Mode & Beauty alle pijlers

Zichtbare tepels, mag dat van de modepolitie? ;)

30-07-2014 11:57 222 berichten
In de herfst gaan mijn siliconen eruit en heb ik weer een kleine cupmaat. Natuurlijk probeer ik het positief te bekijken en één voordeel lijkt me toch wel dat ik dan niet per se een beha hoef te dragen. Maar ja, met mijn gebrek aan gevoel voor mode vraag ik me toch af hoe je overkomt als je harde tepels zichtbaar zijn door je kleding? Is dat heel ordinair of maakt het niemand iets uit?
quote:AnAppleADay schreef op 30 juli 2014 @ 13:38:

Maar vinden jullie tepels door strakke shirts bij mannen dan ook normaal? Want dat vind ik echt heel lelijk.



Ik vind eigenlijk dat je niet overal iets van hoeft te vinden.



Een maatschappij waarbij je dikke kussens voor je tepels moet hangen om onschuldige voorbijgangers te behoeden voor een onfatsoenlijk uitzicht vind ik kwalijker dan dat ik af en toe tegen een wat minder esthetische tepel (m/v) moet aankijken.
Alle reacties Link kopieren
Quote:

Een 'normale bh' staat toch niet gelijk aan een 'slappe bh'?





tegenwoordig niet meer, nu is padded normaal. Vroeger was ongevoerd normaal.
.
Alle reacties Link kopieren
Heeft niks met tepels te maken, maar...ik vind soms mijn bh uittrekken einde van de middag zoooo lekker.
quote:impala schreef op 30 juli 2014 @ 13:40:

Daar gaan we weer. Herhaling van het topless topic. Borsten zijn ranzig, snap je dat dan niet? Eigenlijk zijn vrouwen gewoon ranzig.En wat nog ranziger is, is hangende borsten (of andere normale dingen zoals striae en cellulitis). De horror.
quote:Claudia2010 schreef op 30 juli 2014 @ 13:43:

Heeft niks met tepels te maken, maar...ik vind soms mijn bh uittrekken einde van de middag zoooo lekker.Ja, eerste wat ik doe als ik thuis kom! En dan slinger ik 'm zo door de woonkamer heen, zo'n soort momentje dat prins Claus had met zijn stropdas
Alle reacties Link kopieren
quote:Crique schreef op 30 juli 2014 @ 13:42:

[...]





Ik vind eigenlijk dat je niet overal iets van hoeft te vinden.



Een maatschappij waarbij je dikke kussens voor je tepels moet hangen om onschuldige voorbijgangers te behoeden voor een onfatsoenlijk uitzicht vind ik kwalijker dan dat ik af en toe tegen een wat minder esthetische tepel (m/v) moet aankijken.



Oh mensen hoeven het voor mij niet te veranderen hoor. Ik vind sommige kapsels ook lelijk, maar dat is ook de keuze van mensen zelf. Ik ben nooit zo van het "dat kan echt niet".



Maar ik blijf het wel lelijk vinden
In the 1930s, men’s nipples were just as provocative, shameful, and taboo as women’s are now, and men were protesting in much the same way. In 1930, four men went topless to Coney Island and were arrested. In 1935, a flash mob of topless men descended upon Atlantic City, 42 of whom were arrested. Men fought and they were heard, changing not only laws but social consciousness. And by 1936, men’s bare chests were accepted as the norm.



http://www.xojane.com/issues/scout-will ... am-protest
quote:AnAppleADay schreef op 30 juli 2014 @ 13:45:

[...]





Oh mensen hoeven het voor mij niet te veranderen hoor. Ik vind sommige kapsels ook lelijk, maar dat is ook de keuze van mensen zelf. Ik ben nooit zo van het "dat kan echt niet".



Maar ik blijf het wel lelijk vinden



Ach, je ergeren aan iets lelijks kan soms ook heel lekker en onderhoudend zijn.

Niks zo saai als goede smaak
Ik voel me niet prettig zonder (voorgevormde) beha. Ook zonder doorschijnende tepels vind ik het bij mezelf niet mooi staan.

Alleen met mijn dikke winterjas erover durf ik zonder shirt/beha naar buiten. En dan hoop ik altijd maar dat er niets gebeurt en ik zo naar het ziekenhuis gebracht wordt.



Zonder beha vind ik bij sommige vrouwen en outfits nog wel oké, maar doorschijnende tepels niet.



Bij zoiets vind ik het wel kunnen.

- http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... ec077c.jpg

- http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 453dff.jpg



http://www.pinterest.com/fashionbyhe/no-bra-revolution/



Bij mannen vind ik het normaal, maar die hoeven van mij ook geen te strak shirt aan te doen bij ongespierde of te gespierde man boobs.



Ik ben wel eens een vrouw met drie tepels gekomen. Zou je dan ook je drie tepels door laten schijnen?
Alle reacties Link kopieren
Doe waar jij je goed bij voelt.



Ik draag voorgevormde BH' want ik voel me onprettig met zichtbare tepels.



Mijn vriendin draagt geen BH met een B cup en zij voelt zich daar het lekkerst bij.



Helemaal prima toch?
Ik zelf vind het slonzig overkomen. Ik vind het bijna een beetje alsof je jezelf te kort doet en je meer waard bent dan dat zo zichtbaar te laten zijn.. Zal vast niet logisch klinken haha. Maar nee ik ben er dus niet zo voorstander van.
Alle reacties Link kopieren
Een goede BH doet zoveel, het staat zoveel beter.

Zelfs met kleine borstje is vaak te zien dat ze een goedkoop uitgelubberd ding dragen.

Dus investeer in een goed zittenden BH, bijvoorkeur dus enigszins voorgevormd en dan zie je er direct jonger en slanker uit.

Geen idee waarom je dat niet zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Sommige kleding vind ik bij mezelf veel mooier staan zonder BH.

Ik zorg er wel voor dat er geen tepels door de stof kunnen priemen.



Maar aanstotelijk en 'ranzig' om de vorm van een tepel door stof te zien? Kom op zeg.

Losse borsten die bij het lopen van oksel naar navel vliegen, da's nie so florissant
Ik draag vaak genoeg geen bh, en ja als ik het een beetje koud heb, zie je dat een beetje, jammer dan
Alle reacties Link kopieren
Nee, tenzij je echt een bimbo bent. Haha
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
Ach het zijn maar tepels ....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Ik vind het onverzorgd staan en armoedig.

Ik verwacht bij vrouwen zonder BH ook bossen okselhaar.

En Teva sandalen😄
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bij kleine borsten juist erg mooi staan! Beter dan naar zo'n opgevulde kussens te kijken. Bij grote(re) vind ik met bh weer mooier.
En dat die tepels dan allebei een andere kant op kijken...
Oh, laat ik nou nooit begrepen hebben waar die padded beha's nou goed voor waren, maar dat is dus om eventuele harde tepels aan het oog van het volk te onttrekken? Belachelijk.



En whoppert, wat is er nou weer mis met tepels die allebei de andere kant op kijken? Mag dat ook al niet meer? Wat een ellende. Ik ben blij dat ik 40+ ben en binnenkort toch de kraaienmars wel zal blazen, want dit gezeik kan ik echt niet meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel mooi zomerjurkje met een open rug, als het heet is draag ik dat jurkje fijn zonder bh. Natuurlijk let ik op waar ik heen ga. Maar boeien, als jij je daar prettig bij voelt? 't Zijn maar borsten, best veel mensen hebben ze.
Heb je plakkers voor!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2014 @ 12:05:

[afbeelding]





[afbeelding]



Hoe vind je het zélf??Niks mis mee. Zelfs wel sexy, eigenlijk.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:velvetred schreef op 30 juli 2014 @ 18:49:

Ik heb een heel mooi zomerjurkje met een open rug, als het heet is draag ik dat jurkje fijn zonder bh. Natuurlijk let ik op waar ik heen ga. Maar boeien, als jij je daar prettig bij voelt? 't Zijn maar borsten, best veel mensen hebben ze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 30 juli 2014 @ 12:24:

IK draag kanten bh's en het kan weleens voorkomen dat de natuur zich laat zien. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is, we zijn toch geen etalagepoppen. Tepels zijn a fact of life.

Raar al die nieuwe preutse trends.+1
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven