen laat Oekraine hier behoorlijk wat steken vallen. Of ze pakken het juist doortastend aan. Dat weet je namelijk nooit als het om Russen/Oekrainers/Wit Russen gaat.

Echter, ik ben niet bang voor een totale escalatie.Ik wel.



Ik roep al weken/maanden (op het Jip en Janneke-topic) "dit gaat helemaal fout". Het ongeluk van 18-07-'14 heeft 300 slachtoffers gemaakt. Dát is een escalatie die niet eens één slachtoffer van dat oorlogvoerende partij/land heeft gekost.
LOEP ME MAAR aub.
HILVERSUM - Sinds Hilversummer Wiljon Elbert (54) zondag voor de derde keer bij de Van Oudheusdenkazerne zijn eer betoonde aan slachtoffers en nabestaanden van de ramp met de MH17, laat één gedachte hem niet meer los: ,,Hilversum verdient een blijvend monument.''



,,Zoveel mensen uit het hele land, die bij de kazerne waar de slachtoffers worden geïdentificeerd hun respect en medeleven komen betuigen. Al die bloemen, kaartjes, saamhorigheid en mensen die elkaar troosten. Dan ga je als Hilversummer nadenken, of het goed zal zijn dat er in Hilversum een blijvend monument komt voor een jaarlijkse herdenking. Hilversum is met dertien slachtoffers het zwaarst getroffen’’, zegt Elbert, die zelf ook slachtoffers kende. Zoals er ook plannen zijn voor een permanent monument op Schiphol, wil Elbert nu mensen verenigen die zich willen inzetten voor een passend gedenkteken in Hilversum.



,,Allemaal in samenspraak met de gemeente en nabestaanden natuurlijk.’’



Voor suggesties en ideeën is Elbert bereikbaar via e-mailadres: wiljonelbert @ hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit een week geleden ofzo al voorspeld in dit topic dat de onderzoekers helemaal níet ter plaatse gaan komen voor een gedegen onderzoek en dat het uiteindelijk in de doofpot zal gaan.



Ik hoop eigenlijk dat ik ongelijk heb, maar het komt steeds dichterbij dat ik er gelijk in ga hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 29 juli 2014 @ 23:10:

Ik had dit een week geleden ofzo al voorspeld in dit topic dat de onderzoekers helemaal níet ter plaatse gaan komen voor een gedegen onderzoek en dat het uiteindelijk in de doofpot zal gaan.



Ik hoop eigenlijk dat ik ongelijk heb, maar het komt steeds dichterbij dat ik er gelijk in ga hebben



Mmmmmmmmmm dooftpot gaat niet lukken.

Er zijn veel partijen betrokken.



Verder zijn er natuurlijk nog de zwarte dozen, ze zijn natuurlijk niet alleen afhankelijk van onderzoek ter plaatse.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Erg lieve reactie op een annulering in Bali:



http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... actie-na-annulering.dhtml
quote:hollebollegijs schreef op 29 juli 2014 @ 23:24:

[...]





Mmmmmmmmmm dooftpot gaat niet lukken.

Er zijn veel partijen betrokken.



Verder zijn er natuurlijk nog de zwarte dozen, ze zijn natuurlijk niet alleen afhankelijk van onderzoek ter plaatse.De zwarte dozen gaan niks definitief uitwijzen. We weten al dat de vlucht zeer waarschijnlijk door een raket is neergehaald. Dat zwarte doos zal daar niet veel aan toevoegen, zeker niet wie de raket heeft afgeschoten.
Alle reacties Link kopieren
Gesprekken van de piloten staan er ook op. Als die de aanwezigheid van een straaljager melden, ziet het er al anders uit.
quote:Emma95 schreef op 30 juli 2014 @ 11:10:

Gesprekken van de piloten staan er ook op. Als die de aanwezigheid van een straaljager melden, ziet het er al anders uit.

Waarom zouden ze het over een straaljager hebben? Heb je daar enige aanwijzing voor? En als er al een straaljager in de buurt was, waarom zouden de piloten hem hebben gezien? Die straaljagerpiloot komt niet zomaar even naast het vliegtuig zwaaien. En zelfs als er een straaljager in de buurt was, wat dan nog?



Er vlogen ook andere vliegtuigen door het luchtruim, een KLM A330 bijvoorbeeld. Als er daadwerkelijk iets met een straaljager aan de hand was geweest dan hadden zij dat ook gehoord over de radio, lijkt me.



Ben je bang dat de straaljager ze heeft neergeschoten? Dan lijkt het me sterk dat de piloten er uberhaupt iets van wisten en als ze dat welwisten dan hadden ze het zeker gemeld aan de verkeersleiding.

Denk je dat de rebellen zich vergist hebben en dachten dat MH17 een straaljager was? Kan...maar wat verandert er dan?



Ik vrees dat de zwarte dozen slechts zullen vertellen wat we al weten. Trouwens, we weten het al, de dozen zijn al uitgelezen...
Alle reacties Link kopieren
Nou, we weten nog helemaal niets.

Heb nog helemaal geen bewijs gezien of gehoord.
Alle reacties Link kopieren
http://youtu.be/xO8qZP_iU9I





Filmpje vooral bekijken vanaf minuut 5.55 minuut. En dan je afvragen "hoezo sancties aan Poetin opleggen vanwege wapens leveren aan oost Oekraïne ?"



LOEP ME MAAR aub.
quote:Emma95 schreef op 30 juli 2014 @ 12:14:

Nou, we weten nog helemaal niets.

Heb nog helemaal geen bewijs gezien of gehoord.

Ze hebben de zwarte dozen al lang uitgelezen. Dus men weet het al. Dat wij nog geen bewijs ergens van zien is, of omdat er geen bewijs is of, omdat het wordt achtergehouden of omdat men wacht op een opportuun moment of, omdat het onderzoek nog gaande is, of, of, of..



Kortom, wij weten inderdaad niks. Maar dat zou je niet zeggen als je de kranten en fora's leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven