Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 30 juli 2014 @ 11:03:

Erg lieve reactie op een annulering in Bali:



http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... actie-na-annulering.dhtmlHeel erg lief
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Waar zijn de beelden van het vliegtuig dat neerstort incl rookpluim van de raket weet ik veel wat allemaal... NOS schotelt ons beelden voor uit eerder dit jaar.

Mensen wordt wakker, niet alles klakkeloos overnemen van de media maar denk voor jezelf.
love more, worry les
quote:Boo23 schreef op 30 juli 2014 @ 14:29:

.

Mensen wordt wakker, niet alles klakkeloos overnemen van de media maar denk voor jezelf.Voor mezelf denken? Ja zeg, daar begín ik niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Zie het filmpje Euromania vanaf 12.20 minuut: Het plan om stiekem één Europa te maken. "Step by step".Het plan: "Geen verkiezingen meer met betrokken burgers"



http://youtu.be/cO4Ayo4mYZg
LOEP ME MAAR aub.
quote:Boo23 schreef op 30 juli 2014 @ 14:29:

Waar zijn de beelden van het vliegtuig dat neerstort incl rookpluim van de raket weet ik veel wat allemaal... NOS schotelt ons beelden voor uit eerder dit jaar.

Mensen wordt wakker, niet alles klakkeloos overnemen van de media maar denk voor jezelf.Was dat niet een Ukraïns transportvliegtuig dat was neergeschoten?
Alle reacties Link kopieren
Volgens Oekraine leggen de separatisten nu mijnen rond de rampplek.
Nou daar kon je op wachten. Oekraiense autoriteiten melden dat separatisten mijnen leggen rond de crash site.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2014 @ 15:05:

[...]



Was dat niet een Ukraïns transportvliegtuig dat was neergeschoten?Klopt ergens juni. Ze willen natuurlijk als eerste nieuws brengen maar waarom gebruik maken van oude beelden? Poetin heeft zat bewijs dat hij het niet is geweest. Hebben jullie ooggetuigen gezien? Niks nada want die zijn er niet.
love more, worry les
quote:copacabana schreef op 30 juli 2014 @ 15:08:

Nou daar kon je op wachten. Oekraiense autoriteiten melden dat separatisten mijnen leggen rond de crash site.

Waar kon je op wachten? De melding van de Ukraieners of de veronderstelde actie van de separatisten?



Wie zei dat alweer, 'The first casualty of war is the truth'?

Ik ben geen alu-hoedje, verre van, maar ik weet gewoon niet wie of wat ik moet geloven. Te veel politiek.
Ik bedoel precies wat je zegt, Kadanz
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2014 @ 16:12:

[...]



Waar kon je op wachten? De melding van de Ukraieners of de veronderstelde actie van de separatisten?



Wie zei dat alweer, 'The first casualty of war is the truth'?

Ik ben geen alu-hoedje, verre van, maar ik weet gewoon niet wie of wat ik moet geloven. Te veel politiek.Idem hier.
quote:kadanz schreef op 30 juli 2014 @ 16:12:

[...]



Waar kon je op wachten? De melding van de Ukraieners of de veronderstelde actie van de separatisten?



Wie zei dat alweer, 'The first casualty of war is the truth'?

Ik ben geen alu-hoedje, verre van, maar ik weet gewoon niet wie of wat ik moet geloven. Te veel politiek.Idd, maar ik ben er wel van overtuigd dat de US heel veel belang bij de Oekraïne heeft misschien ook wel strategisch tov Rusland. De Us was er als de kippen bij om Rusland te beschuldigen en sancties op te leggen. De vermeende bewijzen die ze hebben stelt niks voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 30 juli 2014 @ 16:52:

[...]





Idd, maar ik ben er wel van overtuigd dat de US heel veel belang bij de Oekraïne heeft misschien ook wel strategisch tov Rusland. De Us was er als de kippen bij om Rusland te beschuldigen en sancties op te leggen. De vermeende bewijzen die ze hebben stelt niks voor.quote:missie_m schreef op 29 juli 2014 @ 11:30:

[...]





22-07-2014:



“VS: MH17 ‘per ongeluk’ neergehaald door separatisten



WASHINGTON -

De VS gaat er vanuit dat Russische separatisten vlucht MH17 ‘per ongeluk’ hebben neergehaald. Er is geen bewijs gevonden dat Rusland direct betrokken is geweest bij het neerschieten van de Malaysia Airlines Boeing.

Wel stelt de VS dat Rusland de condities heeft gecreëerd waardoor MH17 neergeschoten kon worden, onder andere door wapens te leveren aan de separatisten.

Tot de ramp met vlucht MH17 wist de VS niet dat de separatisten beschikten over Sa-11 luchtdoelraketten. Amerika blijft erbij dat het toestel van Malaysia Airlines daarmee is neergehaald, maar hebben er geen nieuw bewijs voor geleverd.

Het is onbekend of de pro-Russische rebellen in Rusland zijn getraind om met de luchtdoelraketten om te gaan, zo laten Amerikaanse functionarissen weten.”



Moeten ze Obama nu ook sancties opleggen omdat hij wapens levert in de oorlog bij de Gaza?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2014 @ 16:12:

[...]



Waar kon je op wachten? De melding van de Ukraieners of de veronderstelde actie van de separatisten?



Wie zei dat alweer, 'The first casualty of war is the truth'?

Ik ben geen alu-hoedje, verre van, maar ik weet gewoon niet wie of wat ik moet geloven. Te veel politiek.+10
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Die reactie van het hotel .
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2014 @ 14:03:

[...]



Ze hebben de zwarte dozen al lang uitgelezen. Dus men weet het al. Dat wij nog geen bewijs ergens van zien is, of omdat er geen bewijs is of, omdat het wordt achtergehouden of omdat men wacht op een opportuun moment of, omdat het onderzoek nog gaande is, of, of, of..



Kortom, wij weten inderdaad niks. Maar dat zou je niet zeggen als je de kranten en fora's leest.





Ze zijn toch niet verplicht alle onderzoeksresultaten meteen online te zetten?

Alle info wordt geannaslyseerd en daar komt een rapport over uit.

Dat gaat al jaren zo, toen dat Turkse vliegtuig naast Schiphol neerstortte, 9 doden en enkekele tientallen gewonden duurde het 14 maanden voor het rapport er was.



Maar ik snap dat je teleurgesteld bent dat de onderzoeksresultaten, zover aanwezig, nog niet op Facebook staan
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 30 juli 2014 @ 18:47:

[...]





Ze zijn toch niet verplicht alle onderzoeksresultaten meteen online te zetten?

Alle info wordt geannaslyseerd en daar komt een rapport over uit.

Dat gaat al jaren zo, toen dat Turkse vliegtuig naast Schiphol neerstortte, 9 doden en enkekele tientallen gewonden duurde het 14 maanden voor het rapport er was.



Maar ik snap dat je teleurgesteld bent dat de onderzoeksresultaten, zover aanwezig, nog niet op Facebook staan Als het tot op de bodem word uitgezocht, de onderste steen boven en eerder geen rust....dan verwacht ik ook niet partijdige reactie's van de hoge pieten. Want als je het filmpje van Timmermans goed bekijkt dan is het sluik reclame.



http://nos.nl/video/68074 ... gelofelijk-goed-land.html





Het "goede volk" van Eindhoven, Tilburg Den Haag word in één adem genoemd met de mensen in Oekraïne die wellicht wel medeschuld zijn aan het verongelukken van de MH17. Mocht het zo zijn dat de MH17 met opzet in gevaar is gebracht.



En als de president van Oekraïne in juni dit jaar al zegt: Alsjeblieft, leg de geweren neer. En ik garandeer immuniteit aan al degenen die bloed aan hun handen hebben.” dan zegt hij min of meer "als jullie doen wat ik wil, dus aansluiting bij de EU, dan zal ik er voor zorgen dat jullie niet gestraft worden".



Als er nog geen onderzoekgegevens bekend zijn of nog niet bekend worden gemaakt, dan moet er ook niet door de pieten-zelf verdachtmakingen geuit worden.



LOEP ME MAAR aub.
hollebollegijs, uiteraard duurt gedegen onderzoek heel lang. Ongeduld was ook niet mijn insteek



Verder kan ik me grotendeels vinden in de post van missie_m. Misschien weten de heren achter de gesloten deuren precies hoe het zit. Maar ik vind het frappant dat er zo stellig met een grote vinger naar Rusland wordt gewezen, dat we de Russen gaan boycotten (voor zover het onze economie niet raakt !?!?!)



Dat laatste verdient een diepere aandacht. We gaan de Russen boycotten op een manier waarop het onze eigen handelsbelangen niet schaadt. Lees deze zin nog een paar keer haardop voor..
quote:hollebollegijs schreef op 29 juli 2014 @ 22:27:

[...]





Uiteraard is er een propagandaoorlog aan de gang, iedereen wijst naar elkaar..............





Dit geld ook zoow voor onszelf...



Ik weet nog dat ik gelijk dit zei toen Janoekovitz werd afgezet.

Janoekovitsj afgezet!



Na de spelen zal Putin wel een ander geluid laten horen.



Ik vond het toen nog zo overzichtelijk, de doorsnee oekrainer wou van z'n president af, want het was een corrupte nietsnut.

En gelijk hadden ze, hij deed niet veel goeds voor het land.



Er was nog niets aan de hand. Er zullen heus wel bepaalde sentimenten bij de oost oekrainers/krim bevolking zijn geweest, maar niet aanwezig genoeg om een opstand/afscheiding te willen.



Je zag de beelden van mensen die het huis van Janoekovitz bekeken, zonder plunderingen en chaos. Allemaal heel ordelijk, en er sprak voornamelijk verbazing en ongeloof door de bevolking van uit.

Er werd een nieuw bewind gekozen, legitiem! En er werd zo goed als mogelijk onder de omstandigheden door geregeerd.

Dat is wat je zag.



En toen ineens druppelden er gewapende militairen en groot materieel de Krim binnen.



Zo klaar als een klontje, toch?



En nu, nu zijn we een half jaar verder, en de situatie is zo complex geworden, met zo veel spelers op zo veel verschillende niveaus, situaties.



Zoals Kadanz zegt, ik weet niet meer wie ik moet geloven.



Het is "ze" weer gelukt. Hoe zeer je ook je best doet om zoveel mogelijk te lezen en te zien vanuit bronnen van alle partijen, hoe zeer je het ook allemaal volgt, je zult nooit de hele hand van de tand weten, en je mening/geloof wordt absoluut gekleurd door het land waarin je je bevind.

Propaganda oorlog bij uitstek!



Ik hoop dat degenen die de wereld willen behoeden het spel beter spelen dan degenen die graag ruzie willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 30 juli 2014 @ 20:00:

hollebollegijs, uiteraard duurt gedegen onderzoek heel lang. Ongeduld was ook niet mijn insteek



Verder kan ik me grotendeels vinden in de post van missie_m. Misschien weten de heren achter de gesloten deuren precies hoe het zit. Maar ik vind het frappant dat er zo stellig met een grote vinger naar Rusland wordt gewezen, dat we de Russen gaan boycotten (voor zover het onze economie niet raakt !?!?!)









We weten eenvoudig niet wat er gebeurd is, een bom, een BUK door de separatisten, een BUK door Oekraïne of misschien gewoon een dood ordinaire kortsluiting in een kabelboom.



Mogelijk heeft de regering meer informatie, ze zijn wel heel stellig met hun boycot.

Dit is natuurlijk een gevolg van de annexatie van de Krim het probleem is natuurlijk altijd, wat is het alternatief?

Niets doen?

Mag en kan je accepteren dat een land stukken van een ander land inpikt, maar ja waarom wordt Rusland wel veroordeeld en Israël niet?



Wereldpolitiek is een hele complex zaak



Laten we hopen dat een onderzoek een klein beetje licht in de duisternis brengt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:Cadou schreef op 30 juli 2014 @ 22:00:

[...]Er was nog niets aan de hand. Er zullen heus wel bepaalde sentimenten bij de oost oekrainers/krim bevolking zijn geweest, maar niet aanwezig genoeg om een opstand/afscheiding te willen.

Niets aan de hand?!



Er heeft daar een staatsgreep plaatsgevonden, gesponsord door VS en co.
Alle reacties Link kopieren
quote:copacabana schreef op 30 juli 2014 @ 22:15:

[...]



Niets aan de hand?!



Er heeft daar een staatsgreep plaatsgevonden, gesponsord door VS en co.Klopt maar er zijn nu verkiezingen geweest.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Begin hier eens:quote:copacabana schreef op 28 juli 2014 @ 22:32:

Overigens weten we uit het recente verleden dat bepaalde types uit de Oekraiense regering niet te beroerd zijn om het vuur te openen op de eigen bevolking.



Herinner je je die gelekte audio tape nog van het telefoongesprek tussen de Estlandse minister van Buitenlandse Zaken Urmas Paet en de buitenlandcoördinator van de Europese Unie Catherine Ashton, waarin de eerste rapporteert dat de snipers in Kiev ingehuurd waren door iemand van de coalitie?

http://www.volkskrant.nl/ ... en-op-demonstranten.dhtml



De regering, via een staatsgreep in het zadel geholpen door de VS (De Nuland tapes), beweerde dat de politie had geschoten op burgers, maar onderzoek wees uit dat het niet de politie geweest kon zijn. Het onderzoek wees in de richting van infiltranten die opereerden in opdracht van de Oekraiense veiligheidsdienst of het Ministerie van Binnenlandse Zaken.

http://en.itar-tass.com/world/731428



Ondertussen heeft Human Rights Watch Oekraine beschuldigd van oorlogsmisdaden vanwege het onder vuur nemen van woonwijken in het oosten waarbij burgerslachtoffers vallen.

http://www.hrw.org/news/2 ... rockets-killing-civiliansDe Nuland tape

http://www.bbc.com/news/world-europe-26079957
Alle reacties Link kopieren
quote:copacabana schreef op 30 juli 2014 @ 22:22:

Begin hier eens:





[...]





De Nuland tape

http://www.bbc.com/news/world-europe-26079957



???????????????? ontken ik iets dan?



Ik stel alleen dat er na de staatsgreep verkiezingen zijn geweest.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:copacabana schreef op 30 juli 2014 @ 22:15:

[...]



Niets aan de hand?!



Er heeft daar een staatsgreep plaatsgevonden, gesponsord door VS en co.



Ik schets de algemene berichtgeving van destijds...



En het oosten begon pas te mopperen nadat Putin zich begon te roeren, voor die tijd was het rustig voor een zo heftige politieke gebeurtenis in een land ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven