relatie of alleen blijven advies?

29-07-2014 23:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik zal mijn proberen om mijn gevoel te verwoorden gezien dit heel tegenstrijdig is. En graag zou ik van jullie horen wat jullie denken of zouden doen? Alvast bedankt voor het lezen.



Ik ben 25 jaar met een zoontje van 2jaar. Helaas veel ellende gehad (zie vorige 1000 topics ) kort samengevat ;

Relatie van 2jaar toen ik 25weken zwanger was heeft hij mij op straat gezet, toen mijn zoontje een half jaar was een jongen leren kennen uiteindelijk kon hij zijn gevoel voor zijn exvrouw niet meer negeren. En hadden we een te verschillend leven.



Nu ben ik alweer bijna een jaar vrijgezel(lig), ik vind het heerlijk! al mijn aandacht naar mijn zoontje, naar mezelf en naar mijn nieuwe bedrijfje.

Alles voor elkaar ; financieel,woning,gezondheid.



Maarrrrr.. Ik mis het ook wel heel erg om de leuke momenten te delen, alleen ben ik ergens heel erg bang. Bang om de verkeerde te treffen en om iemand zo te kunnen vertrouwen dat ik hem ook in de buurt van mijn zoontje kan laten komen.

Ook ben ik heel erg gesteld op mijn vrijheid,

Sinds een tijdje (2mnd) heb ik het afgekapt met mijn bedpartner omdat ik er geen gevoel meer bij had. Nu ben ik nog wel een paar keer uitgeweest maar ik heb er gewoon geen behoefte aan om een vreemde vent naast me te hebben.



Ik zit wel op tinder maar ik blijf op nee drukken. Soms zie ik een leuke vent voorbij komen, maar ondanks een match geen hallo niks.

Op andere datingsites zit ik niet, en wanneer ik buiten ben, ben ik met mijn zoontje. Ik merk wel dat er naar me gekeken word dus afzichtelijk ben ik ook niet.

Aardig wat mannen knappen toch af (krijg ik het gevoel) omdat ik een kindje heb. Nu ligt dat misschien ook wel aan het "soort" man.

Ik heb geen achterlijke hogen eisen, maar een leuk koppie erop maakt het wel een stuk makkelijker. Ik val op mannen met donker haar, die groter zijn dan mij ik ben 165, verzorgd zijn. Ik hou niet van volle mannen. Het hoeft geen "anabooltje" te zijn hoor haha.



Misschien kunnen jullie mij tips geven, niet qua mannen maar wat ik het beste kan doen zodat ik wat meer duidelijkheid krijg voor mijzelf.

Moet ik weer een keer gaan daten, of gewoon lekker zo laten gaan.

Ik ben tevreden maar er knaagt ergens toch iets aan me om weer de gezelligheid te hebben.
Alle reacties Link kopieren
O heb je het weggaan toendertijd toch doorgezet?

Wat goed van je.



Kan me herinneren dat ik regelmatig op je heb gereageerd maar dit had ik niet meer meegekregen.



Voor nu?

Even lekker laten gaan.

Genieten van je vrijheid en je zoontje.



Dat je op nee blijft tinderen zegt imho genoeg.



Komt vanzelf weer!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 29 juli 2014 @ 23:37:

O heb je het weggaan toendertijd toch doorgezet?

Wat goed van je.



Kan me herinneren dat ik regelmatig op je heb gereageerd maar dit had ik niet meer meegekregen.



Voor nu?

Even lekker laten gaan.

Genieten van je vrijheid en je zoontje.



Dat je op nee blijft tinderen zegt imho genoeg.



Komt vanzelf weer!



Ja heb het doorgezet, alles in belang van mijn kindje. En als ik ongelukkig ben merkt hij dit ook. We hebben het nu zoveel leuker.



dankje
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan meid!

Jij vindt het geluk wel weer.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de verhalen niet, maar kennelijk heb je nogal wat meegemaakt.

Ik krijg niet de indruk dat je zin hebt in actief daten.

Dat is ook een gedoe, maar je bent nog heel jong, en de kans is groot dat je op een gegeven moment spontaan iemand tegen het lijf loopt waar heel natuurlijk iets moois mee ontstaat.

Ik zou, voor nu, al die kunstgrepen als Tinder maar even laten zitten.

Sta gewoon open voor een relatie als het op je pad komt, maar dat is iets anders dan er heel actief naar op zoek gaan.



(wel leuk om eens te lezen dat het nu heel goed gaat met mensen na, kennelijk, een hoop drama-topics )
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
"Op Tinder zie je weleens een leuke man voorbij komen, maar ondanks een match zegt hij niets"





Eeuuhh.... jij kan ook als eerste wat zeggen toch?
Het is hartstikke leuk dat je een kind hebt, maar het kan inderdaad een nadeel zijn. Je bent 25 en hebt een kind.

Mannen van jouw leeftijd zijn meestal nog niet met kinderen bezig, of willen zelf nog iets opbouwen.

Oudere mannen zullen 'bagage' eerder accepteren dan jonge mannen, omdat oudere mannen meestal ook van alles hebben beleefd.



Ik zou inderdaad lekker gaan daten. Maar laat dat Tinder zitten.

Daar draait het alleen om seks.

Het lijkt me niets om met een kind allerlei gespuis in huis te halen alleen voor een avond seks.

Jij moet nog lekker de kroeg ingaan, of naar festivals en daar mensen ontmoeten.

Haal de oppas in huis voor je kind en ga met je vriendinnen op pad.
Alle reacties Link kopieren
Je smaak in mannen is nogal beroerd, dus ik zou niet voor de hele mikmak gaan. Latten of een SV, niet (gelijk) huisje boompje beestje. Stabiliteit van jezelf en je kind belangrijker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees alleen maar dat je niet wil, voor nu althans, dus waarom jezelf dan afvragen of je niet evt. de verkeerde treft en hoe het zou gaan mbt je kind.



Blijf gewoon lekker voorlopig met je kind alleen en bedenk wat jij wil binnen een relatie. Je bent pas 25, komt tijd, komt raad. Leuke momenten kun je ook met vrienden/vriendinnen/familie delen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Misschien gewoon wat meer uitgaan? In hoeverre dat kan met een kindje alleen thuis natuurlijk (oppas).



Dan kom je toch wat meer andere mensen tegen en wie weet kom je wel een leuke vent tegen. En probeer het dan een beetje luchtig te houden in het begin. Als hij een 'blijvertje' blijkt te zijn kan dat aangaan van 'vastere' banden altijd nog.



Daten is, denk ik, voor jou minder interessant. Daar zoekt men in de meeste gevallen een partner. En jij zoekt meer een vriend.



Maar wel goed om te lezen dat je je leven weer aardig goed op de rail heb gekregen. Compliment, dat heb je goed gedaan.



Ach...... en die vriend? Die komt er ook wel. Met 25 jaar en een leuk koppie moet dat geen probleem zijn. En dat je een kindje heb zullen een aantal mannen een beetje afschrikken. Maar lang niet allemaal hoor. Succes.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven