Geen zin meer in seks/rukken

30-07-2014 11:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik zal mezelf even voorstellen

Ik ben een jongen van 17 jaar en me behoefte naar seks of rukken is opeens verdwenen.

En dat geldt ook voor me eetlust, ik ben in de afgelopen 2 maanden al 6 kilo afgevallen, en mensen zeggen ook dat ik er slanker uitzie alleen voor mij heeft het meer negatieve kanten.

Ik heb geen zin meer in seks/rukken, ik eet veel minder en ben de laatste tijd ook meer gestrest(depressief). Misschien komt het ook omdat ik nu een jaar elke dag blow( ben sinds gister gestopt :$)

Ik heb nu een hele leuke vriendin alleen als ze dan bij me is en het komt er op aan geef ik een paar stoten, en dan kom ik al.

Misschien dat iemand weet wat er met me aan de hand is?
Blowen kan een enorme libidokiller zijn. Als je daar vanaf blijft komt het vast vanzelf weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Er is niks met je aan de hand. Je bent 17 hebt een dip, je blowt veel te veel, en daarom voel je je niet lekker. Iedere puber heeft van die kippen. Daar kom je wel uit en zo niet, bezoek ded huisarts.



Snel klaarkomen: dit komt vaak voor bij mannen, dit kun je trainen door terug te trekken en te wachten. Telkens doen. Zo leer je langer ophouden.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er bij zetten, toen ik 16 was en met me eerste vriendinnetje seks had duurde het allemaal veel langer, dus waar zou dat vandaan komen, ik dacht aan het rukken omdat ik dat eerst dagelijks deed, nu misschien 1 keer per week
Alle reacties Link kopieren
Tja, je hebt het opgespaard.

En als je 17 ben dan kan het snel gaan als je tot aan de rand 'vol' zit.
Alle reacties Link kopieren
Je geeft zelf het antwoord al "Misschien komt het ook omdat ik nu een jaar elke dag blow"



HHopelijk kun je de schade beperken..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven