Heet jouw tijger ook Tijger?

30-07-2014 11:41 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het staat op nu.nl, dat Tijger de populairste kattennaam is. Ik hoop van harte van niet. Dan nog liever de andere populaire namen: Gizmo, Simba, Lizzy en Misty.



Dus meld hier alsjeblieft dat je katten leukere namen hebben dan Tijger. De mijne heten Dender, Kalle en Geesje.



En zijn er eigenlijk ook mensen die hun kat Leeuw of Poema noemen?

En hoe heet ie?

Totaal aantal stemmen: 29

Tijger... (7%)
Andere naam (93%)
Ik heb alleen een Fido, Snuffie of Blub Geen stemmen
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Mijn voormalige katten heetten Prince en Spook.



Van ex heetten ze Snuf en Snuif.
Alle reacties Link kopieren
Mijn katten heten Zorro en Sienna.( de laatste heette eigenlijk Senta toen ik haar adopteerde uit het asiel, maar dat leek me teveel op placenta , vandaar gewijzigd in iets met een zelfde soort klank)
Huidige katten: Yanno en Zoë.



Vroegere katten: Meneer, Mitzi, Adriaan.



Bijnamen: Kuka en Roka.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat heet Sammie.

Mijn vorige kat heette Dipsy.
She needed a hero. So that's what she became.
Mijn kat heet Zwelgje (draakje uit de film van Olie B. Bommel) en ik vind dat nog steeds de allercoolste naam.



Ik hou helemaal niet van die populaire, inspiratieloze namen. Ik probeer voor huisdieren altijd echt iets leuks te bedenken.
Mijn kat heeft een hele unieke naam, dus dan ben ik erg herkenbaar. Maar zeker niet iets als Tijger of Poekie ofzo.
Mijn zwarte panter heet ook geen Panter.

Hij heet Onyx.
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat heet Minoes heel standaard
Ik ken geen enkele kat die Tijger heet!



Onze oppaskat heet Karel.
Mijn zus heeft haar twee poezen namen gegeven die blijkbaar ook heel populaire babynamen zijn tegenwoordig. Best grappig, want als ik een kind zie met die naam denk ik toch altijd eerst 'Hé, zo heet de kat van mijn zus ook.'
Alle reacties Link kopieren
Kat heet Zus, hond heet Broer.

Heb ik eindelijk eens een zus en broer die wel naar me luisteren
Alle reacties Link kopieren
Mijn katten heten Chicka en (onze nieuwste aanwinst van nu 13 weken oud) Minou.quote:groenebroek schreef op 30 juli 2014 @ 12:09:

Kat heet Zus, hond heet Broer.

Heb ik eindelijk eens een zus en broer die wel naar me luisteren
Alle reacties Link kopieren
Boris en Joris
Ik ken een Tijger, telt dat ook?



Onze kat heet Poeke, want ze was van mijn (inmiddels overleden) oma (bij alle oma's heten katten Poeke, Poekie, Tijger etc toch? ). Ook geen wereldnaam, en toen ze bij ons kwam wilden we het naar iets anders veranderen. Maar na een dag zat Poeke er al in dus dat is het gebleven.
Alle reacties Link kopieren
mijn katten heten Simba en Speedy
Alle reacties Link kopieren
Twix (ros) en oufti (zwart)
Alle reacties Link kopieren
Geen tijger hier. We hebben wel een poesje gehad (dat was het enige waar ze op reageerde) was overigens al de kat van mijn vriend.



En nu Muppet
Alle reacties Link kopieren
Ik ken wel een Tijger . Mijn kitten heet (...) veel te leuke naam, en raar (in Nederland) dus te herkenbaar.
Mijn binnen katten hebben ook redelijk bijzondere namen voor katten dan ben ik meteen heel herkenbaar dus dat doe ik maar niet. Ze reageren trouwens het best op "eten!"



De buiten poes heet "poeoeoeoeoeoeoes poes poespoes, poehoes waar ben je nou?" Daar reageert ze dan een enkele keer eens op. Een naam lijkt me vrij zinloos en lastig te leren ook omdat we haar niet altijd even vaak zien.



Muis hoor ik trouwens ook vaak voor katten. Ik ben wel eens een kater tegengekomen die Jan Frederick heet en zo noemen ze hem ook altijd voluit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een lijst met andere top namen gezien. Was iets met Luna, Karel, Max, Tijger dacht ik ook, maar waar heb ik het op internet gelezen? Het was op een nieuws/krantensite.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Mijne heet Wilbert.

Bijnaam: Willie.
Bi sonraki hayatimda gel.
Bij mijn oma heette de kat Pukkie, lijkt wel op Poekie

En daarna kwam Tijgertje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een panter, en die heet natuurlijk geen tijger. En een boskat. Die heet ook geen tijger. Dat kan toch niet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 30 juli 2014 @ 11:58:

Mijn kat heet Sammie.





+1

En het is nog wel een meisje, tja.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven