Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 20

09-07-2013 08:53 2562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 20, een klein jubileum en dat mag gevierd worden!







Iedereen die de ooievaar graag voorbij laat vliegen en geniet van het kindvrije leven is welkom!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:EssentialBliss schreef op 22 juli 2014 @ 11:29:

Moet kunnen Snjo! Heb je al besloten?



Ik heb mezelf getrakteerd. Volgende week een lang weekend citytrip.



Jaaaa, heb ´m gekocht!!



Welke city ga je bezoeken??
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Heb ik jou op FB? Want ik plaats daar een berichtje. Anders erg herkenbaar
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
quote:EssentialBliss schreef op 22 juli 2014 @ 14:42:

Heb ik jou op FB? Want ik plaats daar een berichtje. Anders erg herkenbaarVolgens mij niet, ik ga je even zoeken....
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
En ik heb je (en je bestemming) gevonden. Leuk!
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik heb je geaccepteerd en heb er zin in.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Leuk zo'n spontaan weekendje weg EB!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
http://www.frankwatching. ... n=oei-moeders-op-facebook



Alle reacties Link kopieren
En ik heb weer eens gezinsuitbreiding.............weer een huskypuppie. Ze is zooooooo lief, en klein, jeetje wat is dat weer wennen zo'n klein mormeltje. Het is net een jong vosje,wolfskleur en dan met knalblauwe ogen.Ik ben haar nu aan het laten wennen om tussen de andere grote honden te gaan. Best even eng tussen al die grote reuen, maar ze zijn best lief voor haar, alleen een beetje lomp.



Shit hee, gisteren met al die regen is onze loods en plein en hele kwekerij onder water gelopen. Nu is onze houten vloer in het woongedeelte dus ook onder water te komen staan. Echt balen, het water is nu vandaag weer gezakt, maar de vloer begint omhoog te komen.

We hebben besloten om de vloer maar gewoon te laten liggen en we zien wel hoe erg ie omhoog komt en of het gaat stinken en dan besluiten we tzt wel of we een nieuwe vloer nemen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de kleine chucky5.

Wat ontzettend balen van de wateroverlast zeg.



Zelf ben ik sinds vandaag een auto rijker , zal ik ook goed voor zorgen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je nieuwe puppy! Altijd leuk, een puppy Het zijn net kleine kinderen, maar van dieren kan ik meer verdragen



Vervelend van je vloer. Ik heb ook een probleem met mijn vloer. Had laminaat en dat begon na 1,5 jaar te bobbelen en de naden gingen naar boven staan. Het is vocht wat van onder het beton naar boven komt. Oorzaak is nog niet bekend. Zit nu voor weken op de beton tot ze de oorzaak hebben gevonden. Heb mijn nieuwe vloer wel al besteld, dit keer vinyl.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten Chucky en Snjo.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je wondertje chucky! Ik smelt echt bij het zien van zo'n pup, klapperende eierstokken alom
I would rather shit in my hands and clap
Gefeliciteerd met alle uitbreidingen :-) leuk leuk leuk!!



Hier ff een enorme dip vanwege alle werk-omstandigheden. Ben gewoon toe aan iets anders....



Wie heeft de perfecte baan voor mij?
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd chuck!!
Alle reacties Link kopieren
Plofkipje. Helaas geen perfecte baan in de aanbieding voor je.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik ook niet Kippetje, ik moet er zelf ook nog eentje vinden
Alle reacties Link kopieren
Balen Kip en nee geen baan, ik zit zelf in een heel andere tak.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
pffff koekie heeft een nodig



geen vlam in de pan :(



Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 29 juli 2014 @ 22:25:

klapperende eierstokken alom
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 30 juli 2014 @ 22:13:

Ik ook niet Kippetje, ik moet er zelf ook nog eentje vinden Silver ik heb je een PB gestuurd!
Ach koekie toch.... das balen! Maar hee, er komt vast weer een leuke langs wandelen... en die trek je dan gewoon zo hup ff je bed in en wie weet is dat de ware :-)



Tot die tijd vooral veel chocolade eten!!!
Alle reacties Link kopieren
@plof... ben gisteren aan de wijn en pataje joppie chips gegaan.... werd vanochtend met een mega kater wakker.... ja chocola lijkt me beter!!
Alle reacties Link kopieren
quote:koekie1980, 42 minuten geleden

@plof... ben gisteren aan de wijn en pataje joppie chips gegaan.... werd vanochtend met een mega kater wakker.... ja chocola lijkt me beter!!En de smaak van gebakken marathongympies? :-) Maar goed dat er niemand naast je lag!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 02 augustus 2014 @ 08:50:quote:koekie1980, 42 minuten geleden

@plof... ben gisteren aan de wijn en pataje joppie chips gegaan.... werd vanochtend met een mega kater wakker.... ja chocola lijkt me beter!!En de smaak van gebakken marathongympies? :-) Maar goed dat er niemand naast je lag!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Koekie wat jammer dat het geen verliefdheid is geworden. Maar goed dat je daar wel eerlijk over geweest bent beiden, ik zie best vaak dat mensen toch maar bij elkaar blijven omdat ze bang zijn alleen te eindigen, ondanks dat ze niet verliefd zijn. Vanavond eerst een frietje speciaal tegen de kater en daarna een chocoladeijsje (van je vrienden Ben en Jerry) tegen het niet-liefdesverdriet.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven