Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriendin ook wel eens opgedragen om sliploos en wijdbeens ergens te gaan zitten in t openbaar....

nix mis mee hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:manmanman schreef op 03 oktober 2012 @ 10:34:

Ik heb mijn vriendin ook wel eens opgedragen om sliploos en wijdbeens ergens te gaan zitten in t openbaar....

nix mis mee hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:manmanman schreef op woensdag 03 oktober 2012 10:34 Ik heb mijn vriendin ook wel eens opgedragen om sliploos en wijdbeens ergens te gaan zitten in t openbaar....

nix mis mee hoor Gatverdamme. Je hoeft andere mensen niet lastig te vallen met je vieze kut (en jij met je wensen om dat te willen)
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik zie eigk nooit doorkijkbloezen, dus ik geloof niet dat het 'in de mode is' ineens. Ik hou er wel van, vind het supersexy!

Jaaaren geleden had Janine dat es in GT/ST, toen dacht ik, dat wil ik ook! Maar nooit gedaan, vind niet dat ik daar de buste voor heb en ik durf het ook niet zo. Zo zag het er ongeveer uit:

Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Mooi toch? Ik zie niet wat daar zo aanstootgevend aan is.
Alle reacties Link kopieren
Het moet je wel staan. En je moet er het figuur voor hebben. De hele outfit moet dan kloppen. En die foto hierboven, dat is gewoon mooi, dat klopt allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maaique schreef op 03 oktober 2012 @ 11:08:

[...]



Gatverdamme. Je hoeft andere mensen niet lastig te vallen met je vieze kut (en jij met je wensen om dat te willen)



Misschien heeft hij haar eerst door de auto was straat gegooit?



en is dat ''vieze'' overbodig in jou zin
Zij kan enkel voor zichzelf spreken...zij zal altijd wel met een vieze kut lopen, best zielig!
Alle reacties Link kopieren
Bruistabletje Lactacyd erin en dat is ook weer opgelost hoor.
Alle reacties Link kopieren
Deze discussie gaat nu wel erg van het onderwerp af.
Alle reacties Link kopieren
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een vrouw geen slipje aan heeft. Als het heel warm weer is of onder sommige jurkjes of rokjes loop ik ook liever sliploos rond. Ik zorg er dan wel voor dat niemand dat ziet. Misschien is ze die nacht onverwachts bij iemand blijven slapen en had ze geen schoon slipje mee. Het kan ook zijn dat ze 'verplicht' was om zonder slipje daar te zitten.



TO. Ga je het ook eens proberen?
ik ga vaak naar het naakt strand op de fiets om dat het met de auto simpelweg een ramp is.

Ik vind het dan erg leuk om geen string aan te doen onder mijn korte rokje.

Mijn man vind dat super spannend.

En ik zie vaak dat mensen die ons tegemoet fietsen onder mijn rokje proberen te kijken.



wij vinden dat erg leuk en opwindend.
Alle reacties Link kopieren
Met je blote kano op een fietszadel ? Lijkt me geen pretje..

Mijn man ging vandaag ook sliploos de deur uit ( nou ja boxerloos) want het is vreselijk warm op zijn werk dus trok een zwembroek aan...dus zijn leuter bungelt nu in het binnenbroekje daarvan. ( moet overall aan op werk)
Goh. En je vindt het zelfs zó spannend dat je daarvoor een topic van twee jaar oud omhoogschopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een strakke jurk met lycra in de stof, en je ziet elk soort string die je eronder aandoet. Het mooiste is hem te dragen zonder iets eronder (er zit ondersteuning bij het bovengedeelte, dus een bh is ook niet nodig) en dan inderdaad geen string of broekje. Zo draag ik hem dan ook, voel me er best OK in, want hij loopt tot halverwege mijn kuiten. Maar je ziet wel je figuur, want hij is heel strak. Bij een galajurk graag ik er ook nooit iets onder.



Ook wel eens een dare van mijn vriend gehad, of ik in een kort rokje zonder string op de fiets zou durven. Die won ik dus!
En dat word je plotseling ongesteld... Haske leuk!



Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 24 juli 2014 @ 11:01:

Goh. En je vindt het zelfs zó spannend dat je daarvoor een topic van twee jaar oud omhoogschopt? Hij/zij meldt zich ook nog speciaal aan voor het forum om te posten op dit topic. Zo spannend vindt hij/zij dit.......
Fap fap fap.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag eigenlijk ongeveer nooit een slipje. Het geeft me een kick en ik vind het spannend zeker als je een kort rokje draagt. Ik word er zelf ook telkens geil bij en dan mag er al eens wat gebeuren!
pluk de dag
You go, girl!
Alle reacties Link kopieren
Echt weer voor!
Alle reacties Link kopieren
En over die posting heb je 11 maanden nagedacht ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat een kut topic
Alle reacties Link kopieren
Blote kut topic he! Wel on topic blijven hehe
Heeft ons Vlaams 'fontein-sletje' zich al gemeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven