Dagelijks gebeld 'buiten bereik'

08-04-2014 09:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word de laatste twee weken dagelijks gebeld op mijn vaste telefoon waarbij staat aangegeven 'buiten bereik'. Ook op zondag (morgen). Ik mis 9 van de 10 telefoontjes, maar als ik opneem hoor ik de in gesprek toon of is het stil voor een seconde of 10 waarna de in gesprek toon volgt.

Ik sta nergens geregistreerd. Wel werd ik voorheen wel eens gebeld door verkopers.



Wie weet wat dit is? Kan het een automatisch iets zijn ipv een hele enge gevaarlijke stalker?
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gehad!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi apestaartje30,

heb ik ook gehad maar wat het was weet ik nu nog niet.Niet iets om je zorgen te maken denk ik maar was wel lastig omdat ik iedere keer naar de telefoon liep en te laat was en inderdaad als je wel opnam ingesprek toon.

Het kan wel een bedrijf zijn,heb je al? ha kan zo gauw niet bedenken hoe het heet.maar dat bedrijven je niet mogen bellen voor reclame.ha weet het nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou contact opnemen met je provider. Misschien heb je wel slechte verbinding ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Bleek bij mij een callcenter die automatisch belde. Toen ik eenmaal iemand aan de lijn had gehad was het over.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook steeds, dus die neem ik nooit op. heb jij ook telefonie van UPC soms?
Alle reacties Link kopieren
Nee kpn, sinds kort. Verder niets te klagen over kpn.



Het is inderdaad vervelend om 3/4 x achter elkaar op te moeten nemen voor niets.
Alle reacties Link kopieren
werd ook gebeld door BuitenBereik - is een callcenter, - dus gewoon opnemen en weer neerleggen, dan maken zij extra kosten voor niets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven