iPhonehoesje

29-07-2014 13:17 38 berichten
Hi allemaal,



Ik heb een nieuwe iphone 5 en wil nu een nieuw hoesje.

Wat is nu het beste en fijnste hoesje? En waar kan ik dat goedkoop kopen? En helpen hoesjes echt tegen beschadigingen?

Voor mijn oude iPhone had ik een hoesje waar ik de telefoon uit moest schuiven. Die heb ik uiteindelijk maar heel kort gebruikt, onding! Vaak viel ie dan en dan onstond er meer schade dan zonder hoesje. Wel heb ik altijd screenprotectors gebruikt. Die zit er nu ook al op.



Ik hoor graag jullie tips!!

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
@barrel drol

Idd lifeproof hoesjes zijn ook goed. Alleen brokkelden de randjes steeds af bij mij na een tijdje.
Zo'n lifeproof klinkt erg goed! Zeker omdat mijn vorige waterschade heeft opgelopen.

Hij is alleen wel duuuur (en lelijk )
Bij die lifeproof zit dan het hoesje ook over je scherm? Anders kan hij niet waterdicht zijn lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Bij de frē wel, de nuud niet. Toch zijn ze beide waterdicht. Ik heb geen ervaring met de nuud, alleen met de frē. Ideaal om ook in het zwembad foto's te kunnen maken.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Ik heb een prettige hoes van leer die de hele telefoon omsluit en waar de voorkant met een magneet klep open en dicht kan.
Alle reacties Link kopieren
jeetje Barrel wat een goede tip die lifeproof! ik had er nog nooit van gehoord, waterdichte hoesjes. mijn iphone van de zaak was nog maar een jaar oud en is een paar weken geleden overleden door waterschade. Ik heb nu -met veel moeite- een nieuwe gekregen maar ben nu doodsbenauwd dat er weer een ongelukje gebeurd. een paar druppels vloeistof op de verkeerde plek doordat er ergens een glas omvalt of zo… en hoppa je kunt 'm weg gooien. ik heb ook heel vaak gehoord dat vrouwen een telefoon in de achterbroekzak stoppen, naar het toilet gaan en bij het uit doen van de broek valt de telefoon in het water. klinkt ook heel herkenbaar, zou me zo kunnen gebeuren.



denk dat ik ga investeren in zo'n hoesje, scheelt veel. dank!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zachte, siliconen transparant met bij alle uitgangen 'klepjes' (denk: een strandbal die je opblaast en dan dichtmaakt met zo'n klein sluitinkje. Ideaal: geen korreltjes, kruimels enz die in die uitgangetjes komen, als je bijvoorbeeld uit je tas haalt of zo. Bij de Iphone winkel
Gruffalo, je hebt wel gelijk hoor en dat wat jij omschrijft, is mij overkomen...

Misschien moet ik er toch maar in investeren, Hmmm ik denk er even over na.



Barrelroll, dus jij hebt prachtige zwembadfotos kunnen maken met je telefoon? Dat klinkt op zich ook wel leuk! Ik ben nl van plan om met mijn (aanstaande) baby te gaan babyzwemmen, dus ik houd m in overweging.
Alle reacties Link kopieren
Waterproof test



http://youtu.be/DuDerD9F3sQ



En nog eentje, vind ik persoonlijk duidelijker.



http://www.youtube.com/watch?v=VB8UBSNO1g0&sns=em
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Ik ga kijken!
Die lifeproof heeft mijn man besteld, hij had eerst een variant hierop, eentje die de hulpdiensten gebruiken, daarin kan je iphone echt stuiteren, maar die is wel groot!



Ik heb er zelf nu eentje via een website met een foto erop, maar ik ben er wel heel voorzichtig mee want het is een harde case.

Ik had eerst een houten, heel mooi met eigen inscriptie (wood5 of zo, Nederlands bedrijf) maar dúúr, en na een jaar scheurde het hout
Oh zuur Siska! Hout leek me ook mooi, maar dat gaan we dus maar niet doen...



Kun jij me een berichtje sturen met welk hoesje je waar hebt gekocht? Ik ben wel nieuwsgierig!
Alle reacties Link kopieren
Speck
Behandel mensen zoals jij ook behandelt zou worden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven