Mode & Beauty alle pijlers

Zichtbare tepels, mag dat van de modepolitie? ;)

30-07-2014 11:57 222 berichten
In de herfst gaan mijn siliconen eruit en heb ik weer een kleine cupmaat. Natuurlijk probeer ik het positief te bekijken en één voordeel lijkt me toch wel dat ik dan niet per se een beha hoef te dragen. Maar ja, met mijn gebrek aan gevoel voor mode vraag ik me toch af hoe je overkomt als je harde tepels zichtbaar zijn door je kleding? Is dat heel ordinair of maakt het niemand iets uit?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. laatst een aantal Sex and The City afleveringen gekeken en daar lopen ze continue zonder beha (ja geen realiteit ik weet het en andere tijden wellicht?)
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat kan echt niet hoor! Kleding staat gewoon veel mooier mét (voorgevormde) bh. Ook met (hele) kleine borsten.
Ik vind het echt werkelijk geen gezicht. Ordinair en armoedig.
Of het mag van de politie of niet, harde tepels schreeuwen om aandacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:tandpasta schreef op 30 juli 2014 @ 12:01:

Nee, dat kan echt niet hoor! Kleding staat gewoon veel mooier mét (voorgevormde) bh. Ook met (hele) kleine borsten.Kul.... het ligt een beetje aan hoe je eruit ziet en wat je aantrekt, maar in de zogenaamde "hipster-scene" is zonder bh heel normaal.
quote:kadanz schreef op 30 juli 2014 @ 12:02:

Of het mag van de politie of niet, harde tepels schreeuwen om aandacht.Dat dus, en ik heb liever dat mensen naar mijn hoofd kijken dan naar mijn borsten. Ik voel me gewoon heel ongemakkelijk met van die priemende tepels.
Daar heb je toch van die plakkers voor? Hoef je geen bh aan, plakkers op je tepels en klaar.
Ik vind het ook niets. Ik voel me ook enorm opgelaten als ik het idee heb dat ze te zien zijn.
Ik vind het ook niets. Ik voel me ook enorm opgelaten als ik het idee heb dat ze te zien zijn.
Alle reacties Link kopieren










Hoe vind je het zélf??
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom zou je dat willen?



Ik vind het ook geen gezicht, het valt altijd zó ontzettend op. Gewoon een BH aandoen.
Alle reacties Link kopieren
Grappig; ik heb dit 'probleem' pas sínds ik siliconen heb. Daarvóór droeg ik altijd bh's met opvulling; geen tepel te bespeuren. Nu draag ik normale bh's van dunnere stof.



Ik vind zichtbare tepels niet prettig, ik voel me er een beetje naakt onder. Dus dan wat dikkere stof er overheen, of een bh van stevige stof. Ik vind het, zeker in werksituaties, niet gepast en niet professioneel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het in geen enkel geval - hipster of niet - kunnen. Maar echt geen uitzonderingen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ongemakkelijk zou ik me ook voelen.



En zonder beha in een topje of jurkje met stevige stof? Dus waarbij je stijve tepels niet ziet?

Er zijn genoeg zomerjurkjes waarbij een beha er ook niet uitziet
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook geen gezicht, vind het een hoog "kijk mij" gehalte hebben.
Alle reacties Link kopieren
En in sommige shirts zie je heel goed de rand van een voorgevormde beha, ook niet echt charmant
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Soms heb ik geen zin om een bh te dragen en ik heb hele kleine borsten dus hoera dat kan! En ja ik heb tepels en wie weet als je er op let zie je die er doorheen. Maar met een stuk schuimrubber ertussen heb ik nog steeds tepels hoor.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik off topic vragen waarom je siliconen eruit gaan TO?
quote:carpediem90 schreef op 30 juli 2014 @ 12:12:

Mag ik off topic vragen waarom je siliconen eruit gaan TO?Vanwege chronische pijn.
Neem je een lift? Via welke weg zijn ze geplaatst! En hoe gaan ze eruit?
Alle reacties Link kopieren
Bij de geplaatste foto's heb ik het gezicht niet gezien, je ogen trekken automatisch naar de zichtbare tepels.

Het is maar net waar je de aandacht op wilt vestigen denk ik, ik zou niet willen dat er alleen maar naar mijn tieten word gestaard de hele dag.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Liever een beetje meer bedekt, het staat zo lullig als je ergens binnenkomt waar de airco op koud staat.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven