reality check - foto reading

29-07-2014 23:32 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via via een fotoreading over Micks, mijn kater laten doen.



Nu is daar iets naar voren gekomen wat mij niet lekker zit.

Hij zou het buiten zijn missen, niet de kerel kunnen zijn.

Hij vindt alles vies (maar hij vreet zich hier t schompes aan alles wat je voor zet)

Hij vindt mij gelukkig wel lief.



Stresskip die ik ben...moet ik dan voor deze vent een ander huis zoeken? In de buurt van zijn oude huis? Waar dat ook moge zijn?



Micks komt uit het asiel in bakel. Heeft daar ruim 15 maanden gezeten. Is nu een krappe 2 jaar. Toen ik hem haalde was hij een jaar of anderhalf vermoed ik. Heb hem nu een half jaar.



De rede voor de reading is dat hij ziek leek. Diarree, blaasprobleem, kotsen, hijgen, wankel op de voorpoten. Diverse onderzoeken gehad maar niks naar voren gekomen. Toen alles van hem afgetrokken omdat we in een cirkel bleven draaien. Wonder op wonder doet hij nu weer ''normaal''. Alleen het wankelen is gebleven. JE ziet zijn voorpoten soms trillen.





Ik kan niks met de mail die ik gehad heb, maar zit me onbewust druk te maken. FF sparren en een reality check please!
Ik kan vanaf hier readen dat het de grootste flauwekul ever is. Hou micks binnen want oo straat wordt ie doodgereden. en geef je dure centen niet meer aan charlatans. Katten praten niet via hun foto
Alle reacties Link kopieren
Heb je veel moeten betalen voor deze onzin?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Tja, als je waarde aan de reading van de foto van je kat hecht weet je nu inderdaad wat je te doen staat.



Zou het mijn kat zijn had ie pech en bleef hij bij mij in mijn huis. Geloof niet in readings en al helemaal niet in die van een foto van een kat.



Men zegt niet voor niets; een kat heeft geen baas maar personeel. ....
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 juli 2014 @ 23:38:

Ik kan vanaf hier readen dat het de grootste flauwekul ever is.





Echt, TO, dit is het meest kansloze topic van vandaag. En dat wil wat zeggen sinds nwdesie hier rondwaart.
Als ik

morgen een foto van Micks stuur en ik zeg dat zij pluisje heet en dat ik

me zorgen maak omdat ze altijd in de tuin van de buren zit, zegt de reader dat ik Pluisje mee aandacht moet geven omdat ze het gevoel heeft wanneer ik haar buiten laat dat ik haar afwijs.





Wat kost die onzin?
Alle reacties Link kopieren
zeg toch, reality check nodig ffkes.

Nee ga er niet in mee, maar onbewust zit zich wat te knagen. Terwijl ik er helemaal niks in kan vinden waar ik mee eens ben zeg maar.



Nee heb er niet voor betaald
De kat is gezond zeg je. Punt.
Alle reacties Link kopieren
quote:little_angel89 schreef op 29 juli 2014 @ 23:41:



Nee heb er niet voor betaaldGelukkig maar! Laat het los, en nu weer over tot de orde van de dag (na ja bijna nacht)
Alle reacties Link kopieren
Hij lijkt gezond
Alle reacties Link kopieren
quote:Haley schreef op 29 juli 2014 @ 23:40:

[...]







Echt, TO, dit is het meest kansloze topic van vandaag. En dat wil wat zeggen sinds nwdesie hier rondwaart.Dat was dus precies wat ik dacht.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 29 juli 2014 @ 23:48:

[...]



Dat was dus precies wat ik dacht. Ik draag er graag aan bij :D
Alle reacties Link kopieren
Als ze mijn kat zouden readen... Oh oh dat beest is gek. Veel te slim. En die zou ook zeggen dat brokken vies zijn en dat ze graag alleen vlees gevoerd wil hebben, dat ik af en toe m'n bek moet houden en dat ze ook wil ontbijten met karnemelk.



Nee geintje je laat je leven toch niet beheersen door zon gekke reading?
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, maar als je al zoveel ''ellende'' hebt gehad met kat, ga je van alles proberen. Mickey is nu half jaar bij mij, maar hebben al zoveel dierenarts gezien. Dit idee werd me aangedragen, heb er gebruik van gemaakt omdat het gewone circuit niks opleverde.

1 verhoogde waarde maar op speciaal voer reageert ie dan weer niet. Klachten blijven en worden ergen. Cirkeltje weer rond.



Met deze reading kan ik inderdaad niks. Heb hem zojuist weggegooid uit mijn mail. Sta weer veilig met mijn voetjes op de grond.

Kater blijft 10 hoog binnen. Krijgt hoogstens ooit het balkon er is bij. Die moet ik nog afzetten.
wat voor ellende bedoel je precies?
quote:little_angel89 schreef op dinsdag 29 juli 2014 23:46 Hij lijkt gezondmaar??
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 juli 2014 @ 23:56:

wat voor ellende bedoel je precies?



Ziek zijn.



met 3 dagen hier hem naar de dierenarts gebracht. Hijgen en een knalrode bek. Ontstekingen van hier tot en met. Kiesje en wat tandjes getrokken. Speciaal voer.



Op gegeven moment wilde ik over op onbeperkte brok. Dus neer gezet. Ze hebben zich rond gegeten. 150 gr op de dag ipv de gebruikelijke 75. Schijnt normaal te zijn, dus laten gaan.

Ze zijn aan de diarree geraakt. Fleur stopte daar weer mee na paar dagen. Mickey bleef aan de gang.

Na een week dierenarts opgezocht. Tabletten gekregen om de darmen rustiger te krijgen. Dat mocht niet baten. Even aangekeken.



Mickey bleef ondertussen hijgen bij de minste inspanningen en je blijft hem zien wankelen. Plus die diarree er dus bij.



Bloedonderzoek en foto's. Er is 1 waarde wat verhoogd. Dat duidt op een allergie of een auto immuunsysteem probleem.

Dat auto immuunsysteem zou in lijn kunnen staan met die tanden van eerder.



Prednisonkuurtje gehad, dat ging goed, tot ik moest afbouwen. Terug bij af. Prednison verhoogd en hypoallergeen voer van de dierenarts. Het ging weer de goede kant op. Na een week de pred weer afbouwen. Bleef even oke gaan. Gestopt met de pred na een week (wel weer af en toe wat dunnig, maar dat voer. Mocht niet ontevreden zijn). Toen ging die aan zijn blaas. Problemen met plassen. Eigenlijk gelijk na het stoppen met de prednison. Antibiotica en pijnstillers gehad. Wederom terug aan de diarree en hij begon flink te kotsen.



Na overleg met de dierenarts besloten om de pijnstiller te staken. Die kreeg hij toch al amper binnen, want het was gelijk kotsen.

De antibiotica was een langwerkende spuit, moest uitwerken.



Inmiddels zijn we een week, anderhalf verder. Geen meds, geen dieetvoer en hij krabbelt op. Ik zie hem niet hijgen. Drollen zijn weer netjes compact.



Die reading is dus ergens in die tussentijd gevraagd. Vanavond pas net het antwoord gekregen.



Mickey is een Bourgondiër. Eet graag, veel en lekker. Hij kan ook alles eten wat ie te pakken krijgt. Laat dus ook niks slingeren, want het is van hem.
Alle reacties Link kopieren
die reading kun je denk ik ook anders uitleggen hoor. En let erop dat je oorzaak en gevolg niet door elkaar haalt. dat een ziek beestje dingen vies vind is geen verkeerde reading lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:fzeven schreef op 30 juli 2014 @ 00:10:

die reading kun je denk ik ook anders uitleggen hoor. En let erop dat je oorzaak en gevolg niet door elkaar haalt. dat een ziek beestje dingen vies vind is geen verkeerde reading lijkt me.



Dan nodig ik je uit om hem goed uit te leggen,

Naast het alles vies vinden.

Hoe zit het dan met zijn territorium missen en het geen vent kunnen zijn? Zeker als je je bedenkt dat ie nog geen half moet zijn geweest toen hij in asiel kwam. Dat hij geen vechtoren heeft, hij is puntgaaf. En dat hij nog 3 passen achteruit springt als een vlieg op hem af kruipt...Ik snap het namelijk oprecht niet
Alle reacties Link kopieren
quote:little_angel89 schreef op 30 juli 2014 @ 00:15:

[...]





Dan nodig ik je uit om hem goed uit te leggen,

Naast het alles vies vinden.

Hoe zit het dan met zijn territorium missen en het geen vent kunnen zijn? Zeker als je je bedenkt dat ie nog geen half moet zijn geweest toen hij in asiel kwam. Dat hij geen vechtoren heeft, hij is puntgaaf. En dat hij nog 3 passen achteruit springt als een vlieg op hem af kruipt...Ik snap het namelijk oprecht nietLaat gaan, echt, zo'n reading is complete onzin.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2014 09:29
Reden: Ongepast & op de man spelen
% gewijzigd
Silence is golden. Duct tape is silver.
Heb je al eens een andere DA geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
[...]

Ik vind jouw opmerking ongepast en nergens op slaan. Ik heb je gestaft daarom. Iemand de grond in willen trappen mag je op een ander proberen, niet op mij. Een fijne avond.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2014 09:31
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
[...]

Lul toch niet zo dom! Kan me best voorstellen dat je alles gaat proberen als je beest ziek is (een reading zou ik niet doen maar ik wist ook niet dat het bestond) Ze heeft al alles gedaan voor die kat en de kosten niet vergeten!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2014 09:31
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 30 juli 2014 @ 00:33:

Heb je al eens een andere DA geprobeerd?



Ja. Ik had eerst hier in mijn woonplaats.

Toen ik het na een tijd niet vertrouwde ben ik naar mijn bekende dierenarts gegaan, die bij mijn ouders. Hem ken ik al jaren van de thuiskatten. Prima dierenarts die ook verder denkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven