Zwanger! Even schrikken zeg!

30-07-2014 14:19 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve forummers.



Vanwege anonimiteit heb ik een nieuw account aangemaakt.



Al een jaar of 9 slik ik trouw elke dag de pil.. Uit voorzorgsmaatregelen heb ik 2 weken geleden een test gedaan.

Hij is gewoon positief! Wat? Super positief!



Even schrikken.. Maar stiekem ook gelijk erg blij!



Nu is het zo dat ik pas 24 jaar ben en mezelf redelijk jong vind om nu al te beginnen. In een ideale situatie was ik rond mijn 27e moeder geworden. Na een lang gesprek met mijn vriend hebben we besloten om het kindje zeker te houden, nou eigenlijk kwam het niet in ons op om het weg te halen.



Mn vriend heeft een goede vaste baan en ik studeer nog (jup niet super ideaal) als het goed is beval ik precies tussen schooljaren in en in het ergste geval heb ik wat maanden vertraging.

We wonen samen.



Ik ben er nu aan gewend en eigenlijk erg blij.. Maar hier ook meteen mijn angst;



Mijn OUDERS!!



Ik ben gewoon bang om het te vertellen, pff nu ik er aan denk draait mijn maag om. Ergens voel ik me een slechte dochter. Waarom weet ik niet, ik wil graag even van me afschrijven.



Ik type op mijn mobiel dus sorry voor de verkeerde interpuncties etc.



Liefs Sojaboonn
Angels are often daughters in disguised
Alle reacties Link kopieren
Hoe ver ben je?? En hoe raak je zwanger door de pil heen?
Waarom doe je een test?

In de 25 jaar dat ik de pil geslikt heb, heb ik nooit een test gedaan.

Je weet dus ook niet hoe lang je zwanger bent?
Allereerst gefeliciteerd!!



Ik denk wel dat het kindje slechter terrecht kan komen hoor, jullie situatie is misschien niet helemaal zoals jij het in gedachte had maar het moet toch zeker kunnen?



Laat het eerst even zelf bezinken en ga dan naar jullie ouders. Die zullen misschien wel schrikken maar gun ze de tijd, dat komt vast goed!
Alle reacties Link kopieren