11 jaar verschil

30-07-2014 00:36 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

sinds kort heb ik een hele leuke & knappe meid ontmoet, het enigste waar ik mee zit is het verschil met de leeftijd. ik ben 20 en zij is 31 jaar.

ik moet er misschien niet teveel bij nadenken en er gewoon voor gaan, maar wou graag jullie tips en/of reactie weten hierop.

Ik zit vooral te denken; hoe zou de omgeving reageren op het 11 jaar leeftijdsverschil.

Ik vind haar wel echt leuk en wil er heel graag mee een relatie. zie haar als mijn ''ware''
Als ze de ware is, dan boeit de omgeving helemaal niks natuurlijk. Niet dat je je er niets van aan hoeft te trekken of dat ze je niet kunnen raken, maar voor de ware neem je dat er bij.



De problemen kunnen m.i. vooral zitten in de verschillende levensfases en hoe dat jullie dwars kan zitten. Wil zij kinderen? Wil jij kinderen? En wanneer? Ben jij al uitgefeest en zij nog niet, of misschien juist andersom? Studeer jij nog en werkt zij al? Wil zij nog veel reizen of heeft ze daar geen belangstelling (meer) voor, en hoe wil ze reizen (hotel, luxe of backpacken/hostels)? Wat zijn jullie beider levensverhalen, zitten jullie qua levenservaring een beetje op één lijn?



Zo'n leeftijdsverschil kan best werken, maar er zullen wat meer dingen "mee" moeten zitten denk ik.
Op die jouw leeftijd vind ik het best veel.



Over vijf jaar al een stuk minder.
31 is nog hartstikke jong
Alle reacties Link kopieren
Eens met bij_zonder!



Maar wat vindt zij van jou?
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Waarvoor gaan precies?

Ik maak uit je post niet op of jullie al een relatie hebben, of dat je nog in het stadium zit waarin je je afvraagt of je haar aan zal spreken.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Kan me bijna niet voorstellen dat zij ook zo op jou is...
Tja ieder z'n ding natuurlijk, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand van 30+ op een jongen van 20 valt, daar val ik zelf niet eens op en ik bén 20.
Gewoon voor gaan.

Ik ben 32 en had een tijdje terug ook een fling met iemand van 21.

Who cares...
Wat heeft zij dat jij haar als potentiële " ware" ziet? Waar moet jouw " ware" aan voldoen? 20 en 31 is een behoorlijke kloof...Zij heeft bepaalde fases bv allang meegemaakt. Misschien moet je er inderdaad niet te zwaar aan tillen. Kijk het aan , leer elkaar kennen en bekijk op den duur of jullie echt zo goed bij elkaar passen. En hoe jouw omgeving erop reageert..tja.. ik ken jouw omgeving niet, maar als jij niet in deze relatie gelooft, doet niemand het.
Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw van 31 op een 20-jarige jongen valt.

Jullie kunnen nooit in dezelfde levensfase zitten.

Vindt zij jou ook leuk? Of komt het alleen van jouw kant?
Alle reacties Link kopieren
O. Je hebt haar alleen ontmoet. Hahahahaha
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Je hoort het best vaak, waarom zou het niet kunnen? Mijn man is 7 jaar jonger dan mij. Ik het begin vond ik het wel een beetje vreemd, had meestal oudere vrienden, maar ik was er snel aan gewend. Een kennis van mij, haar vriend is 10 jaar jonger.

Niks van aantrekken wat een ander zegt, alleen maar jaloers zou ik denken..
Alle reacties Link kopieren
Ga ervoor als je denkt dat zij jou ook leuk vindt. Je ziet zo vaak een oudere man met een jongere vrouw en dat kan blijkbaar allemaal wel, dus dat van die levensfase is onzin.



Ik vind het zelf leuk als ik een oudere vrouw-jongere man relatie zie. Gewoon omdat het m.i. goed is dat wat mannen al tijden doen en als normaal wordt gezien nu ook gedaan wordt door vrouwen en omdat het tijd is dat dat ook als 'normaal' wordt gezien. Een vrouw hoeft niet alleen maar een relatie te hebben met iemand van haar eigen leeftijd of ouder. Jonger kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken trouwens wel een vrouw van 31 jaar die verliefd was op een man van 20/21 jaar. Het is niets tussen hun geworden om andere redenen dan leeftijdsverschil. Maar het kan dus gewoon dat een vrouw van 31 jaar verliefd wordt op een man van 20/21 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat gisteren in het vliegtuig naast een oude kapotgeblondeerde Italiaanse vrouw met flink overgewicht en haar Nigeriaanse blom van 23.



Ik heb nog nooit zo'n groot horloge gezien en hij mocht flink shoppen uit het taxfree karretje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Jij 20 en zij 31?



Ik denk dat ze toch niet echt jou 'ware' zal blijven.

Maar misschien wel tijdens deze vakantieperiode?



Hoe moet dat gaan als jullie ouder zijn.....



je bent 20. Wat weet je nu over 'Wares'?
Ik had op mijn 28e iets met iemand van 23 en dat leeftijdsverschil werd me al te groot. Niet meteen in het begin, wel na verloop van tijd.

Kijk gewoon hoe het loopt.
Precies het leeftijdsverschil tussen mijn zus en zwager. Zij was ook twintig en wij vonden dat in eerste instantie ook best veel. Maar ze zijn al vijfentwintig jaar gelukkig samen
Een meid van 31?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me er niks bij voorstellen. Vind 11 jaar ook erg veel. Ben zelf 29 en vind een 20 jarige echt een broekkie. Ook totaal andere levensfase.



Maar misschien denkt zij er heel anders over.

Ik heb het leeftijdsverschil topic gezien waar zelfs tot 26 jaar verschil voorkwam. Ik vind dat niks, mijn vader was zo oud toen ik geboren werd. Maar voor anderen werkt het blijkbaar wel en zijn al jaren heel gelukkig.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet snappen waarom een vrouw van 31 voor een knulletje van 20 zou gaan.
11 jaar vind ik ook teveel. Maar er zijn inderdaad mensen met 20 jaar verschil. onbegrijpelijk. Er is dan iets mis hoor.
Alle reacties Link kopieren
Even een waarschuwing. Het is vakantietijd.

Dus veel van die 'jochies' zijn nu op de computer heel actief ha, ha.







Jullie begrijpen het al: Ik geloof niet dat dit een serieus topic is van vinnieeboy.

.

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven