Dilemma; Turkije alleen gaan of niet?

29-07-2014 22:22 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik twijfel zo!

A.s. Dinsdag zou ik met dochter 8 dagen naar top resort in Antalya gaan.

Alles is al betaald maar dochter wil het vliegtuig niet meer in (nav rampen afgelopen week).

Ze loopt al dagen te hyperventileren.

Annuleren gaat niet meer.

Wat nu? Haar laten logeren bij oma en alleen gaan?

Heb helaas niemand die in haar plaats kan.

Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:rochel schreef op 29 juli 2014 @ 23:07:

elnino, zou jij in je eentje graag door turkije lopen. als in je veilig voelenNiet als daar veel kinderen op straat lopen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 30 juli 2014 @ 08:45:

[...]





Niet als daar veel kinderen op straat lopen Hahaha! Ik zou er idd van gruwelen om in deze vakantietijd naar zo'n uber-toeristisch door kinderen overspoeld oord te moeten. De horror!
quote:charlottew88 schreef op 30 juli 2014 @ 08:45:

[...]





Niet als daar veel kinderen op straat lopen Hahaha! Ik zou er idd van gruwelen om in deze vakantietijd naar zo'n uber-toeristisch door kinderen overspoeld oord te moeten. De horror!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 30 juli 2014 @ 08:46:

[...]



Hahaha! Ik zou er idd van gruwelen om in deze vakantietijd naar zo'n uber-toeristisch door kinderen overspoeld oord te moeten. De horror! Ik ook niet hoor, ik ga op vakantie voor mijn rust en daar horen gillende kinderen niet bij .
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:rochel schreef op 29 juli 2014 @ 23:07:

elnino, zou jij in je eentje graag door turkije lopen. als in je veilig voelenIk ben EN niet, maar heb daar inderdaad geenmoment over getwijfeld. Ben 'zelfs' alleen met de bus gegaan.
quote:Pretzel66 schreef op 30 juli 2014 @ 08:21:

[...]





Het heeft je dus veel voordeel opgeleverd fijn toch

Geen spreekwoord of gezegde gebruiken als je de betekenus niet kent .

is dat zoiets als geen woorden gebruiken als je niet weet hoe ze te schrijven?

maar dan nog, je snapte blijkbaar goed genoeg wat ik bedoelde.
nou dan gewoon lekker alleen gaan essie. dan ziet je dochter (als het meezit) dat je goed en heel bent teruggekomen van twee vluchten

grote kans dat ze een volgend jaar wel weer meegaat.



en je kan haar in die tijd dat je wegbent gezellig naar opa en oma brengen.
Betekenis jij je zin maar dat is een tikfout jij bedoelt gewoon heel iets anders .
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Vanwege mijn vriend zijn werk ben ik ook regelmatig alleen in Antalya. De straat durf ik wel op hoor! Eventueel wil ik wel een keer afspreken om samen door Antalya te gaan? Kan ik je alles laten zien! Erg mooi hier Ik hoor het wel
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
Essie.. mijn vriend is piloot. Ze mag als jij dat wilt ook mailen of bellen voor geruststelling?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
zeg essie, laat even weten of de vakantie nog door is gegaan. en of je alleen bent geweest of met twee. dank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven