sex voor de eisprong en tijdens

30-07-2014 10:24 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi beste lieve Viva lezers....

Ik ben er sinds een paar dagen achter gekomen dat ik onveiligevsex heb gehad 4 dagen voor de eisprong en de dag tijdens de eisprong.....

Nu 5a6 dagen na de eisprong rommelende darmen en onwijs pijnlijke tepels waar ik anders nooit last van heb....

Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben vond het zo onwijs spannend..... Iemand nog meer in de onzekerheid ik kan PS vanaf volgende week vrijdag testen......



Grtjs
Alle reacties Link kopieren
quote:broadway schreef op 30 juli 2014 @ 12:23:

elke maand weer heb ik 5-6 dagen na de eisprong 2 dagen steken in mijn buik, gevoelige borsten en voel ik mij raar. al bijna 2.5 jaar heb ik geen anticonceptie en even zolang word ik ondanks die symptomen braaf ongesteld.Maar heb je dan ook onbeschermde seks?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je nou horen? Je bent toch niet idioot? Ja, je kunt erg goed zwanger zijn en ja, je kunt jezelf ook zwanger denken. Volgende week testen dan weet je het. Domme topics altijd.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
quote:broadway schreef op 30 juli 2014 @ 12:23:

elke maand weer heb ik 5-6 dagen na de eisprong 2 dagen steken in mijn buik, gevoelige borsten en voel ik mij raar. al bijna 2.5 jaar heb ik geen anticonceptie en even zolang word ik ondanks die symptomen braaf ongesteld.



Dan heb jij dus pure pech als je op je vruchtbare dagen wel seks hebt.

Het overgrote deel van de vrouwen was dan namelijk al lang zwanger geweest.
Er bestaat een topic: het wachtbankje, tussen ovulatie en ongesteldheid, iets in die trant. Als je meejuichers wilt, moet je daar zijn.



Ik vaar weer naar het volgende topic in mijn radicale schuitje! Tabee, hoezee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 30 juli 2014 @ 13:37:

Er bestaat een topic: het wachtbankje, tussen ovulatie en ongesteldheid, iets in die trant. Als je meejuichers wilt, moet je daar zijn.



Oh, daar had ik geen link van meegestuurd
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 30 juli 2014 @ 11:08:

[...]





Een selectie van afgelopen week



toch zwanger ?



Zwanger of niet?



test 2 keer positief ernantwoord 2 keer negatief





Jaja, weer een zwanger of niet vraag.



Wie is er ook bezig om zwanger te worden? (Sept 13)



Ongepland zwanger



Zwanger worden vanaf Juli 2014!





Huhh zomaar zwanger.Dit is misschien nog handiger:

http://forum.viva.nl/forum/Zwanger/Het_ ... 98160/last

(Met dank aan Doreia)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Nee, wij (van wachtbankje)hebben haar weggestuurd, want ze doet alsof het een ongelukje is, en wij WILLEN zwanger worden (met medeweten van onze partner).
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Ik wil toch wel weten of je jouw kinderwens met je vriend heb besproken???
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
quote:druivensap schreef op 30 juli 2014 @ 14:37:

Nee, wij (van wachtbankje)hebben haar weggestuurd, want ze doet alsof het een ongelukje is, en wij WILLEN zwanger worden (met medeweten van onze partner).Excuus druivensap
Je bent zelf een theepot
Begrijpelijk Druivensap. TO is niet echt zuiver te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging er al vanuit, tijdens het lezen van de topictitel, dat het om twee verschillende mannen ging! Kan je nagaan hoeveel topics hierover gaan.
Life is short. Eat dessert first.
Als je al zwanger bent, dan nog kan je geen symptomen hebben. De symptomen die je nu hebt zitten tussen je oren.



Wil je voor kinderen gaan, doe dat dat ook echt ipv "o oeps, mijn eisprong was net toevallig toen we onveilige seks hadden."
Alle reacties Link kopieren
quote:druivensap schreef op 30 juli 2014 @ 14:37:

Nee, wij (van wachtbankje)hebben haar weggestuurd, want ze doet alsof het een ongelukje is, en wij WILLEN zwanger worden (met medeweten van onze partner).Beetje nieuwsgierigheid is mij niet vreemd maar ik zie in dat topic geen post van deze TO
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
En please Ikbenmezelf, bespreek een kinderwens met je partner, want je wekt echt de indruk dat je "per ongeluk" eenzijdig met de pil bent gestopt ofzo. Ik zie niet hoe je anders per ongeluk onbeschermde sex kunt hebben.
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 30 juli 2014 @ 14:55:

[...]





Beetje nieuwsgierigheid is mij niet vreemd maar ik zie in dat topic geen post van deze TOIk moet je eerlijk zeggen dat ik ook terug ben gaan zoeken en ik de post niet vinden kan. Ik weet zeker dat ik een gelijk verhaal kortgeleden heb gelezen. Als het niet deze TO is, dan bied ik mijn excuses aan. Blijft wel zo dat ze met haar verhaal bij wachtbankje niet helemaal goed zit.
Be the change you wish to see in the world
Alle reacties Link kopieren
Meiden vrouwen het is gewoon gewenst en hij weet ervan en geplant en welkom als ik al zwanger zou zijn....dus het is geen oepsmoedt alleen FF snel tekst schrijven onder het werken door.... En aan de pil ben ik niet.... Maar bedankt in ieder geval
Ik stel voor dat we vanaf nu zo antwoorden:

http://www.ikbenzwanger.com/zwangerscha ... online.php



Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven