Mode & Beauty alle pijlers

Zichtbare tepels, mag dat van de modepolitie? ;)

30-07-2014 11:57 222 berichten
In de herfst gaan mijn siliconen eruit en heb ik weer een kleine cupmaat. Natuurlijk probeer ik het positief te bekijken en één voordeel lijkt me toch wel dat ik dan niet per se een beha hoef te dragen. Maar ja, met mijn gebrek aan gevoel voor mode vraag ik me toch af hoe je overkomt als je harde tepels zichtbaar zijn door je kleding? Is dat heel ordinair of maakt het niemand iets uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:SillySill schreef op 30 juli 2014 @ 12:54:

Maar dragen jullie dan ook allemaal bh's met van die vullingen zodat je tepels niet te zien zijn? Ik draag 'normale' bh's, en ja dan zijn mijn tepels wel eens te zien. Zonder bh loop ik nooit buiten, dat kan echt niet, maar die gevulde bh's die nu zo in zijn is volgens mij wel echt een mode ding van de laatste jaren. Vroeger droeg je die alleen als je kleine borsten had.Ik draag ze inderdaad altijd. Niet van die dikke geldingen, maar een dun laagje in een goede bh. zeker nu ik best flinke borsten heb trekken ze toch al de aandacht en vallen priemende tepels gewoon meer op.
Alle reacties Link kopieren
Impala, bij bikini's trek ik de vulling er dus altijd uit, zit meestal wel een opening voor aan de voering. Dat droogt me echt te langzaam en dan krijg ik koude borsten.
Piemels en tepels zijn toch niet hetzelfde.



Mannen hebben ook tepels (de mijne wel), en die worden ook wel eens hard. Mijn overbuurman heeft veel grotere tieten dan ik, maar ik verwacht van hem ook niet dat hij een dikke gevoerde bh draagt (al zou het uitzicht er wel op vooruit gaan).



En inderdaad, die bikini's met die kussens erin, die uren nat en koud blijven. Ik pieker er niet over.
Alle reacties Link kopieren
quote:millefleurs schreef op 30 juli 2014 @ 12:59:

Impala, bij bikini's trek ik de vulling er dus altijd uit, zit meestal wel een opening voor aan de voering. Dat droogt me echt te langzaam en dan krijg ik koude borsten.Nee, alleen pushup-vullingen kunnen er doorgaans wel uit, maar dat bedoel ik niet. Ik bedoel de dikke voering over de hele cup. Vroeger hadden bikinis dat niet.
.
quote:lechatrose schreef op 30 juli 2014 @ 12:39:

Nou, in die strakke Dockersachtige broeken die sommige mannen dragen en dan wijdbeens zitten... Mogen wij ook wel tepels laten zien toch?



Ik heb die plakkers nog nooit zelf uitgeprobeerd TO.



Maar ik word ook een beetje moe van wat allemaal niet meer zou kunnen. Tepels kunnen niet, maar in de zomer zijn er bijna geen lekker dragende stofjes waar je niet de rand van de voorgevormde bh zit. Inderdaad, dan maar een boerka?Er is heel veel mogelijk tussen een burka enerzijds en in je onderbroekie de straat op anderzijds. Waar zichtbare tepels liggen op die lijn, daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld.
Alle reacties Link kopieren
Omdat padded bikini's te langzaam drogen ga ik liever topless te water, maar daar neemt men tegenwoordig ook al aanstoot aan.
.
quote:impala schreef op 30 juli 2014 @ 13:09:

Omdat padded bikini's te langzaam drogen ga ik liever topless te water, maar daar neemt men tegenwoordig ook al aanstoot aan.



Doet me denken aan de dochter van... Bruce Willis? Die een statement maakte door topless door New York te lopen. Dit mag daar namelijk van de wet.



http://www.xojane.com/issues/scout-will ... am-protest

My situation was in no way unique; women are regularly kicked off Instagram for posting photos with any portion of the areola exposed, while photos sans nipple -- degrading as they might be -- remain unchallenged. So I walked around New York topless and documented it on Twitter, pointing out that what is legal by New York state law is not allowed on Instagram.
Alle reacties Link kopieren
Haha, vrouwen die denken dat kleine tietjes niet gaan hangen en dus geen bh nodig hebben. Nou, ik ken iemand met cup AA en het hangt er intens treurig erbij dankzij jarenlang bh-loos rondlopen. De bh is niet voor iets uitgevonden...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf niet mooi, al ga ik wel eens snel even zonder bh naar de supermarkt, maar dan meestal alleen als ik ook een vestje ofzo aan heb.

In een jurk van een stevige stof vind ik het minder erg, maar dan draag ik nog liever een strapless bh.



Ik vind het onder een strak wit shirt ook echt lelijk bij anderen, maar als het niet teveel opvalt, dan stoor ik me er ook niet aan.



Ik stoor me trouwens wel heel erg aan tepels bij strakke mannenshirts, dat vind ik lelijker dan bij vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SillySill schreef op 30 juli 2014 @ 12:54:

Maar dragen jullie dan ook allemaal bh's met van die vullingen zodat je tepels niet te zien zijn? Ik draag 'normale' bh's, en ja dan zijn mijn tepels wel eens te zien. Zonder bh loop ik nooit buiten, dat kan echt niet, maar die gevulde bh's die nu zo in zijn is volgens mij wel echt een mode ding van de laatste jaren. Vroeger droeg je die alleen als je kleine borsten had.



Bedoel je voorgevormde bh's? Ik heb bijna niet anders, niets anders gewend.

Maarw aarom kan zo'n slappe bh wel en zonder bh niet? Wat is het nut van zo'n slappe bh?
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik vind niet-voorgevormde bh's ook niet fijn. Maar volgens mij is het allemaal meer persoonlijk dan dat de modepolitie zo streng is :P
quote:mienbillekesjeuken schreef op 30 juli 2014 @ 13:11:

Haha, vrouwen die denken dat kleine tietjes niet gaan hangen en dus geen bh nodig hebben. Nou, ik ken iemand met cup AA en het hangt er intens treurig erbij dankzij jarenlang bh-loos rondlopen. De bh is niet voor iets uitgevonden...Onderzoek spreekt dit tegen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zou willen dat ik een foto van de dame in kwestie kon plaatsen, want het is écht geen pan. En het resultaat van jaren geen bh dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 30 juli 2014 @ 13:11:

[...]





Doet me denken aan de dochter van... Bruce Willis? Die een statement maakte door topless door New York te lopen. .



Huh? Hoe bedoel je? Hoe kom je op deze vergelijking?

Denk je dat ik een statement wil maken als ik toploss ga zwemmen? Ik wil gewoon geen natte sponzen aan mijn lijf na het zwemmen. Uren later zijn ze nog steeds nat en als je dan een tshirt aantrekt, dan val je meer op dan met harde tepels
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 30 juli 2014 @ 13:15:

Nou, ik zou willen dat ik een foto van de dame in kwestie kon plaatsen, want het is écht geen pan. En het resultaat van jaren geen bh dragen.



Je weet niet hoe ze eruit hadden gezien als ze wel een beha had gedragen.

Ik zie vrouwen die altijd een beha dragen en toch slappe borsten hebben. Zeker na bv borstvoeding of afvallen.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen porum. Niet omdat het geen mode is, maar gewoon omdat ik het geen gezicht vind.
quote:impala schreef op 30 juli 2014 @ 13:16:

[...]





Huh? Hoe bedoel je? Hoe kom je op deze vergelijking?

Denk je dat ik een statement wil maken als ik toploss ga zwemmen? Ik wil gewoon geen natte sponzen aan mijn lijf na het zwemmen. Uren later zijn ze nog steeds nat en als je dan een tshirt aantrekt, dan val je meer op dan met harde tepels



Je zei dat men er tegenwoordig aanstoot aan neemt als je topless in de zee gaat zwemmen. Zo neemt Instagram (en Facebook, etc.) ook aanstoot aan vrouwentepels en worden die zonder pardon geband. Daar wil Scout Willis tegenin gaan. Vandaar de vergelijking.



Stom eigenlijk dat men aanstoot neemt aan vrouwentepels, maar niet aan mannentepels. Over het algemeen dan, he. Dat het eigenlijk al meteen als statement kan worden opgevat als je zonder beha wil rondlopen of als je topless in de zee wil zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 30 juli 2014 @ 13:18:

[...]





Je weet niet hoe ze eruit hadden gezien als ze wel een beha had gedragen.

Ik zie vrouwen die altijd een beha dragen en toch slappe borsten hebben. Zeker na bv borstvoeding of afvallen.



Je hebt bh's en bh's.



En in dit geval: ik heb ze in de loop der jaren vaker gezien. Zwaartekracht geldt ook voor kleine boobs...
Alle reacties Link kopieren
quote:chimaera schreef op woensdag 30 juli 2014 13:12 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="SillySill in "Zichtbare tepels, mag dat van de modepol..."" class="messagelink">SillySill schreef op 30 juli 2014 @ 12:54</a>:</b>

Maar dragen jullie dan ook allemaal bh's met van die vullingen zodat je tepels niet te zien zijn? Ik draag 'normale' bh's, en ja dan zijn mijn tepels wel eens te zien. Zonder bh loop ik nooit buiten, dat kan echt niet, maar die gevulde bh's die nu zo in zijn is volgens mij wel echt een mode ding van de laatste jaren. Vroeger droeg je die alleen als je kleine borsten had.</div></blockquote>



Bedoel je voorgevormde bh's? Ik heb bijna niet anders, niets anders gewend.

Maarw aarom kan zo'n slappe bh wel en zonder bh niet? Wat is het nut van zo'n slappe bh?



Een 'normale bh' staat toch niet gelijk aan een 'slappe bh'?



Ik heb ook geen vullingen in mijn bh's, maar ze ondersteunen heel erg goed. Ook wel nodig met m'n cup F...



Ik zou nooit zonder bh de straat op gaan. Met die wrecking balls ben ik een lopende attractie. Een doorheen piepende tepel gebeurt ook wel eens. Voel me dan niet al te gemakkelijk, maar ach; it's nature.
Alle reacties Link kopieren
Weet dat het een onderdeel is van een lichaam maar vind het een vreselijk ranzig en gênant gezicht..
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 30 juli 2014 @ 12:50:

[...]





Mij wel. Zijn allebei dingen die bobbels veroorzaken in kleren en sekse-gebonden zijn.Niet echt..mannen hebben ook tepels...
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
quote:miyesa schreef op 30 juli 2014 @ 13:31:

Weet dat het een onderdeel is van een lichaam maar vind het een vreselijk ranzig en gênant gezicht..



Joh, het is maar een tepel.



Bovendien hangt het allemaal nogal af van de tepel in kwestie, de borst erachter en de persoon die daar weer aan vastzit.



Bij de hiervoor geplakte plaatjes zaten zowel heel mooie als heel lelijke voorbeelden.
Alle reacties Link kopieren
Maar vinden jullie tepels door strakke shirts bij mannen dan ook normaal? Want dat vind ik echt heel lelijk.
quote:miyesa schreef op 30 juli 2014 @ 13:31:

Weet dat het een onderdeel is van een lichaam maar vind het een vreselijk ranzig en gênant gezicht..Vreselijk ranzig zelfs? Jeetje...
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer. Herhaling van het topless topic. Borsten zijn ranzig, snap je dat dan niet? Eigenlijk zijn vrouwen gewoon ranzig.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven