Mode & Beauty alle pijlers

Tips jurkjes bij voller lichaam

26-07-2014 12:36 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik was eergisteravond op een feestje en daar viel het mij opeens op hoe prachtigmooi sommige vrouwen gekleed zijn. Ook vollere of dikke vrouwen. Nu weet ik niet of het ook komt vanwege de uitstraling van sommige vrouwen dat ik er dan een beetje jaloers op kan worden, maargoed: ik kan jaloers zijn op vrouwen die zich zo mooi weten te kleden terwijl ze een maatje meer hebben. Ik kan dat dus niet, heb ik althans het gevoel. Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen.



Ik heb zelf ook een wat voller lichaam, want ik ben simpelweg steviger gebouwd: volle benen, brede heupen, breed lichaam. Ik eet gezond en ik beweeg, maar ik blijf uiteindelijk op hetzelfde gewicht. En ergens vind ik het ook prima dat ik wat voller ben. Ik ben zoals ik ben. Maar toch durf ik niet helemaal uit mijn comfortzone te stappen betreft kleding. Voornamelijk op feestjes of leuke gelegenheden. Ik blijf het houden bij simpele rokjes met een vaak wat lossere top om mijn buikje te 'verbergen', terwijl ik eigenlijk best eens een hele mooie jurk aan zou willen hebben. Strak, het liefst.



Ik draag ook altijd basic kleuren. En nu wil ik eigenlijk uit mijn comfortzone stappen. Leukere kleding, maar ook passend bij mijn figuur. Ik wil er niet uitzien als een rollade , maar gewoon eens een echt mooi classy jurkje. En hoewel ik erg van shoppen houd, weet ik eigenlijk niet echt raad met mijn lichaam als het aankomt op jurkjes op feestjes. Ik heb al snel het idee dat ik in herhaling val. Sterker nog: als ik foto's bekijk, is het zowat altijd hetzelfde.



Mijn vraag is dus: wie heeft er tips?! Wat voor jurkjes passen nou echt bij een voller figuur en hoe doen de vrouwen in hetzelfde schuitje dat?
ik zou je doen, maar dan moet je wel je kop houden
nee maar serieus, jij bent het type waar ik voor zou vallen als ik een relatie of wat dan ook met een vrouw zou willen. (qua uiterlijk)
Alle reacties Link kopieren
quote:rochel schreef op 27 juli 2014 @ 01:18:

nee maar serieus, jij bent het type waar ik voor zou vallen als ik een relatie of wat dan ook met een vrouw zou willen. (qua uiterlijk)Dus je valt voor iemand die zuipt en vreemdgaat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
lees me nog eens goed.

en wat is jouw probleem
To,je bent hartstikke slank met maat 36/38,nix vol.Ben het met badmeester eens.Ga eens aan je zelfvertrouwen werken!Er is niets mis met je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 26 juli 2014 @ 19:23:

[...]



Volgens mij is er wel een huisregel dat je niet op een irritante manier informatie uit andere topics (en zeker niet van andere nicks) mag aanhalen om iemand af te katten.

Dus als TO je hierom zou staffen, denk ik dat je je flauwe opmerkingen hier in mag slikken.Waar dan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 27 juli 2014 @ 19:28:

[...]





Waar dan?

Weet ik veel. Ik herinner me gewoon dat de mods daar in het verleden op hebben ingegrepen.



Rochel stelde je trouwens een interessante vraag.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Het is maar wat je interessant vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wil TO gewoon horen dat ze slank is.....vol met maat 36/38 tssss
Alle reacties Link kopieren
Funk wil je niet nog een keer kort een foto uploaden? Ben na alla reacties nu wel benieuwd :Imao:
Alle reacties Link kopieren
quote:mademoisellef schreef op 29 juli 2014 @ 19:50:

Funk wil je niet nog een keer kort een foto uploaden? Ben na alla reacties nu wel benieuwd :Imao:+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven