Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Ben er stil van...

Sterkte, al zijn dat misschien woorden die je niet wil horen...er wordt aan je gedacht!
Sterkte met de gesprekken
Alle reacties Link kopieren
hè dat is schikken; doe rustig aan.
Alle reacties Link kopieren
Nee toch Lama...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog even geïnformeerd naar mijn eerdere kamergenoot.

Dat was ook een longkankerpatient. Hij moest voor verder onderzoek (pet-scan enz.). Die is twee dagen nadat ik van de kamer af was overleden. Terwijl ik het idee had dat ik er veel slechter aan toe was.
odi et amo
Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte lama
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Tjee...

Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Lamaatje, wat naar dat er wederom slecht nieuws is!



Het bericht van het overlijden van je oude kamergenoot zal ook erg confronterend zijn.



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig!

Sterkte!!



Allemachtig
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Lamaatje
Alle reacties Link kopieren
quote:lamaatje schreef op 30 juli 2014 @ 12:47:

Ik heb nog even geïnformeerd naar mijn eerdere kamergenoot.

Dat was ook een longkankerpatient. Hij moest voor verder onderzoek (pet-scan enz.). Die is twee dagen nadat ik van de kamer af was overleden. Terwijl ik het idee had dat ik er veel slechter aan toe was.kan ook euthanasie zijn natuurlijk, dan kan je zelf het moment kiezen
Alle reacties Link kopieren
Ach vrouw toch, meer slecht nieuws? .

Hang in there!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen hug plaatje doen dus het wordt de getypte versie! Komt ie "hug hug hug"



Ik hoop heel erg voor je dat je vrijdag toch lekker naar huis mag en in je eigen omgeving mag zijn desnoods met een boedelbak medicijnen. Alles nemen waar jij je lekker bij voelt. Wat betreft je kamergenoot.. Iedereen is anders en de artsen weten ook niet alles. Misschien was de geest er klaar mee, dan volgt het lichaam vaak vanzelf. Je weet het nooit wat er speelde. Concentreer je lekker op jezelf en je gezin. Liefs
Alle reacties Link kopieren
Lamaatje
Ach lieverd
Alle reacties Link kopieren
We wachten op je Lamaatje.



Ik lees hier iedere dag, maar nog nooit gereageerd. Gek hé. Toch denk ik aan je, heb ik bewondering voor je en vind ik het mooi om te zien hoe jij hiermee omgaat, hoe jij naar het leven kijkt en de humor die jij met je mee brengt.



Sterkte, ja ik wens het je toe, maar het klinkt zo negatief. Ik zeg liever dat ik aan je denk en dat ik hoop dat je heel veel herinneringen hebt die jou een mooie lach op je gezicht bezorgen. Heel veel mensen denken aan jou en dat is omdat jij toch wat moois heb losgemaakt hier. 1 van de weinige topics waarin vrijwel iedereen zo liefdevol is. Een mooi stukje van de mensheid.



Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Even stil en een dikke
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een stille meelezer. Woorden schieten me meestal niet tekort maar op jouw topic wel. Ik heb enorme bewondering voor hoe je met die ellendige ziekte, al die onderzoeken en die enorme hoeveelheid medicijnen omgaat. Ik hoop dat je nog een poosje van de warmte van je gezin mag genieten Lamaatje.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Lamaatje Toen ik jouw kaartje schreef, hoopte ik zo dat je lekker woensdag naar huis zou kunnen. Dus niet en zo te lezen geen goed nieuws ook nog vanmorgen. Heel veel sterkte!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven