Demonstratie Den Haag 12 Juli pro Palestina

14-07-2014 17:20 1712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag de demonstratie in Den Haag tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnen.



Wie heeft er wat van mee gekregen?



Speech die rond gaat op facebook.



https://www.youtube.com/watch?v=FsVmgLkrCcw
Alle reacties Link kopieren
Het verbaasd mij dat sommige hier zo'n duidelijk standpunt in durven te nemen wat betreft wie volgens hen aan de goede kant staat. Ik zou het namelijk echt niet meer weten.

Het gaat al zo lang aan, er wordt over en weer beschuldigd, propaganda wordt ingezet, enz.

Ze zijn al ik weet niet hoe lang bezig met elkaar. Israel is oppermachtig t.o.v. de Palestijnen.

Israel maakt het niet af (logisch ook, maar goed ze zouden het wel kunnen) en de Palestijnen geven nooit op. Nooit!

Dat gaat never nooit goed komen. Dat mag na al die jaren wel duidelijk zijn. En iedereen weet dat, maar het blijft maar doorgaan. En niemand doet wat. Waar natuurlijk ook weer allerlei verklaringen voor zijn.

Kortom, heel verwarrend.
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik mis in je samenvatting zijn de links naar naar volledig onafhankelijke nieuwsbronnen zoals Israelische kranten, www.likud.nl en de website van het IDF.
quote:Crique schreef op 30 juli 2014 @ 09:28:

Dit is hoe ik na alle inhoudelijke reacties hier het conflict begrijp:



De Palestijnen offeren met plezier hun kinderen op door ze als menselijk schild voor Israëlische rakketten te zetten, want dat moet van Hamas.

Ondertussen zouden ze na meer dan duizend burgerdoden toch kunnen weten dat een menselijk schild totaal geen zin heeft als je vijand Israël is, want die bombarderen gewoon door.

Dat weerhoudt die monsters van Palestijnen er echter niet van om hun kinderen massaal onder bommen te duwen. Ze doen dat om Israël een slechte naam te bezorgen! Publiciteit!





Verder is het niet netjes om commentaar op Israël te hebben.

want Israël zou heus geen kleine kinderen bombarderen als niet alle Palestijnen antisemitische terroristenknuffelende Hamas-fans waren. Duh.



Die Palestijnse demonstranten moeten ook hun muil houden. Als er ook maar eentje een vergelijking durft te trekken tussen de daden van de Nazi's en de Isaëli's, zouden we ze meteen allemaal hun vrijheid van meningsuiting moeten afpakken.

Ze doen net of de Israëlische regering bommen op kleuterscholen gooit, maar iedereen kan wel bedenken dat dat niet waar is: dat moslimtuig schuift gewoon op het laatste moment kleuterscholen onder bommen. Die mensen geven niks om hun kinderen.

En ze willen ook belachelijke dingen, zoals open grenzen, onderwijs, gezondheidszorg.





Heb ik zo een beetje een beeld?Nu wel .
Crique, wat dacht je: ik gooi nog een keer de knuppel in het hoenderhok .

Maar nu gaan we nog 43 pagina's verder discussiëren met telkens weer dezelfde argumenten voor en tegen, al dan niet met linkjes.
quote:Baudolino schreef op 30 juli 2014 @ 09:40:

Het verbaasd mij dat sommige hier zo'n duidelijk standpunt in durven te nemen wat betreft wie volgens hen aan de goede kant staat. Ik zou het namelijk echt niet meer weten.

Het gaat al zo lang aan, er wordt over en weer beschuldigd, propaganda wordt ingezet, enz.

Ze zijn al ik weet niet hoe lang bezig met elkaar. Israel is oppermachtig t.o.v. de Palestijnen.

Israel maakt het niet af (logisch ook, maar goed ze zouden het wel kunnen) en de Palestijnen geven nooit op. Nooit!

Dat gaat never nooit goed komen. Dat mag na al die jaren wel duidelijk zijn. En iedereen weet dat, maar het blijft maar doorgaan. En niemand doet wat. Waar natuurlijk ook weer allerlei verklaringen voor zijn.

Kortom, heel verwarrend.Zeg dat wel. Wat mij betreft zijn ze allebei hartstikke fout bezig.
quote:ThunderassMan schreef op 30 juli 2014 @ 10:27:

[...]





Nu wel .



Wat jij quote is dus niet wat Crique schreef.

Ik vond de door jou zo onbeschoft geschrapte stukken eigenlijk best wel relevant.

Ik zet hem hier dus nog maar een keer. Jammer dat je me daartoe dwingt door mijn woorden zo te verdraaien dat ik zelf wel een PVV-er lijk (de horror), maar dat zou me natuurlijk niet hoeven verbazen.

In je eigen kringen zou je trouwens gestaft zijn, maar ik ben niet zo flauw.



Dit is hoe ik na alle inhoudelijke reacties hier het conflict begrijp:



De Palestijnen offeren met plezier hun kinderen op door ze als menselijk schild voor Israëlische rakketten te zetten, want dat moet van Hamas.

Ondertussen zouden ze na meer dan duizend burgerdoden toch kunnen weten dat een menselijk schild totaal geen zin heeft als je vijand Israël is, want die bombarderen gewoon door.

Dat weerhoudt die monsters van Palestijnen er echter niet van om hun kinderen massaal onder bommen te duwen. Ze doen dat om Israël een slechte naam te bezorgen! Publiciteit!



Israël kan dus helemaal niets verweten worden, al treft bijna geen enkele Hamas-raket doel, in tegenstelling tot de raketten van Israël, die heel Gaza inmiddels in een rokende killzone hebben veranderd.



Verder is het niet netjes om commentaar op Israël te hebben.

Iedereen die (zoals ik) vindt dat Hamas en de Israëlische regering ALLEBEI een enorm pak op hun lazer verdienen wegens misdaden tegen de menselijkheid in het algemeen en de Palestijnse burgerbevolking in het bijzonder, is dus een antisemitische terroristenknuffelende Hamas-fan, want Israël zou heus geen kleine kinderen bombarderen als niet alle Palestijnen antisemitische terroristenknuffelende Hamas-fans waren. Duh.



Die Palestijnse demonstranten moeten ook hun muil houden. Als er ook maar eentje een vergelijking durft te trekken tussen de daden van de Nazi's en de Isaëli's, zouden we ze meteen allemaal hun vrijheid van meningsuiting moeten afpakken. Iedereen weet dat een grote bek van een moslim honderd keer gevaarlijker is dan een bom van een Israëli.

Ze doen net of de Israëlische regering bommen op kleuterscholen gooit, maar iedereen kan wel bedenken dat dat niet waar is: dat moslimtuig schuift gewoon op het laatste moment kleuterscholen onder bommen. Die mensen geven niks om hun kinderen.

En ze willen ook belachelijke dingen, zoals open grenzen, onderwijs, gezondheidszorg. Het moet niet gekker worden.



Ook ligt Spanje inmiddels in Latijns-Amerika (een beruchte antisemitische enclave), en is iedereen die zich uitspreekt tegen buitenproportioneel geweld tegen burgers dus eigenlijk gewoon keihard tegen Israël, en daarmee een antisemitische terroristenknuffelende Hamas-fan.



Heb ik zo een beetje een beeld?
Alle reacties Link kopieren
Je stelt een vraag Crique. Als je zo emotioneel en van streek raakt als je niet het gewenste antwoord krijgt, moet je 'm niet stellen.
quote:Noesa schreef op 30 juli 2014 @ 11:02:

Je stelt een vraag Crique. Als je zo emotioneel en van streek raakt als je niet het gewenste antwoord krijgt, moet je 'm niet stellen.Daar heb jij weer gelijk in.
quote:Crique schreef op 30 juli 2014 @ 10:47:

[...]





Wat jij quote is dus niet wat Crique schreef.

Ik vond de door jou zo onbeschoft geschrapte stukken eigenlijk best wel relevant.

Ik zet hem hier dus nog maar een keer. Jammer dat je me daartoe dwingt door mijn woorden zo te verdraaien dat ik zelf wel een PVV-er lijk (de horror), maar dat zou me natuurlijk niet hoeven verbazen.

In je eigen kringen zou je trouwens gestaft zijn, maar ik ben niet zo flauw.







Spreek je altijd over jezelf in de derde persoon?



En: onbeschoft? Ik haal slechts de door jou, subtiel gekleurde, stukjes weg.

Waarom gebruik je het PVV voorbeeld weer eens om iemand negatief weg te zetten? Wat is er mis met de PVV?

Wat zijn 'mijn eigen kringen?'



Kortom; ik vind dat je maar irritant uit je nek lult. Sterker nog: ik vind je maar een zelfbenoemde moreel verheven muts. Als ik niet beter wist, zou ik denken dat je een trol was. En dat je dat niet bent, maakt het zo mogelijk nog erger.
Alle reacties Link kopieren
quote:liara schreef op 30 juli 2014 @ 10:34:

[...]





Zeg dat wel. Wat mij betreft zijn ze allebei hartstikke fout bezig.+1
Alle reacties Link kopieren
Eens met TAM. Je gedraagt je als de zelfbenoemde gedachtenpolitie en de zelfbenoemde topic recensent, zonder ook maar één keer inhoudelijk op het onderwerp in te gaan. Jij vindt dat iedereen jouw niet onderbouwde mening (je-moet-in-het-midden-staan) dient te delen. En zo niet, kom je stalken en etteren.

Inderdaad. Trollengedrag.
quote:ThunderassMan schreef op 30 juli 2014 @ 11:10:

[...]

Spreek je altijd over jezelf in de derde persoon?



Oké, ik zal de wijste zijn en beleefd blijven.

Ik schreef mijn eerste zin in de derde persoon omdat boven elk citaat de woorden 'Huppelepup schreef op ...' staan. Zie hierboven. Om antwoord te geven op je impliciete vraag, nee, ik denk niet dat ik de koningin ben.



En: onbeschoft? Ik haal slechts de door jou, subtiel gekleurde, stukjes weg.

Waarom gebruik je het PVV voorbeeld weer eens om iemand negatief weg te zetten? Wat is er mis met de PVV?

Wat zijn 'mijn eigen kringen?'



Ik ben hier door 'jouw kringen' onder andere uitgemaakt voor cultuurrelativist, gutmensch en betuttelracist, en hieronder noem je me zelf een 'een zelfbenoemde moreel verheven muts'.

Een PVV-er een PVV-er noemen als je PVV-praat tegenkomt lijkt me dus niet zo'n drama. Raar trouwens, dat PVV-ers nooit PVV-ers genoemd willen worden. Is het iets om je voor te schamen?



Kortom; ik vind dat je maar irritant uit je nek lult. Sterker nog: ik vind je maar een zelfbenoemde moreel verheven muts. Als ik niet beter wist, zou ik denken dat je een trol was. En dat je dat niet bent, maakt het zo mogelijk nog erger.



Waarom zou het mij wat kunnen schelen wat jij van mij vindt?

Je wil niet weten wat ik van jou vind, lig jij daar wakker van?



Noteer trouwens even dat ik je nog steeds niet staf, ondanks dat je me uitscheldt, op de man speelt, mijn woorden verdraait en me een trol noemt, alleen omdat ik zo brutaal ben om te beweren dat BEIDE partijen in dit conflict fout zitten.



Noesja had trouwens gelijk, je gaf gewoon antwoord op mijn vraag. Dat had je kunnen doen zonder mijn woorden te verdraaien, maar we reageren natuurlijk allemaal op ons eigen niveau.

Zie je wel? Als je gelijk hebt, dan krijg je het.
De kersen zijn nog nooit zo zuur geweest
quote:Keausje schreef op 30 juli 2014 @ 11:30:

De kersen zijn nog nooit zo zuur geweest Zo gaat dat, als ze in een bad vol azijn terechtkomen .
quote:Crique schreef op 30 juli 2014 @ 11:37:

[...]





Zo gaat dat, als ze in een bad vol azijn terechtkomen .Dan ga je toch in de zon zitten daar worden kersen zoet van.
Alle reacties Link kopieren
Wanhopige open brief van een Noorse dokter in Gaza: "Meneer Obama, hebt u een hart?"



Mads Gilbert is Professor en Kliniekhoofd Kliniek voor Spoedeisende Geneeskunde Universitair Ziekenhuis Noord-Noorwegen. Hij werkt momenteel in het Shifa Hospital in Gaza. Deze open brief werd in het Engels op Middle East Monitor gepubliceerd.



Beste vrienden,



Vorige nacht was extreem. De 'grondinvasie' van Gaza heeft tientallen Palestijnse slachtoffers gemaakt, verminkte, opengereten, bloedende, rillende, stervende Palestijnen, Palestijnen van alle leeftijden, allemaal burgers, allemaal onschuldig.



De helden van de ambulances en de ziekenhuizen van Gaza werken in shifts van 12 tot 24 uur, grauw van de vermoeidheid en de onmenselijke werklast (en in Shifa wordt sinds 4 maanden niemand meer betaald). Ze verzorgen, sorteren, proberen orde te scheppen in de onbegrijpelijke chaos van lichamen, volwassenen en kinderen: wie kan nog lopen en wie niet, wie ademt nog en wie niet, wie bloedt en wie niet.



Het zijn allemaal mensen. Maar weer worden ze als beesten behandeld door het 'meest morele leger ter wereld' (sic!).



Mijn respect voor de gewonden en hun kalmte, ondanks de pijn, het lijden en de schok, is eindeloos. Mijn bewondering voor het personeel en de vrijwilligers is eindeloos. De Palestijnse 'sumud' geeft mij kracht, ook al zou ik soms willen schreeuwen, iemand hard vasthouden, huilen, de huid en de haren van een warm kind ruiken, bedekt met bloed, ons samen in een eindeloze omhelzing beschermen. Maar dat kunnen wij ons niet veroorloven en zij kunnen het evenmin.



Asgrauwe gezichten. Nee! Niet weer een lading van tientallen verminkte en bloedende slachtoffers, er liggen nog altijd vijvers van bloed op de vloer van de spoedeisende zorg, stapels druipende, met bloed doordrenkte verbanden om op te ruimen. De schoonmakers zijn overal, dweilen bloed op, vegen resten op en haar en kleren, injectienaalden, het afval van de dood. Wat nog kan worden hergebruikt, wordt schoongemaakt. In de afgelopen 24 uur zijn meer dan 100 slachtoffers naar Shifa gebracht. Dat zou al te veel zijn voor een goed georganiseerd ziekenhuis met alle nodige uitrusting, maar hier ontbreekt bijna alles: elektriciteit, water, benodigdheden, geneesmiddelen. Operatietafels, instrumenten en monitors zijn allemaal verroest, alsof ze uit een ziekenhuismuseum komen. Maar de helden klagen niet. Ze doen hun werk als echte vechters, vastberaden en onwankelbaar.



Terwijl ik deze woorden schrijf, alleen, op een bed, vloeien mijn tranen, maar het zijn nutteloze tranen van pijn en smart, van woede en angst. Dit kan niet gebeuren!



En dan zet het orkest van de Israëlische oorlogsmachine zijn gruwelijke symfonie weer in, met artilleriesalvo's van marineschepen voor de kust, bulderende F16's, ziekmakende drones (in het Arabisch 'zennanis', zoemers) en kletterende Apaches. Allemaal wapens uit de VS, betaald door de VS.



Meneer Obama - hebt u een hart?



Ik nodig u uit om een nacht, een nacht maar, bij ons in Shifa door te brengen. Misschien vermomd als schoonmaker. Ik ben er 100 procent van overtuigd dat het de geschiedenis zou veranderen. Niemand met een hart én met macht zou na een nacht in Shifa niet vastberaden zijn om een einde te maken aan de slachting van het Palestijnse volk.

Maar de hartenlozen en genadelozen hebben hun berekeningen gemaakt en weer een 'dahyia' aanval op Gaza gepland.



Ook deze nacht zullen de rivieren van bloed vloeien. Ik kan horen dat ze hun instrumenten van de dood hebben gestemd.



Alstublieft. Doe wat u kunt. Dit moet ophouden.





http://www.demorgen.be/dm ... ama-hebt-u-een-hart.dhtml
Alle reacties Link kopieren
Regering wil label voor voedsel uit door Israël bezette gebieden



De federale regering wil een label introduceren voor goederen afkomstig uit nederzettingen in de door Israël bezette gebieden. Dat schrijft De Morgen. Met het label moet de consument bewust kunnen kiezen of hij fruit en andere producten uit die gebieden wil kopen.

Minister van Buitenlandse Zaken Didier Reynders (MR) zei recentelijk in de commissie Buitenlandse Zaken, na een vraag van Kamerlid Wouter De Vriendt (Groen), dat hij niet langer bezwaren ziet om het label alleen in te voeren. Niet alle Europese landen zijn immers voor het label te vinden.



Minister van Economie Johan Vande Lanotte (sp.a) kreeg zo groen licht. Hij bereidde al langer het label voor en pleegde ook overleg met de distributiesector en consumentenorganisaties.



Vandaag of ten laatste morgen verschijnt op Vande Lanottes website de omzendbrief die zo'n label mogelijk maakt. Het label zal niet verplicht zijn, de warenhuizen hebben zelf de keuze. "Maar ik zie niet in waarom niet, het gaat louter om het informeren van de consument", aldus de minister.



http://www.hln.be/hln/nl/ ... el-bezette-gebieden.dhtml



Goed bezig in Belgie!!!!
Alle reacties Link kopieren
De Gazastrook is de hel op aarde



In de Gazastrook gaat het geweld onverminderd voort. De laatste beelden die uit het gebied naar buiten komen, tonen niets minder dan een gigantisch inferno. De hel op aarde, een andere omschrijving is er niet voor onderstaand beeld dat de wereld rondgaat.

De beelden werden gisteren gemaakt door Mohammed Saber, fotograaf voor het persagentschap EPA. Ze tonen een Israëlische luchtaanval op de wijk Tuffah in het oosten van Gaza-stad.



De dodentol in de Gazastrook blijft ondertussen oplopen. Volgens de lokale hulpdiensten kwamen afgelopen nacht acht leden van dezelfde familie om bij een Israëlische luchtaanval op de zuidelijke stad Khan Younis. Bij een Israëlisch bombardement op een school van de Verenigde Naties vielen vanmorgen in de vroege ochtend dan weer minstens twintig Palestijnse doden.



Volgens de woordvoerder van de hulpdiensten in Gaza, Ashraf al-Qudra, is de dodentol sinds de start van het conflict opgelopen tot 1.262 en zijn er meer dan 7.000 gewonden. Twee derde van de slachtoffers zijn burgers. Maandag sneuvelden aan Israëlische zijde tien soldaten, wat de balans op 53 overleden Israëlische soldaten brengt. Sinds de start van het conflict kwamen in Israël ook drie burgers om.



http://www.hln.be/hln/nl/ ... -is-de-hel-op-aarde.dhtml



Wie durft kan op de link klikken op de hel op aarde te kunnen zien
Alle reacties Link kopieren
quote:Hanaa schreef op 30 juli 2014 @ 11:55:

Wanhopige open brief van een Noorse dokter in Gaza: "Meneer Obama, hebt u een hart?"

Deze dokter kan z'n brief beter aan de Hamas terroristen sturen, die nog steeds gemiddeld 100 raketten per dag op Israël afvuren (waarvan een groot percentage in Gaza terecht komt). Stopt Hamas, dan stopt Israël.

Stopt Israël, dan gaat Hamas door. Wat moet meneer Obama doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 30 juli 2014 @ 12:05:

[...]



Deze dokter kan z'n brief beter aan de Hamas terroristen sturen, die nog steeds gemiddeld 100 raketten per dag op Israël afvuren (waarvan een groot percentage in Gaza terecht komt). Stopt Hamas, dan stopt Israël.

Stopt Israël, dan gaat Hamas door. Wat moet Obama doen?Hahaha, wat grappig!!! Israel STOPT niet, Israël gaat na deze oorlog nog steeds mensen vasthouden in een kooi waarin ongeveer 1,5 miljoen mensen moeten wonen, een openlucht gevangenis, waar de mensen nooit uit kunnen, dagelijks vernederingen, slaag, martelingen in de checkpoints, meer nederzettingen blijven bouwen, elke keer meer en meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 30 juli 2014 @ 12:05:

[...]



Deze dokter kan z'n brief beter aan de Hamas terroristen sturen, die nog steeds gemiddeld 100 raketten per dag op Israël afvuren (waarvan een groot percentage in Gaza terecht komt). Stopt Hamas, dan stopt Israël.

Stopt Israël, dan gaat Hamas door. Wat moet meneer Obama doen?



Precies dit, Isreal wil vrede en is bereid land op te geven wanneer Palestina het recht op een Israëlische staat erkent. Dit hebben ze in Sinaii immers ook gedaan met egypte (enige land in de regio dat israel erkent), en zo ver waren ze in 2000 ook totdat arafat het op het allerlaatste moment afblies)



De reden waarom dit niet gebeurt is omdat hamas de joden wil uitroeien, niet omdat ze zo nodig landjepik willen doen. Jodenhaat is wijdverspreid onder de moslims en dat wordt keer op keer bewezen door manifestaties zoals die in den haag en amsterdam. (en het handvest van Hamas niet te vergeten). Enige nuance is de gemiddelde moslim op dit standpunt ook volkomen vreemd, ook jou Hanna, want je post lukraak stukjes zonder discussie of debat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hanaa schreef op 30 juli 2014 @ 12:12:

[...]





Hahaha, wat grappig!!! Israel STOPT niet, Israël gaat na deze oorlog nog steeds mensen vasthouden in een kooi waarin ongeveer 1,5 miljoen mensen moeten wonen, een openlucht gevangenis, waar de mensen nooit uit kunnen, dagelijks vernederingen, slaag, martelingen in de checkpoints, meer nederzettingen blijven bouwen, elke keer meer en meer.Eh. We hadden het over de brief van de Noorse dokter.
@Crique:

Ik impliceer niets: als ik dacht dat je de koningin was, had ik dat wel gevraagd.



Om op je PVV-vraag terug te komen: ik vind dat niemand zich hoeft te schamen voor z'n stemgedrag: helaas is het hier zo dat de PVV en PVV-stemmers gelijk wordt gesteld met Nazi's en racisten. Dat vertroebeld de discussie nog wel eens (duh). En jij doet daar keihard aan mee., terwijl er vele motivaties kunnen zijn om op die partij te stemmen. Ondanks het feit dat jij geen flauw idee hebt waarop ik stem, doe je erg je best om me weg te zetten als racist, door te verwijzen naar de PVV. Met die nonsens en aannames doe ik niet mee.

Verder heb je het weer over 'mijn kringen' en dat je weggezet wordt als weetikveelwat. IKzelf noem je alleen maar een zelfbenoemd moreel verhevene. Dáár mag je me op aanspreken. Met karakteromschrijvingen die anderen jou toedichten heb ik niets te maken, al kan ik me er soms wel in vinden.



Ik scheld je niet uit, ik benoem je op een bepaalde manier (of is moreel verhevene iets om je voor te schamen?) Dat doe ik heel direct en openbaar itt tot jijzelf. kennelijk vindt jij het dan 'op de man' spelen. Ik noem dat gewoon 'reageren op'.



Ik noem je zelfs expliciet GEEN troll en al helemaal niet OMDAT je een 'gematigd' standpunt inneemt. Wel vindt ik je manier van posten, aannames en 'subtiele kleuringen' overeenkomen met trollengedrag.



Verder eens met dat ik gelijk heb.
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/t ... val_Hamas_op_beeld__.html



Kreeg deze gisteren al van een vriend van mij die nu in Israel vecht.

Maar zag hem nu ook op de telegraaf.

Ik vind het logisch dat Israel de tunnels wil slopen, die gasten kunnen zo in je achtertuin staan. Gestoorde zieke mensen en al die moslims die Hamas steunen zijn ook gestoord. Vind ik dan. Ik krijg toch een bloedhekel aan bepaalde mensen en ik zeg het ze ook, met hun hypocriete gedrag. BAH BAH
.
Alle reacties Link kopieren
quote:glaas_beer schreef op 30 juli 2014 @ 12:16:

[...]





Precies dit, Isreal wil vrede en is bereid land op te geven wanneer Palestina het recht op een Israëlische staat erkent. Dit hebben ze in Sinaii immers ook gedaan met egypte (enige land in de regio dat israel erkent), en zo ver waren ze in 2000 ook totdat arafat het op het allerlaatste moment afblies)



De reden waarom dit niet gebeurt is omdat hamas de joden wil uitroeien, niet omdat ze zo nodig landjepik willen doen. Jodenhaat is wijdverspreid onder de moslims en dat wordt keer op keer bewezen door manifestaties zoals die in den haag en amsterdam. (en het handvest van Hamas niet te vergeten). Enige nuance is de gemiddelde moslim op dit standpunt ook volkomen vreemd, ook jou Hanna, want je post lukraak stukjes zonder discussie of debat.+1
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven