Beschuldigd van stalken door ex en nieuwe blonde vriendin

29-07-2014 23:22 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
de blonde vriendin van mijn ex heeft vodoo bij hem gedaan daarom denkt hij dat ik ze stalk. Ik ben alleen langs geweest voor spullen, gebelt en gemailed voor spullen.



Ze heeft aan buren vertelt dat ik ze stalk. Iedereen zegt ik moet ophouden ik ben woedend en ga ze aanklagen! Iemand advies
Alle reacties Link kopieren
quote:hoofdpijn schreef op 29 juli 2014 @ 23:47:

[...]





Ik had daar liggen

Gouden sieraden heb ik inmiddels terug

wi spelcomputer incl spellen heb ik inmiddels ook terug

Crostrainer heb ik nog steeds niet terug en weigeren ze terug te geven

Doos met dvds heb ik ook terug gekregen.



Het rijden was puur toeval de heks zoekt er wat achter. Mailen is normaal als je spullen terug wil, zo ook bellen. Denk dat de rechtbank daar begrip voor gaat hebben.



Ik wil een aanklacht doen voor het bederven van mijn goede naam en het niet terug geven van de crosstrainer. Ook heb ik vraagtekens bij het clubje wat bij haar thuiskomt. Hekserij is verboden.



Heb je je pillen vergeten?



Ik denk ineens zomaar dat die blonde vriendin gelijk heeft wat stalken aangaat.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoofdpijn schreef op 29 juli 2014 @ 23:47:

Hekserij is verboden.



Gesnapt! Je spijbelde tijdens geschiedenis



Heksenjacht is verboden
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even geloept.
verba volant, scripta manent.
quote:hoofdpijn schreef op dinsdag 29 juli 2014 23:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Beschuldigd van stalken door ex en nieuw..."" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 29 juli 2014 @ 23:44</a>:</b>

4 keer langsgaan

1 keer achter ze rijden

diverse mailtjes en telefoontjes



tja het is op zijn minst overvloedig contact zoeken. Wat moet je terughebben dat je daar steeds voor langsgaat?</div></blockquote>





Ik had daar liggen

Gouden sieraden heb ik inmiddels terug

wi spelcomputer incl spellen heb ik inmiddels ook terug

Crostrainer heb ik nog steeds niet terug en weigeren ze terug te geven

Doos met dvds heb ik ook terug gekregen.



Het rijden was puur toeval de heks zoekt er wat achter. Mailen is normaal als je spullen terug wil, zo ook bellen. Denk dat de rechtbank daar begrip voor gaat hebben.



Ik wil een aanklacht doen voor het bederven van mijn goede naam en het niet terug geven van de crosstrainer. Ook heb ik vraagtekens bij het clubje wat bij haar thuiskomt. Hekserij is verboden. Waarom neem je niet gelijk alles mee? of liet he bewust spullen achter?
Hekserij is helemaal niet verboden. Ik doe het elke dag
Jij gaat er niet over wie er bij hem thuis zit en wat ze daar doen.

Je mag een ander niet beschuldigen van hekserij dat is laster
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 29 juli 2014 @ 23:36:

Het werkt tegen vampiers, misschien ook tegen voodoo: een streng knoflook om je nek hangen.

Wie weet is TO dan meteen van haar hoofdpijn af



TO, wordt eens wakker.. Je ziet ze vliegen.. Heb je eerder last van paranoia gehad?
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 29 juli 2014 @ 23:48:

Het is niet bepaald een babette hè Minnimouse!



Ze worden met de dag slechter.

Wicca en voodoo Oh ja, Babette. Dat was het. Ik vroeg me laatst nog af hoe zij ook alweer heette. Dat was toch die in dat hotel, met die afstandsbediening?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Gezien je andere topic, ben jij je pilletjes kwijt of een trollololol

Ik hoop maar serieus het tweede. En eens met Sabbatical. Waarom niet alles in 1x, wilde je daar telkens langs komen?
Alle reacties Link kopieren
En, hoe is het weer in Noorwegen? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Alle reacties Link kopieren
quote:misstortoise schreef op 30 juli 2014 @ 00:04:

Gezien je andere topic, ben jij je pilletjes kwijt of een trollololol

Ik hoop maar serieus het tweede. En eens met Sabbatical. Waarom niet alles in 1x, wilde je daar telkens langs komen?Het is haar tweede topic, ik heb net ook geloept. Ik vrees dat dit wel eens echt zou kunnen zijn.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 29 juli 2014 @ 23:58:

Ik heb even geloept.Gezellige OP onder de loep
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Zou het om dezelfde ex gaan? Of heeft de geschiedenis zich herhaald?
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 30 juli 2014 @ 00:08:

[...]





Gezellige OP onder de loepHartstikke gezellig. Zo wordt het nog best een leuke avond, veel hilarische topics vandaag.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 juli 2014 @ 23:59:

[...]



Waarom neem je niet gelijk alles mee? of liet he bewust spullen achter?Ik heb eerste keer alles doorgegeven maar als ik het kwam ophalen was het niet compleet. Ik mocht het huis niet in dus kan dingen niet zelf bij elkaar zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 30 juli 2014 @ 00:10:

Zou het om dezelfde ex gaan? Of heeft de geschiedenis zich herhaald?het is een andere ex niet dat dat er aan toe doet!
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg ik mijn crosstrainer terug als ze weigeren hem te geven? Ex beweert er evenveel recht op te hebben terwijl ik hem heb aangeschaft.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoofdpijn schreef op 30 juli 2014 @ 00:12:

[...]





het is een andere ex niet dat dat er aan toe doet!Als jij jezelf tot twee keer toe tot zo'n toneelspel weet te zetten kunnen we in iedergeval makkelijker concluderen waar het probleem ligt.. Al was dat bij je eerste topic al redelijk duidelijk
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:hoofdpijn schreef op 30 juli 2014 @ 00:13:

Hoe krijg ik mijn crosstrainer terug als ze weigeren hem te geven? Ex beweert er evenveel recht op te hebben terwijl ik hem heb aangeschaft.Je gebruikt het ding natuurlijk zeer intensief, meerdere keren per dag.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Nav je vorige topic is mijn advies om wat lekkers bij de apotheek te gaan halen morgen, happy-pils of uppers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik wil een aanklacht doen voor het bederven van mijn goede naam en het niet terug geven van de crosstrainer. Ook heb ik vraagtekens bij het clubje wat bij haar thuiskomt. Hekserij is verboden.Hoe vaak komt dat clubje dan bij haar thuis? Één keer per week, één keer per maand? Bij volle maan?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Pas maar op, die crosstrainer is behekst!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Maar dan is de oplossing toch heel erg simpel? Je zorgt ervoor dat ze onder dwang haar haren verft, zodat ze niet meer de nieuwe blonde vriendin van je ex is.

Is meteen de beschuldiging van het stalken ook opgelost; ze focussen zich dan vast op een andere beschuldiging..
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
Alle reacties Link kopieren


Goed verhaal. Lekker kort.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt in je vorige topic je gedrag al aangekondigd.



Wat maakt het uit dat zij blond is?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven