Mode & Beauty alle pijlers

Zichtbare tepels, mag dat van de modepolitie? ;)

30-07-2014 11:57 222 berichten
In de herfst gaan mijn siliconen eruit en heb ik weer een kleine cupmaat. Natuurlijk probeer ik het positief te bekijken en één voordeel lijkt me toch wel dat ik dan niet per se een beha hoef te dragen. Maar ja, met mijn gebrek aan gevoel voor mode vraag ik me toch af hoe je overkomt als je harde tepels zichtbaar zijn door je kleding? Is dat heel ordinair of maakt het niemand iets uit?
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2014 @ 20:30:

En wat vind je dan van mannentepels? Die steken ook hun koppie wel eens op in het openbaar. Is dat dan ook onverzorgd en gênant?Als daar manboobs aan vast zitten wel. Als het een lekkere strakke vent is vind ik het wel fijn kijken. Maar dat is ook met vrouwen zo. Mooie strakke borsten; prima. Hangers mogen wat mij betreft in een bh. Maar nogmaals: ga gerust je gang
quote:Dana schreef op 30 juli 2014 @ 19:26:

Ook altijd zo leuk dat er van alles verzonnen wordt om ons vrouwen te laten geloven dat haar vies is - behalve ons hoofdhaar natuurlijk dan.



Als je dat afscheert, dan kun je helemaal alle hoon en verachting verwachten die er maar bestaat. Zou je dan zeggen: 'ja maar ik vind het hygiënischer, zeker in de zomers als ik zweet en zo', dan durf ik te wedden dat de modepolitie hier je krankzinnig zou verklaren en het liefst in een dwangbuis af zou laten voeren.



Maar verder zijn we heel vrouwvriendelijk hier hoor, in Nederland anno 2014. Want hoofddoeken vinden we stom, je moet er uit kunnen zien zoals je zelf wil. Maar oh wee als je je daarbij niet aan duizend-en-een geboden houdt over onreine haartjes, onzedelijke tepels, onverzorgde rimpeltjes, overjarige mode die echt niet meer kan, etc. etc. etc.

Maar dat is natuurlijk héél anders. +1000
Alle reacties Link kopieren
quote:OranjeMiss schreef op 30 juli 2014 @ 13:30:

[...]





Een 'normale bh' staat toch niet gelijk aan een 'slappe bh'?



Ik heb ook geen vullingen in mijn bh's, maar ze ondersteunen heel erg goed. Ook wel nodig met m'n cup F...



Ik zou nooit zonder bh de straat op gaan. Met die wrecking balls ben ik een lopende attractie. Een doorheen piepende tepel gebeurt ook wel eens. Voel me dan niet al te gemakkelijk, maar ach; it's nature.Nou ja, wat voor mij 'normaal' is is een voorgevormde beha, die heeft ook geen vulling. SillySIll heeft het erover dat bij 'normale' bh's haar tepels wel eens te zien zijn, dus denk ik dat zij 'slappe' bh's bedoelt
Alle reacties Link kopieren
*never mind*
Het komt mij te vaak voor dat vrouwen zo'n slechte en slecht passende BH dragen dat ik vind dat ze er beter uit zouden zien zonder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een volle A en Kleine B maar zou in sommige Kleding soms juist willen dat ik het mooi Zonder bh zou Kunnen dragen, Helaas Zijn mijn tietkes het daar niet mee eens, ook Al hangen ze niet
Alle reacties Link kopieren
Toevallig vernam ik laatst van twee verschillende mannen uit mijn omgeving dat ze er bij het kopen van een T-shirt op letten of hun tepels er niet doorheen schijnen. Ik had daar nooit bij stil gestaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:chimaera schreef op 30 juli 2014 @ 20:37:

[...]





Nou ja, wat voor mij 'normaal' is is een voorgevormde beha, die heeft ook geen vulling. SillySIll heeft het erover dat bij 'normale' bh's haar tepels wel eens te zien zijn, dus denk ik dat zij 'slappe' bh's bedoelt



Ik vind een normale bh een slappe bh

een voorgevormde heeft vulling/padding

en wat jij vulling noemt, vindt ik een push-up bh. ópvulling dus.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Penelopeia schreef op 30 juli 2014 @ 13:44:

[...]



Ja, eerste wat ik doe als ik thuis kom! En dan slinger ik 'm zo door de woonkamer heen, zo'n soort momentje dat prins Claus had met zijn stropdas





herkenbaar...



en even on-topic. Ik vind dat het van de mens/de borsten/de situatie afhangt...

mannen liever niet, grote/kleine/hangborsten, soms wel soms niet. Naar het werk niet, naar het strand of een leuk feestje... waarom niet?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 30 juli 2014 @ 12:24:

IK draag kanten bh's en het kan weleens voorkomen dat de natuur zich laat zien. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is, we zijn toch geen etalagepoppen. Tepels zijn a fact of life.

Raar al die nieuwe preutse trends.



Vind ik ook! In de prehistorie, toen ik mijn eerste bh ging kopen, bestonden er alleen maar beha's van dunne stof. Nu kun je bijna alleen maar van die beha's kopen waarvan de hele cup gevoerd is. Echt een modeding, dus.



En Cateautje, tepels zijn zelfs zo natuurlijk dat etalagepoppen ze ook hebben!



Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 juli 2014 @ 12:08:

[img]https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... AeQ0ZbeB-g[/img]Ik zelf vind deze er wel chique uit zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 30 juli 2014 @ 19:26:

Ook altijd zo leuk dat er van alles verzonnen wordt om ons vrouwen te laten geloven dat haar vies is - behalve ons hoofdhaar natuurlijk dan.



Als je dat afscheert, dan kun je helemaal alle hoon en verachting verwachten die er maar bestaat. Zou je dan zeggen: 'ja maar ik vind het hygiënischer, zeker in de zomers als ik zweet en zo', dan durf ik te wedden dat de modepolitie hier je krankzinnig zou verklaren en het liefst in een dwangbuis af zou laten voeren.



Maar verder zijn we heel vrouwvriendelijk hier hoor, in Nederland anno 2014. Want hoofddoeken vinden we stom, je moet er uit kunnen zien zoals je zelf wil. Maar oh wee als je je daarbij niet aan duizend-en-een geboden houdt over onreine haartjes, onzedelijke tepels, onverzorgde rimpeltjes, overjarige mode die echt niet meer kan, etc. etc. etc.

Maar dat is natuurlijk héél anders.





Een voorbeeld van een mooie vrouw die lak had aan zulke conventies:



quote:LunaLoona schreef op 30 juli 2014 @ 23:18:

[...]







Een voorbeeld van een mooie vrouw die lak had aan zulke conventies:



[img]http://33faith.com/wp-content/uploads/2 ... connor.jpg[/img]Ja, maar toen Britney Spears haa haar afschoor was t ineens weer niét ok. Dus het ligt er maar net aan he, wat het eeeehhhhh....modebeeld is?
Doen. De modepolitie kan niet overal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren dus even gekeken he? Ik was winkelen en ik zag serieus geen tepel. Niet bij oudere mensen, niet bij jonge meisjes. Ik zag bij de laatste categorie wel vaak de early-Madonna-trend: grote armsgaten zodat je de bh gewoon ziet. Maar geen uitstekende tepels.



Voor mij zijn harde tepels ook gewoon seksueel gerelateerd. Ik weet het, slaat nergens op, die van mij zijn ook hard op zoveel andere momenten, maar seks floept wel door mijn hoofd als ik ze zie. Zowel bij mannen als vrouwen. Dus daarom wil ik het zelf niet, geen zin om op die manier een seksuele prikkel te geven. Heb jij die moeite niet en wil je graag bh-loos, veel plezier!
Harde tepels associeer ik met melk toeschieten of kou
quote:Crique schreef op 30 juli 2014 @ 13:42:

Een maatschappij waarbij je dikke kussens voor je tepels moet hangen om onschuldige voorbijgangers te behoeden voor een onfatsoenlijk uitzicht vind ik kwalijker dan dat ik af en toe tegen een wat minder esthetische tepel (m/v) moet aankijken.quote:Dana schreef op 30 juli 2014 @ 19:26:

Maar verder zijn we heel vrouwvriendelijk hier hoor, in Nederland anno 2014. Want hoofddoeken vinden we stom, je moet er uit kunnen zien zoals je zelf wil. Maar oh wee als je je daarbij niet aan duizend-en-een geboden houdt over onreine haartjes, onzedelijke tepels, onverzorgde rimpeltjes, overjarige mode die echt niet meer kan, etc. etc. etc.

Maar dat is natuurlijk héél anders.



Verder draag ik zelf altijd een bh. Ik moet wel, omdat ik anders rugpijn krijg. Gewoon een stevige (meestal beugel-)bh, waarin mijn borsten genoeg ondersteund worden. Zonder vulling, want ik vind ze namelijk al groot genoeg zonder zo'n extra laag schuimrubber. Mijn tepels zullen ongetwijfeld wel eens zichtbaar zijn. Jammer dan, ze zitten er nu eenmaal, en ze reageren zichtbaar als ik het koud heb. Maar dat doen mannentepels ook, en daar stoort niemand zich aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:millefleurs schreef op 31 juli 2014 @ 09:31:

Ik heb gisteren dus even gekeken he? Ik was winkelen en ik zag serieus geen tepel. Niet bij oudere mensen, niet bij jonge meisjes. Ik zag bij de laatste categorie wel vaak de early-Madonna-trend: grote armsgaten zodat je de bh gewoon ziet. Maar geen uitstekende tepels.



Voor mij zijn harde tepels ook gewoon seksueel gerelateerd. Ik weet het, slaat nergens op, die van mij zijn ook hard op zoveel andere momenten, maar seks floept wel door mijn hoofd als ik ze zie. Zowel bij mannen als vrouwen. Dus daarom wil ik het zelf niet, geen zin om op die manier een seksuele prikkel te geven. Heb jij die moeite niet en wil je graag bh-loos, veel plezier!Mja als we het toch over de modepolitie hebben, die grote armgaten zijn best ok... maar 99 van de 100x dragen die meiden er hele goedkope lelijke bh's onder, geen gezicht.
quote:[message=16620019,noline]Capibara_ schreef op 31 juli Maar dat doen mannentepels ook, en daar stoort niemand zich aan.Dat is een aanname. Ik vind het vies, zo'n manboob met zichtbare tepel. Yuk.
quote:spectral schreef op 31 juli 2014 @ 09:40:

[...]



Mja als we het toch over de modepolitie hebben, die grote armgaten zijn best ok... maar 99 van de 100x dragen die meiden er hele goedkope lelijke bh's onder, geen gezicht.Ik vind ze ook leuk. Mooi bh'tje eronder, geschoren oksels.... Mooi hoor. Als je het kunt hebben.
quote:snoopylynn schreef op 30 juli 2014 @ 20:14:

Vrouwen krijgen zonder bh altijd van die jammertieten.

Ik vind het niks, en het zit ook niet lekker zonder.Jammertieten???
quote:whopper schreef op 31 juli 2014 @ 09:42:

Dat is een aanname. Ik vind het vies, zo'n manboob met zichtbare tepel. Yuk.Manboob? Dan vind je waarschijnlijk eerder die vetkwab yuk dan die tepel, denk ik. En een strakke gespierde mannenborst dan, met tepel? Waarom is dat yuk, en waarom vind je tepels zo vies?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 30 juli 2014 @ 19:26:

Ook altijd zo leuk dat er van alles verzonnen wordt om ons vrouwen te laten geloven dat haar vies is - behalve ons hoofdhaar natuurlijk dan.



Als je dat afscheert, dan kun je helemaal alle hoon en verachting verwachten die er maar bestaat. Zou je dan zeggen: 'ja maar ik vind het hygiënischer, zeker in de zomers als ik zweet en zo', dan durf ik te wedden dat de modepolitie hier je krankzinnig zou verklaren en het liefst in een dwangbuis af zou laten voeren.



Maar verder zijn we heel vrouwvriendelijk hier hoor, in Nederland anno 2014. Want hoofddoeken vinden we stom, je moet er uit kunnen zien zoals je zelf wil. Maar oh wee als je je daarbij niet aan duizend-en-een geboden houdt over onreine haartjes, onzedelijke tepels, onverzorgde rimpeltjes, overjarige mode die echt niet meer kan, etc. etc. etc.

Maar dat is natuurlijk héél anders.



Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Haha, mijn man heeft een heerlijke borst, die ik graag in strakke shirtjes zie. Inclusief tepel en piercings. Overigens vind hij mijn tepels ook geweldig, maar ik heb ze liever niet pontificaal in beeld.
quote:Capibara_ schreef op 31 juli 2014 @ 09:45:

[...]



Manboob? Dan vind je waarschijnlijk eerder die vetkwab yuk dan die tepel, denk ik. En een strakke gespierde mannenborst dan, met tepel? Waarom is dat yuk, en waarom vind je tepels zo vies?Ik heb al eerder gezegd ( lees even terug) dat ik een strakke mannenverslindster mooi vind. Mooie vrouwenborsten vind ik ook mooi. Maar je hebt nu eenmaal mooie en lelijke borsten. En kom nou niet aan met het verhaal dat alle borsten mooi zijn en dat het bij een vrouw hoort en dat ze een doel dienen, dat weet ik ook wel. Ik ga in deze discussie puur af op wat i, zie en wat ik mooi vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven